loading...

بهترین مشاور

پروفسور روانشناسی، فیونا نیوئل در کالج ترینیتی دوبلین ایرلند که تحقیقات علمی آن بخشی از نمایشگاه ILLUSION است که در حال حاضر در نمایشگاه علمی روبن هفلت در سن دیه گو، کالیفرنیا برگزار می شود، این سخنر

tina بازدید : 55 دوشنبه 02 مهر 1397 نظرات (0)


پروفسور روانشناسی، فیونا نیوئل در کالج ترینیتی دوبلین ایرلند که تحقیقات علمی آن بخشی از نمایشگاه ILLUSION است که در حال حاضر در نمایشگاه علمی روبن هفلت در سن دیه گو، کالیفرنیا برگزار می شود، این سخنرانی را در این شب (6:30 بعد از ظهر) . آدرس ذکر شده است: "کشف چگونه ذهن کار می کند: توهمات چند حسی" و به مددکاران بین المللی جمع آوری شده در سن دیگو به مناسبت کنفرانس سالانه خود را از NAFSA: انجمن بین المللی معلمان داده می شودنمایش ILLUSION بخشی از یک نمایشگاه مسافرتی است که توسط گالری علمی در کالج ترینیتی دوبلین ساخته شده است.

بلوغ و مسائل جنسی

ILLUSION با جادوی روانشناسی و توهم های نوری با استدلال علمی برای تحریف حواس پیوست. ILLUSION از طریق مجموعه ای از آثار تخیلی نشان می دهد که آنچه ما درک می کنیم، عمدتا متفاوت از واقعیت آنچه که ما مشاهده می کنیم، به طرز شاداب کننده ای است که بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا مفاهیم مورد استفاده جادوگران را تجربه کرده و توسط دانشمندان علوم انسانی مورد بررسی قرار گیرند.

پروفسور نیوئل استاد روانشناسی در دانشکده ترنیتی کالج دوبلین است، که در آن تحقیقات او بر فرآیندهای چگونگی درک و شناختن جهان اطرافشان تمرکز داردهدف اصلی تحقیق او این است که درک بهتري از چگونگی اشتراک اطلاعات در حوضه ها و روشن کردن فرایندهای مغز در درک اشیاء، چهره ها و مکان ها در سیستم های حسی اصلی انسان ایجاد کند.

کار خود را با ILLUSION شامل نصب تعاملی، "چیزی در راه آن حرکت می کند" - مطالعه ای است که بررسی می کند که حرکت نقاط به نظر می رسد زنده استاین مطالعه بخشی از تحقیقات مداوم در مورد پردازش اطلاعات بصری توسط مغز و نقش همبستگی برای پیچیدگی استاین شرکت کنندگان را تشویق می کند که چگونه نظم و اختلال را می توان تشخیص داد.

پروفسور نیوئل به طور کلی درباره توهم و ادراک گفت: "اغلب گفته می شود که همه ی ادراکات انسانی، توهم است و مغز فرضیاتی را درباره آنچه که می بیند، می شنود یا احساس می کند، می کند. در دنیای روزمره ما اغلب شکل ها و الگوهای بصری را درک می کنیم تصاویری که هیچ کدام از آنها وجود ندارد، مانند دیدن شکل های حیوانی در شکل گیری ابرها و یا اشخاص آشنا در شکل گیری سنگ ها. انحرافات یک ابزار بسیار مفید برای درک اینکه چگونه مغز باعث تحریک تحریک از دنیای خارج می شود. "

داستان های مربوطه

·         منطقه مغزی برای کنترل استرس در افرادی که افسردگی دارند، بزرگ شده است

·         مطالعه مغز ماکائو، هنگامی که دیگران پاداش می گیرند، بینش را به احساس حسادت می دهند

·         تشخیص آلزایمر با روش جدید تصویر برداری مغز ساده تر می شود

ارتباط او با گالری علمی در کالج ترینتی دوبلین با نخستین نمایشگاه «آزمایشگاه در گالری» آغاز شد که چندین عضو آزمایشگاه پروفسور نیوئل چندین ماه تجربه خود را در زمینه ادراک انسان به گالری علمی تحویل دادندپروفسور نیوئل از زمان برگزاری نمایشگاه های متعددی از جمله "آزمایشگاه عشق" و "کلان شهر" استبا Metropolis، او تحقیق کرد که چگونه جمعیت واقعی در محیط مجازی درک می شوند و اینکه آیا می توان از کارت های مجازی برای جذاب تر شدن طراحی کرد.

پروفسور نیوئل در مورد درک متقابل بین ادراک ما و حواس ما گفت: "در دنیای واقعی ما هر لحظه با تصدیق چیزها و مردم در اطراف ما و دانستن جایی که آنها در آن قرار دارند، تصمیمات ادراکی را اتخاذ می کنیم. این تصمیمات بر اساس یک سیستم حسی نیست به تنهایی به عنوان تمام حواس های ما می تواند به درک کمک کند. با این حال، با توجه به این که بیش از یک سوم مغز ما به پردازش اطلاعات از هر یک از حواس اختصاص داده شده است، شگفت آور است که بسیار کم در مورد این اطلاعات چند منظوره بر آنچه که ما درک ما را درک کن. "

پروفسور نیوئل همچنین تحقیقات پیرامون نقش پیری در فرآیندهای چندرسانه ای را آغاز کرده است، از جمله مطالعاتی که برای بهبود زندگی مستقل برای افراد مسن با سابقه سقوط از طریق یک پروژه بزرگ به نام "تحقیقات تکنولوژی برای زندگی مستقل" (TRIL) آغاز شده است.

جدیدترین یافته های تحقیقاتی از آزمایشگاه پروفسور نیوئل در مورد تاثیر پیری بر روی درک دیدگاه های مهم در مورد علت از دست دادن تعادل در افراد مسن و ممکن است روشی مهم برای آموزش های توانبخشی را ارائه دهد که می تواند این کاهش را در پردازش چند مرحله ای کاهش دهدگروه آزمایشگاهی او در حال حاضر یک مطالعه مداخله ای طراحی شده برای بهبود عملکرد ناوبری فضایی از طریق استفاده از "بازی های جدی" طراحی شده با محیط های مجازی است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 1,144
  • بازدید سال : 32,905
  • بازدید کلی : 229,422