loading...

بهترین مشاور

استاد روانشناسی دانشگاه کلمسون تحقیقاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد ارتباط خلق و خوی، انگیزه و فعالیت بدنی در طول کار و تحصیل. ژوئن J. Pilcher، استاد برجسته فارغ التحصیل رشته روانشناسی، اثرات ش

tina بازدید : 68 پنجشنبه 12 مهر 1397 نظرات (0)


استاد روانشناسی دانشگاه کلمسون تحقیقاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد ارتباط خلق و خوی، انگیزه و فعالیت بدنی در طول کار و تحصیل.

ژوئن J. Pilcher، استاد برجسته فارغ التحصیل رشته روانشناسی، اثرات شناختی از ایستگاه های کاری فیزیکی و میزهای سنتی در داوطلبان دانشجویی کلمسون را مورد مطالعه قرار دادنتایج مطالعه که درمرزهای روانشناسی منتشر شده است ، پیشنهاد می کند که فعالیت بدنی سبک در طول کار یا مطالعه تاثیر مثبت داشته باشد بدون اینکه از کارایی یا اثر بخشی مطالعه کاسته شود.

پیلچر می خواست تعیین کند که آیا در هنگام کار در محیط های مرطوب، مزایای مثبت مرتبط با تمرین سبک می تواند باشد یا خیرطبق گفته پیلچر، کار کردن در محیط های ساکن ممکن است در کوتاه مدت مضر نباشد، اما این نوع رفتار با بیماری های مزمن درازمدت و ضعف فیزیکی مرتبط است.

مشاوره قبل ازدواج

پیلچر می گوید: "ما خودمان را با کار در شرایطی که فعالیت های ناتوانی را تشویق می کنند، متعهد می دانیم" اما فعال سازی فعالیت های بدنی در یک محیط کاری در محیط کاری می تواند سلامت جسمی و روحی را بهبود بخشد بدون اینکه از توانایی ما برای کار یا مطالعه موثر باشد. "

پیلچر ابتدا به ایستگاه های کاری تردمیل نگاه کرد، اما هزینه ها، اندازه ها و خواسته های فیزیکی کاربر به دلیل کاربرد عملی آنها در تحقیق یا استفاده از دفتر، مدرسه یا خانه منجر شداو در عوض در دوچرخه FitDesk، یک دوچرخه ارگونومیک، ایستاده و ایستگاه کاری لپ تاپ مورد استفاده در کسب و کار و تحصیلات عالی قرار گرفت.

پیلچر روش های مطالعه را همراه با Clemson افتخارات alumna ویکتوریا بیکر برای پایان نامه های افتخاری بیکر را توسعه داددر این مطالعه عملکرد 38 دانشجوی کلمسون که در ایستگاه های سنتی و FitDesks کار می کنند، مقایسه شدشرکت کنندگان یک وظیفه منطقی منطقی و یک وظیفه شناسایی الگو را تکمیل کردند و سپس در هر شرایط میز کار بررسی ها انجام شد.

داستان های مربوطه

·         مطالعه در مورد اینکه چگونه پروتئین مغز ممکن است درگیر اختلالات عصبی توسعه باشد، نادیده گرفته می شود

·         مطالعه در مورد مراحل اولیه تومور زایی، نور را در معرض نور قرار می دهد

·         سیستم سنجش درجه بندی برای اندازه گیری پراکندگی نور

پیلچر خوشحال بود که عملکرد شناختی پیچیده در هنگام استفاده از FitDesk و میز سنتی مشابه و پایدار بوداین در حالی است که در کار یا تحصیل، هیچ جرقه ای برای استفاده از جنبش فیزیکی نور وجود نداردعلاوه بر این، مطالعه نشان داد که تاثیر مثبت، انگیزه و روحیه هنگام استفاده از FitDesk، اما نه میز سنتی افزایش می یابد.

پیلچر گفت: "این یافته ها مخصوصا برای من قابل توجه بود." "بهبود تأثیرات مثبت می تواند به بهبود حل مسئله، تصمیم گیری، مسئولیت و خلاقیت، همه پیامدهای مهم برای محل کار کمک کند."

پس از این نتایج دلگرم کننده، پیلچر مطالعات ایستگاه های کاری را ادامه می دهد تا کار عادی کارگر را از کار بی سر و صدا خلاص کنداو در حال حاضر در مطالعات اضافی مشغول به کار است که اثرات بلندمدت بیشتری را از استفاده FitDesk برای هر دو کار و مطالعه ارزیابی می کند.

مطالعات به اندازه کافی با دانش آموزان و اعضای هیات علمی محبوب شده اند که FitDesks در Brackett Hall کلمسون، کتاب کوپر و مرکز موفقیت آمیز آکادمیک ظاهر می شودپیلچر امیدوار است که فرصت های یکروزه برای فعالیت های جسمی برای افراد در هر منطقه ای که در آن مردم ساکن نشسته باشند، مانند اتاق های انتظار پزشک یا فرودگاه ها در دسترس باشد.

پیلچر رسما به طور رسمی آزمایش خود را به دفتر خود گسترش داده است، جایی که FitDesk به طور منظم به یک گوشه متصل می شودبه عنوان یک کاربر، او درک می کند که تمام کارها ممکن است به یک ایستگاه کاری فیزیکی منجر شود، اما وقتی که آن را به خواندن مقالات مجلات یا طبقه بندی مقالات دانشجویی می آید، دوست دارد از عادات کاری سنتی شکسته شود.

پیلچر گفت: "اگر هیچ اشکال واقعی وجود ندارد و شما احساس راحتی می کنید، ممکن است شما نیز در حین کار خود پالایی کنید."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 899
  • بازدید ماه : 899
  • بازدید سال : 39,699
  • بازدید کلی : 236,216