loading...

بهترین مشاور

با تغییر سن جمعیت و تغییر جمعیت جمعیت، انگلستان با یک چالش بی سابقه از چگونگی مراقبت و حمایت از افراد مسن خود مواجه است. در حالی که این واقعیت که افراد دیگر در حال زندگی طولانی هستند باید جشن بگ

tina بازدید : 109 پنجشنبه 12 مهر 1397 نظرات (0)


با تغییر سن جمعیت و تغییر جمعیت جمعیت، انگلستان با یک چالش بی سابقه از چگونگی مراقبت و حمایت از افراد مسن خود مواجه استدر حالی که این واقعیت که افراد دیگر در حال زندگی طولانی هستند باید جشن بگیرند، طرف تلقی می کند که بیماری مرتبط با سن مانند دمانس در حال افزایش است و برای ما مهم است، به عنوان یک کشور برای یافتن راه حل ها و کاهش مشکلات افرادی که ممکن است با آن مواجه شوند .

کودک طلاق

تحت نظارت دانشیار Jan Wiener، یکی از دانشجویان PhD دکتر بو، مری O'Malley، بررسی کرده است که چگونه مردم مبتلا به زوال عقل می آموزند به حرکت در محیط های نا آشنا و چه عواقب این می تواند برای دستورالعمل های ساخت خانه های مراقبت از دمانس.

مری توضیح داد: "تحقیقات من به دنبال راه هایی برای کاهش تقارن فضایی بالقوه برای افراد مسن، هر دو آنها با مشکلات حافظه و کسانی که بدون،" مری توضیح داد: "با در نظر گرفتن این موضوع، من امیدوارم که آن را به تغییرات طراحی در محیط زندگی است که حمایت از موفقیت گرایش."

مری ادامه می دهد: "من به دنبال سیستم های راه سازی افراد و نحوه استفاده از ابزارهای ناوبری در خانه های مراقبت می باشم و این که چگونه ممکن است به توانایی های افراد کمک کند یا مانع از پیدا کردن راهشان شوند، من به دنبال استراتژی هایی که مردم برای یادگیری استفاده می کنند محیط های جدید و همچنین من به پیشرفت های بازنشستگی می اندیشم و از مردم می خواهم که چگونه راه خود را پیدا کنند و به آنها کمک می کنند مکان های نا آشنا را هدایت کنند - برای من مهم است که صدای کاربران را در هنگام طراحی محیط زیست شنید. "

مری متعهد است که روش های متفاوتی داشته باشد، PhD، که جمع آوری داده های کمی و کیفی استبا انجام تعدادی از مطالعات و تمرکز بر تخصص از گروه روانشناسی BU، موسسه دمانس BU (BUDI) و تخصص معماری خارجی، مری رویکرد متقارن، بین رشته ای را به کار خود داردبرای او شکاف بین رشته ها بسیار مفید بوده است.

مری گفت: "اگر فقط از یک جهت به این موضوع رسیدگی کنید، یک نظم و انضباط، اطلاعات بسیار ارزشمند را از دست خواهید داد،" مریم گفت: "برای بهبود محیط طراحی، اهمیت بسیار زیادی برای ورود به حوزه های مختلف موضوع وجود دارد. راه منحصر به فرد انجام این کار، بنابراین عالی است که در زمینه تخصص از طیف رشته ها استفاده کنید. "

همانطور که او توضیح داد، "در روانشناسی، ما در مورد نحوه شناسایی و نحوه حرکت افراد در اطراف محیط، دانش زیادی داریم، اما بسیاری از آنها به تنظیمات کاربردی ترجمه نشده است. این پتانسیل برای اعمال و آزمایش این دانش برای افراد مسن وجود دارد در تنظیمات بازنشستگی و خانه های مراقبت، هر دو از مکان هایی هستند که این تحقیق می تواند تاثیر واقعی داشته باشد. "

داستان های مربوطه

·         خیریه از دولت بخاطر حمایت مالی برای تحقیقات دمانسایی خواسته است

·         آواتار های کامپیوتری در تشخیص زوال عقل نقش دارند

·         مطالعه: علائم دمانس در زمستان و اوایل بهار بیشترین علائم را دارند

در حالی که دستورالعمل های طراحی اغلب برای خانه های مراقبت استفاده می شود، بسیاری از فضاهای دیگر که توسط افراد مسن و افرادی که دارای مشکلات حافظه هستند استفاده می شود که می توانند از دستورالعمل های بهتر در این زمینه بهره مند شوند - بیمارستان ها، خانه های بازنشستگی و مراکز خرید فقط چند نمونه استبا توجه به اهمیت ایده جوامع دوستانه دمانسی، تحقیقات مری بسیار زمانبر است.

برای انجام تحقیقات خود، مری در حال رفتن به خانه های بازنشستگی و خانه های مراقبت از خانه است و از ساکنانشان در مورد تجارب خود در مورد مرور محیط هایشان یاد می کننداو همچنین از برخی از فناوری های پیشرفته موجود در بخش روانشناسی برای ایجاد محیط های مجازی استفاده می کند که افراد مسن تر از آن در حال حرکت هستند.

یکی از مطالعات او در مورد اینکه چگونه مردم یک مسیر جدید را یاد می گیرند و به دنبال راهکارهای ناوبری که مردم هنگام یادگیری آن استفاده می کنند، نگاه کرد. "نتایج نشان داد که بزرگسالان سالخورده که در ارزیابی عصب روانشناختی پایین تر، نشان می دهند که ممکن است در افراد سالم غیر معمول باشد، با برخی از معیارهای حافظه مسیر مواجه شده اند، آنها دشوار به ترجمه و شناسایی یک مسیر اخذ شده از یک منظر نقشه و جالب توجه ، تفاوت بین دو اشکال مختلف حافظه اساسی وجود دارد که ما خواهان بررسی بیشتر آن خواهیم بود.

"ما می خواهیم به دنبال این یافته ها با مطالعه دوم که به بررسی چگونگی مفید" شما اینجا هستید "نقشه ها برای جمعیت خاص و در محیط های خاص، گفت:" ماری، "علاوه بر این، ما می خواهیم ببینید که آیا قرار دادن مشخصی از نشانه ها تفاوت در نحوه یابی مسیر است. برای این منظور ما از یک محیط خانه مراقبت مجازی استفاده می کنیم که به ما اجازه می دهد متغیرها را تغییر دهیم، مانند طرح راهرو و مکان هایی که مکان ها قرار می گیرند. "

تحقیقات مری در حال حاضر دارای تاثیر است، به عنوان یکی از خانه های بازنشستگی که در آن او انجام تحقیقات کیفی خود را قصد دارد تا طراحی مجدد کامل بر اساس یافته ها و گزارش های ساکنان زندگی می کنند در آن وجود دارددر نهایت، هدف مری این است که از تحقیقات خود برای تأثیرگذاری بر طراحان و معماران برای ایجاد محیط های ساخته شده استفاده شود که برای افراد مسن و افراد با حافظه برای هدایت آسان تر استابزار اصلی برای دستیابی به این هدف از طریق اطلاع رسانی به دستورالعمل ها و مقررات ساختمان است - چیزی که مری تمایل به توسعه دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,584
  • بازدید ماه : 3,002
  • بازدید سال : 34,763
  • بازدید کلی : 231,280