loading...

بهترین مشاور

خودرارضایی،افسردگی سلام… چن تا سوال داشتم اول اینکه برای ترک خودارضایی چیکار کنم؟ خسته شدم دیگه،روانپزشک خوب توی شیراز اگ کسی سراغ داره بهم معرفی کنه،واقعا دیگه از خودم و این کار خسته شدم و خی

tina بازدید : 35 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (0)

خودرارضایی،افسردگی

سلام… چن تا سوال داشتم
اول اینکه برای ترک خودارضایی چیکار کنم؟ خسته شدم دیگه،روانپزشک خوب توی شیراز اگ کسی سراغ داره بهم معرفی کنه،واقعا دیگه از خودم و این کار خسته شدم و خیلی وقته فقط از رو عادت انجام میدم و یجورایی دچار افسردگی شدم
من ۱۰ ساله دارم اینکارو میکنم و ب این فک میکنم دیگه تا وقتی من بخوام ازدواج کنم هیچی از قوای جنسیم نمونده دیگه خواهش میکنم کمک کنین
دوم اینکه چرا من هیچوقت جُنُب نشدم ؟ فک میکردم بخاطر خودارضاییه،من ۷ ماه خودارضایی نکردم ولی بازم اتفاق نیوفتاد
سوم اینکه چقدر بده که ی دختر منو ارضا کرد،فقط با دستش منظورمه.. چقد زشته ؟ چقدر خیانت حساب میشه ؟ البته ن نامزدم دارم ن چیزی…فقط اینکه حس خیلی خیلی مزخرفی دارم… ممنونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 1,549
  • بازدید سال : 40,349
  • بازدید کلی : 236,866