loading...

بهترین مشاور

ارسالی توسط آرزو00 در دسته بندی مشاوره خانواده | بدون پاسخ چند سال پیش عاشق یه پسر نابینا شدم، از نزدیک نمیشناختمش و نمیدونم چرا عاشقش شدم، نمیتونستم عشقمو باهاش در میون بذارم، بعد مدتها از طریق

tina بازدید : 58 شنبه 06 مرداد 1397 نظرات (0)

چند سال پیش عاشق یه پسر نابینا شدم، از نزدیک نمیشناختمش و نمیدونم چرا عاشقش شدم، نمیتونستم عشقمو باهاش در میون بذارم، بعد مدتها از طریق یه دوست مشترک متوجه شدم که ازدواج کرده، داغون شدم، بعد رفتم به دیدنش، البته همراه همسرش، باهاشون صحبت دوستانه ای داشتم و این باعث شد حتی بیشتر از قبل عاشقش بشم، دیدم که همسرش باهاش رابطه ی خوبی نداره و این بیشتر داغونم کرد، نمیخوام زندگیشو بهم بریزم چون دوستش دارم نمیخوام ضربه بخوره، فقط میخوام فراموشش کنم ولی نمیشه، لطفا کمکم کنید خیلی عذاب میکشم، کاش حداقل خوشبختیشو میدیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 3,158
  • بازدید سال : 34,919
  • بازدید کلی : 231,436