نقل قول نوشته اصلی توسط Pesar.irooni.73 نمایش پست ها
سلام دوستان
من تازه با اینجا آشنا شدم چون واقعا به مشاوره نیاز دارم خیلی حالم بده من ۲۵ سالمه دانشجوعم ولی بعد از یک سال ک دانشگاه قبول شدم در حین درس مشغول ب کار شدم از وقتی ک رفتم سرکار باز درسو ول کردم زیاد نمیرفتم دانشگاه ک حسابی درسو عقب افتادم بعد الان یک سالی میشه ک اون کار رو هم ب خاطر خرابی بازار و هم برا اینکه درسمو تموم کنم ول کردم درسم دیگه اخراشه یک ترم دیگه تموم میشه با این ک یک سال پیش باید تموم میشد ولی این روزا خیلی حس پوچی و بی هدفی دارم تو زندگیم حس میکنم الکی زندگی میکنم مجبوری زنده م خودم ک فک میکنم ب خاطر بیکاریه ک اینجوری شدم چون الان نزدیک یک سال و نیم ک از کارم اومدم بیرون بیشتر وقتمو تو خونم و این تو خونه موندن منو اینجوری کرده چون تا قبل این روزا من کسی بودم ک در روز فقط شاید برا ناهار خونه بودم و بقیه روزمو تا ده شب بیرون بودم هم کار هم تفریح خلاصه اینقد حالم بده ک میترسم روبیارم به سمت چیزای نادرست و حتی شاید اعتیاد
الان کارم گیرم نمیاد در ضمن هر جا هم میرم برا کار ک میگن پایان خدمت
من فعلا موقتی یک کاری میخاستم ک سرگرم شم تا روزی ک درسم تموم شه و برم خدمت درسمم همین ترم مهر ایشالا تموم میشه برا همین از این خونه موندنا و بیکاریا و فکر کردن ب مشکلات داره دیوونم میکنه جوری شدم ک افسردم اصلا با کسی حرف نمیزنم تو خونه زیاد بیشتر با گوشیم سرگرمم حوصله کسی رو ندارم
کمکم کنید خواهش میکنم بم بگید چیکا کنم ک حالم خوب شه
سلام دوست گرامی
پیش از هرچیز باید بگم شما تنها آدم دنیا نیستید که چنین احساسی رو دارند. خبر خوب اینکه قرار نیست ابدی باشه و در یک مقطعی تموم میشه. شما می توانید برای زودتر تموم شدنش کارایی بکنید و نزارید زندگیتون رو تحت تاثیر قرار بده، از جمله مراجعه به روانشناس و روانپزشک

توصیه میکنم این مطلب رو کامل بخونید بعد برگردین و دوباره در موردش صحبت میکنیم:

برای کُشتن افسردگیتان آماده هستید؟