loading...

بهترین مشاور

نیاز جنسی خود را چطور برطرف کنم؟ غریزهنیاز جنسی سلام مردی هستم 26 ساله شرایط ازدواج دایم ندارم چطور باید نیاز خود را برطرف کنم؟ من تا به حال سکس نداشته ام و نیاز جنسی تمام مغز مرا اشغال کرده است

tina بازدید : 100 پنجشنبه 14 تیر 1397 نظرات (0)

نیاز جنسی خود را چطور برطرف کنم؟

غریزهنیاز جنسی

سلام مردی هستم 26 ساله شرایط ازدواج دایم ندارم چطور باید نیاز خود را برطرف کنم؟ من تا به حال سکس نداشته ام و نیاز جنسی تمام مغز مرا اشغال کرده است. میشه لطفن یه راهکار مناسب ارایه بدین؟


  1. نیاز جنسی

    دوست عزیز رسیدن به جواب فقط با ازدواج هست .
    و گرنه خارج از چهارچوب میشه کارهای زیادی رو انجام داد .
    ومزیت ازدواج در این هست که علاوه بر براوردن نیازهای جنسی نیاز عاطفی رو هم براورده میکنه .مشاوره روانشناسي تلگرامي:
    http://t.me/kanonmoshaveran_bo

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1,714
  • بازدید سال : 40,514
  • بازدید کلی : 237,031