loading...

بهترین مشاور

  فانتزی های جنسی سلام . من و همسرم 4 ساله ازدواج کردیم و هر دو عاشق سکس هستیم . من چند ماهی هستش به فانتزی های سکسی و حرف زدن در مورد سکس های نامتعارف علاقه مند شدم . همسرم هم تا حدودی موا

tina بازدید : 63 چهارشنبه 20 تیر 1397 نظرات (0)

 

فانتزی های جنسی

سلام . من و همسرم 4 ساله ازدواج کردیم و هر دو عاشق سکس هستیم . من چند ماهی هستش به فانتزی های سکسی و حرف زدن در مورد سکس های نامتعارف علاقه مند شدم . همسرم هم تا حدودی موافق هستش اما نه به اندازه ای که من باهاش راحت باشد . مثلا من دوست دارم تو فکرمون در هنگام سکس چند زوج آشنا در کنار ما سکس داشته باشند و ما همدیگر رو ببینیم . اما همسرم میگه من دوست ندارم اون چند زوج آشنا باشد بلکه ترجیه می دهم غریبه باشند . حالا سوال من این است که چگونه می تونم همسرم رو در فانتزی های سکسی با خودم همراه کنم طوری که فکرش جاهای دیگه نره ؟


  1. فانتزی جنسی

    دوست عزیز شما نمیتونیدذهن ایشون رو تسخیر کنید .
    ایشون اگر به این روش عادت داشته باشه.
    حتما در ذهنش افراد دیگری رو تصور خواهد کرد .
    تمام این موضوعات رو باید در گفتگو کردن به توافق برسید .
    تنوع مشابهی از فانتزی‌های جنسی را در افراد مورد مطالعه نشان می‌دهد. که بعنوان مثال:
    فانتزی رابطه‌جنسی گروهی پنجمین فانتزی متداول درمیان مردان همجنسرا و غیرهمجنسگرا بوده است.
    درحالیکه فانتزی رابطه‌جنسی تحمیلی اولین فانتزی متداول زنان همجنسگرا و دومین فانتزی زنان غیر بوده است.
    تماشای روابط‌جنسی دیگران سومین فانتزی متداول مردان و زنان غیرهمجنسگرا بوده است.
    بااینکه محتوی یک فانتزی جنسی موجب غیرعادی بودن آن نمی‌شود.
    تکرار آن می‌تواند نشانه یک مشکل روانی باشد.
    اما تا چه اندازه متحوی اصلی یک فانتزی جنسی اهمیت دارد؟
    بسیاری درمانگران جنسی اعتقاد دارند .
    که این مسئله تازمانیکه برای زوج حین رابطه‌جنسی مفید باشد، اشکالی ندارد.
    به هر حال اگر مردی در رابطه‌جنسی با همسر خود، تحریک‌پذیری خود را از دست بدهد.
    و برای برگرداندن آن از یک فانتزی کمک بگیرد .
    و بعد برای تمرکز بر عشق‌بازی خود با همسرش آن را فراموش کند.
    دیگر مهم نیست که آن فانتزی چه بوده است.
    مهم این است که تمرکز او دوباره به عشق‌بازی خود معطوف شود.
    و بتواند صمیمیت بین زوج را بالا ببرد.
    اما اگر این فانتزی در تمان طول رابطه در ذهن او بماند، می‌تواند فاصله بین زوج‌ را بیشتر کند.»
    مثلاً ممکن است مردی بگوید که در طول عشق‌بازی با همسر خود فلان هنرپیشه را در بیکینی تصور کرده است.
    در نگاهی دقیق‌تر، چیزی که اهمیت بیشتری دارد رویکرد آن هنرپیشه است:
    بدون هیچ خرده‌گیری و تسلیم‌گونه با آن مرد تحریک شده است.
    این می‌تواند پیامی باشد که نشاندهنده چیزی است که در همسر خود نمی‌یابد.
    از این می‌تواند برای درمان آن زوج استفاده کرد.»
    در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,582
  • بازدید ماه : 3,000
  • بازدید سال : 34,761
  • بازدید کلی : 231,278