loading...

بهترین مشاور

miladreza با عرض سلام و خسته نباشید/ بنده علاقه شدیدی به نزدیکی و سکس دارم ولی برعکس همسرم همیشه به بهانه های مختلف از من دوری میکنه و حتی گاهی اوقات به ماهی یک بار هم راضی نمیشه ولی اگه من هر شب هم

tina بازدید : 36 چهارشنبه 04 مهر 1397 نظرات (0)

miladreza

با عرض سلام و خسته نباشید/ بنده علاقه شدیدی به نزدیکی و سکس دارم ولی برعکس همسرم همیشه به بهانه های مختلف از من دوری میکنه و حتی گاهی اوقات به ماهی یک بار هم راضی نمیشه ولی اگه من هر شب هم نزدیکی داشته باشم بدم نمیاد این موضوع حسابی من رو کلافه کرده . اوایل ازدواج مون بد نبود ولی الان مدت 4-5 ساله نه به من دست میزنه نه طرفم میاد / اگه یکبار هم نصفه شب برم سراغش ، اگه خودش دوست نداشته باشه با دادوبیداد همه چیزو خراب میکنه

با سلام
دوست عزیز شرایط شما قابل درکه و خوب برای هر مردی این شرایط ازاردهنده است ..و خب طبیعی هم نیست که یک نفر تا این حد از رابطه جنسی بیزار باشد ..ممکنه مساله فیزیکی باشد و یا ممکنه مساله مربوط به کم میلی جنسی باشد که کاملا روانشناختی و قابل درمان است و باید حتما به سکس تراپ مراجعه داشته باشید اینکه همسر شما از اخرین رابطه جنسی چه تصوری در ذهن دارد ایا اذیت شده و یا برای او لذت بخش بوده است هم اهمیت دارد
بحث برخورد و رفتار شما در رابطه جنسی هم بسیار اهمیت دارد اینکه در این رابطه چه تصوری دارید ..گاهی تصوراتی که ایجاد شده است باعث می شود افراد تمایلی به رابطه را از دست بدهند و این به معنی اینکه اصلا به رابطه تمایل نداشته باشند نیست
پس بهتره همه این موارد را در نظر بگیرید حتی بحث تغذیه ای هم می تواند به افزایش تمایل جنسی کمک کند ولی مهم این است که شما با هم در این رابطه صحبت کنید و در مورد نیازهایی که دارید و شرایطی که مایل هستید با هم داشته باشید حرف بزنید در هر صورت امیدوارم موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122689534
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 1,356
  • بازدید سال : 33,117
  • بازدید کلی : 229,634