loading...

بهترین مشاور

خود واقعی چیست؟ هنگامی که شما متولد شدید، شما کامل و بی نقص بودید. هیچکس انتظار این را نداشت، شما نیازی به دعا نداشتید . یا اینکه چیزهایی مانند یوگا و مراقبه را برای برقراری ارتباط با خدا را

tina بازدید : 93 چهارشنبه 20 تیر 1397 نظرات (0)

خود واقعی چیست؟ هنگامی که شما متولد شدید، شما کامل و بی نقص بودید.

هیچکس انتظار این را نداشت، شما نیازی به دعا نداشتید .

یا اینکه چیزهایی مانند یوگا و مراقبه را برای برقراری ارتباط با خدا را انجام دهید.

خود واقعی کودکی

شما کودکی تان را از دست ندادید و نیازی به پیدا کردن خود نداشتید!

شما به طبیعت متصل بودید و روحتان را لمس کردید.خود واقعی چیست

شما کاملا آزاد بودید، در خانه برقصیدید.

و آواز خواندن با هر صدایی را که دوست داشتید تمرین نمودید.

شما لباس های بنفش با نوارهای قرمز و احساس فوق العاده ای در مورد خودتان داشتید.

  • شما چیزی مانند تمام جهان را بررسی کردید.
  • از آنجا که واقعا بود! شما از خودآگاهی مطلع بودید.
  • نمی ترسیدید عبور کنید، و شما زندگی خود را لمس کردید.
  • اما بیشتر ما در این دنیا زندگی می کنیم.خود واقعی چیست
  • بیشتر ما از ضررهای طبیعی خود را از دست می دهیم.
  • و بیشتر احساسات ما نابود می شوند.

مرکز “ مشاوره ستاره ایرانیان” تنها کلینیک شبانه روزی تخصصی و روانشناسی در ایران.

هیجان یادگیری

با شروع کارهای کوچک، ما کاری را انجام می دهیم که والدین ما را خجالت می دهد.

ما با نمرات بد به خانه می رویم و متوجه می شویم .خود واقعی چیست

که تلاش های ما به اندازه کافی خوب نیست: این بار ما باید سخت تر کار کنیم.

ما یاد می گیریم که داشتن هیجان زیادی قابل قبول نیست: آرامش!

سنگین باش، مودب باش! کارتان را درست انجام دهید، عجیب نیست!

این پیام ها از محیط ما، والدین ما، معلمان، تلویزیون و اینترنت است.

ما یاد می گیریم انگیزه هایمان را خاموش کنیم.

  • ما خودمان را شکست می دهیم و در نهایت تصمیم می گیریم .
  • شخص دیگری باشیم که حتی ممکن است به پذیرش آن اقدام نکنیم.
  • ما از خود می پرسیم، چه کسی را باید دوست داشته باشیم؟
  • تفاوت را ببین ؟! ما یاد می گیریم که نگوییم چه کسی هستم؟
  • اما باید بگویم که چه کسی باید باشیم؟

پیدا کردن خود واقعی 

این فقط زمانی است که ما تماس با روح خویش را از دست می دهیم و زندگی ما غلط است.

چه کسی برای هر یک از ما متفاوت است و بستگی به انگیزه خانواده ما دارد.

چگونه والدین ما رفتار می کنند و آنچه ما به آن توجه می کنیم.خود واقعی چیست

زمانی که من یک بچه خوب هستم، پدرم من را خوشحال می کند.

بنابراین من خوب هستم و می توانم اعتبار زیادی داشته باشم، این کار من است.

وقتی که نمرات خوب دریافت می کنم مامان به من بستنی می دهد.

می خواهم دوباره انجامش بدهم.

  • من باهوش هستم و همچنان به دریافت نمرات خوب برای پاداش.
  • و حفظ این نگاه افتخارآمیز در چهره والدین ادامه خواهم داد.
  • وقتی والدین پول ندارند، با آنها مبارزه می کنند.
  • بنابراین پول بیشتر به معنای شادی است.
  • من هرگز پولی نخواهم داشت.
  • من همه چیز را می خواهم تا پول بیشتری دریافت کنم.
  • و دیگر در مورد هیچ چیز نگران نباشم.

