سلام
اول بگم من یه دختر ۳۲ ساله فوق لیسانس هستم حدود ۱۲ سال پیش با پسری از فامیلای دور نامزد شدم که ایشون ۱۰ سال از من بزرگتر و کاردولتی داشتن متاسفانه نامزدی بدون عقدمون به جدایی کشیده شد که علتش این بود که ایشون با بروز اختلافات خانوادگی بینمون به طرف دوست دختر قبلیش کشیده شد که به مرور باعث جدایی کامل بین ما و منجربه ازدواجشون با دوست دخترشون شد بعد از اون ماجرا پسر خاله ایشون که نسبت فامیلی با من دارند و همین اینک ۳۹ ساله و دیپلم و کارشون کشاورزی هست از همون اوایل بهم خوردن نامزدی به من ابراز علاقه کردن ولی بعدها سرد شدن و علت پاپیش نذاشتنشون رو نامزدی من و پسرخالشون اعلام می کنن این اواخر هم تا حدودی بی تفاوت شدن حتی پیام هم نمیدن حالا موندم بعد از۱۰ سال ارتباطی که بینمون هست چکار کنم از طرفی تمام فکرم پیش ایشونه همش به خودم امید میدم که میان خواستگاری از طرفی هم ایشون خودش چند بار رفته خواستگاری ولی جواب رد شنیده
لطفا راهنمایی کنید یه تصمیم جدی و درست بگیرم
ممنون