loading...

بهترین مشاور

ارسالی توسط 1ho3ein79 در دسته بندی رابطه جنسی-رابطه زناشویی-مشاوره جنسی | 1 پاسخ سلام بنده ۱۸ سال دارم با دوست دخترم رابطه جنسی دارم ولی خیلی دیر انزالی دارم و حتی برای بار اولی که سکس کر

tina بازدید : 44 دوشنبه 11 تیر 1397 نظرات (0)

سلام بنده ۱۸ سال دارم با دوست دخترم رابطه جنسی دارم ولی خیلی دیر انزالی دارم و حتی برای بار اولی که سکس کردم خیلی طول کشید و باید خیلی زور بزنم تا اوج برسم اگه میشه راهنمایی کنید مشکلم چیه راستی کم خونی از نوع سیگل تال هم دارم که احساس میکنم ضعف وجود داره در بدنم و شاید مال این باشه تغریبا هر شب سکس دارم و ناتوانی ندارم ولی دیر انزالی دارم و لذت انچنانی نمیبرم از رابطه اگه میشه راهنماییم کنید لطفا


راهنما گفته:

دیرانزالی
میتونه به سکس هر شب شما مربوط باشه .
چون حساسیت در شما کاهش پیدا میکنه و زمان زیادی برای رسیدن به اوج باید صرف کنید .
مشکل کم خونی و عروقی خودتون رو با متخصص ارولوژیست بررسی کنید .
ولی “دیر انزالی” یک اختلال نسبتاً نادر جنسی است که می‌تواند هم منشأ روانی داشته باشد.
و هم منشأ فیزیولوژیک. اغلب این اختلال به‌خوبی تشخیص داده نمی‌شود.
علی‌رغم اینکه این بیماری می‌تواند، هم برای فرد مبتلا و هم شریک او منشأ بسیاری از فشارهای روانی باشد.
پژوهش‌های کمی در این حوزه انجام شده است.

معمولاً دیر انزالی به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود:

دیر انزالی مادرزادی یا اکتسابی: همان‌طور که از نام این گروه‌بندی مشخص است، این تقسیم‌بندی بر اساس زمان وقوع این حالت، نام‌گذاری شده است.
اگر در گذشته فرد مشکل دیر انزالی نداشته، پس آن را به صورت اکتسابی به دست آورده است.
دیر انزالی کلی یا موقعیتی: دیر انزالی کلی بدین معنی است که فرد در تمام تجربه‌های جنسی خود و با همه شرکای جنسی‌اش.
با چالش دیر انزالی روبه‌رو می‌شود. در دیر انزالی موقعیتی، فرد تنها در شرایط خاص دچار دیر انزالی می‌شود.
زمان استاندارد برای رسیدن یک مرد به اوج لذت جنسی چقدر است؟
متوسط زمان انزال از آغاز تحریک تا رسیدن به اوج لذت جنسی در مردان منحصربه‌فرد است و در مردان مختلف، متفاوت است.
زمان تأخیر انزال یعنی فاصله‌ی آغاز تحریک تا انزال، توسط عوامل بیولوژیکی و روانی متعددی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.
که در هر فردی متفاوت می‌باشد. بااین‌حال، پژوهش کوچکی که در این خصوص و در مردان مبتلا انجام شده است.
ایده متفاوتی نسبت به آنچه برای این بیماری در نظر می‌گیرند، ارائه می‌دهد.
این پژوهش نشان داد زمان انزال (دخول واژینال) در مردان مبتلا به دیر انزالی به‌طور متوسط 20 دقیقه طول می‌کشد.
به بیان ساده از زمان دخول تا انزال مرد 20 دقیقه فاصله زمانی وجود دارد.
محققان این مطالعه اشاره می‌کنند که زمان طبیعی انزال در دخول واژینال باید بین 4 الی 10 دقیقه طول بکشد.

مشاوره روانشناسي تلگرامي:

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آمار سایت
  3. کل مطالب : 3144
  4. کل نظرات : 25
  5. افراد آنلاین : 1
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 34
  8. آی پی دیروز : 48
  9. بازدید امروز : 47
  10. باردید دیروز : 52
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 147
  14. بازدید ماه : 1,141
  15. بازدید سال : 32,902
  16. بازدید کلی : 229,419