موفق شدن خودواقعی 

من موفق خواهم شد و آنچه را می خواهم به دست خواهم آورد.

روز به روز، تجربه پشت تجربه، در نهایت به پیدا کردن اینکه چه نوع شخصیتی هستیم منجر خواهد شد.

در این فرایند، ما تبدیل به افرادی می شویم که نیستند.

یک الگوی و راهی برای ساختن که ما آن را “من” می نامیم.

و این محدود به کل شخصیت می باشد.

اما پتانسیل واقعی ما خیلی بیشتر از آن است.خود واقعی چیست

شما کی هستید؟ زمان آن است که این شخصیت را دگرگون کنید و کشف کنید.

که چه کسی هستید و چه چیزی در مورد خودتان پنهان و ناشناخته باقی مانده است.

  • هنگامی که ما یک کودک بودیم، ما یاد گرفتیم .
  • که چگونه از احساسات ناراحت کننده اجتناب کنیم.
  • تا وانمود کنیم که همه چیز رو به راه است.
  • ما مشروط به سرکوب درد بودیم.خود واقعی چیست
  • به یاد داشته باشید زمانی که والدین ما برای آرام کردن ما گفتند:
  • «گریه نکنید، چیزی نیست»؟
  • یعنی همه این ها احساس خوبی نیست و شما باید آنها را پنهان کنید.

خود واقعی چیست1

پنهان کردن احساس واقعی

  • هنگامی که ما متولد می شویم، ما مانند یک برگ کاغذ بزرگ هستیم.
  • که هیچ چیزی در مورد آن نوشته نشده است.
  • شما باهوش و با ارزش هستید و این احتمال زیادی دارد و پس از آن زندگی آغاز می شود.
  • آنها می گویند شما فریاد نمی زنید و بخشی از زندگی شما پنهان می شود.
  • چیزی نیست که دیگر شبیه آن ورق کاغذ باشد. فقط یک توپ کاغذ خرد شده است .
  • که شما یک بار دوست داشتید دستانتان را باز کنید و به جهان بگوئید:
  • “این من هستم!” هنگامی که ما سعی می کنیم خود را به یک شخصیت تحمیل کنیم.
  • ما تمام بخش هایی از خودمان را که برای این شخصیت مناسب نیستند.
  • سرکوب می کنیم: برای اینکه یک پسر خوب باشید، باید خشم را سرکوب کنید.

 

لذت بردن واقعی

اگر می خواهید لذت ببرید، باید بخش هوشمندانه و جدی خود را ترک کنید.

شما باید تمام شادی خود را برای یک زندگی سخت فراموش کنید.

شما باید چیزهایی را که باعث عصبانیت شما می شوند، دنبال نکنید.

در فرایند کشف شخصیت خود، باید ذات خود را فراموش کنید.خود واقعی چیست

انرژی زیادی را برای صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در هزینه.

حفظ ظاهر خود و تلاش برای گفتن چیزهایی که باعث خجالت می شوند، صرف کنید.

شما باید با تمام جنبه های خودتان ارتباط برقرار کنید.خود واقعی چیست

هرچه زندگی شما تا به حال پیشرفت کرده است.

  • اگر شما خجالتی، برون گرا، اجتماعی، حواس پرت یا غیرقابل پیش بینی هستید.
  • باید بدانید که این بالقوه نهایی شما نیست.
  • این کاراکترها تنها الگوهایی هستند.
  • که تا به امروز آموخته اید تا آن را به آخر برسانید.
  • این ممکن است پاسخی در سن پنج، ده یا پانزده باشد.
  • و هنگامی که شما به دنبال حمایت والدین هستید.
  • خود واقعی بودن ارزش صرف وقت را دارد.
  • پس برای چه چیزی منتظرید ؟ از هم اکنون آغاز کنید!

مرکز مشاوره روانشناسی ازدواج,خانواده و نوروفیدبک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 3,047
  • بازدید سال : 34,808
  • بازدید کلی : 231,325