close
تبلیغات در اینترنت
دوست ندارم بهش جواب رد بدم
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

بهترین مشاور

دختری 28 ساله هستم خواستگاری دارم که خودش از هر لحاظ به من میخوره فقط یه مشکلی هست اونم خانوادشه.ما از دو فرهنگ جداییم اولا وبعدشم پدرایشون معتادن وهمینطور برادرشون.خواهرشم سر اعتیاد و...نامزدش تو دوران نامزدی طلاق گرفته.رابطه پدر ومادر این آقا پسر اصلا خوب نبوده وبینشون بیشتر…

دوست ندارم بهش جواب رد بدم

دختری 28 ساله هستم خواستگاری دارم که خودش از هر لحاظ به من میخوره فقط یه مشکلی هست اونم خانوادشه.ما از دو فرهنگ جداییم اولا وبعدشم پدرایشون معتادن وهمینطور برادرشون.خواهرشم سر اعتیاد و...نامزدش تو دوران نامزدی طلاق گرفته.رابطه پدر ومادر این آقا پسر اصلا خوب نبوده وبینشون بیشتر دعواست چونکه مادر پسره میره سرکار ونان آور خونوادست. اما خونواده ما یه خونواده سالمیه.نظر خونوادم درمورد این آقا منفیه به خاطر خونوادش.اما من دلم نمیاد بهش جواب رد بدم چون ما خیلی شبیه همیم وتمامی معیارای مدنظرمنو اون داره.به نظر شما چه باید کرد؟

 
نقل قول نوشته اصلی توسط بيتا نمایش پست ها
دختری 28 ساله هستم خواستگاری دارم که خودش از هر لحاظ به من میخوره فقط یه مشکلی هست اونم خانوادشه.ما از دو فرهنگ جداییم اولا وبعدشم پدرایشون معتادن وهمینطور برادرشون.خواهرشم سر اعتیاد و...نامزدش تو دوران نامزدی طلاق گرفته.رابطه پدر ومادر این آقا پسر اصلا خوب نبوده وبینشون بیشتر دعواست چونکه مادر پسره میره سرکار ونان آور خونوادست. اما خونواده ما یه خونواده سالمیه.نظر خونوادم درمورد این آقا منفیه به خاطر خونوادش.اما من دلم نمیاد بهش جواب رد بدم چون ما خیلی شبیه همیم وتمامی معیارای مدنظرمنو اون داره.به نظر شما چه باید کرد؟

بهتره عزیزم خوب فکراتو بکنی و بیخودی سر یه دلبستگی ساده همه چی رو خراب کنی ...

اصالت و فرهنگ چیزای کمی نیستن ... و خیلی باید بهشون اهمیت بدین ...

اینکه خونواده معتادی داره خیلی وضع بدی رو در پیش رو داری و متاسفانه خونواده خودتو داری وارد یه اتفاق بدتر از اون میکنی ...

ولی خب هر کسی زندگی و انتخاب خودشو داره و فردا مسئول تصمیم خودشه ...

ولی بهتره واقع بین باشی و شتابزده جلو نری

بازدید : 1 تاریخ : چهارشنبه 16 خرداد 1397 زمان : 22:20 نویسنده : tina نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
  • کل مطالب : 468
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 1,487
  • بازدید کلی : 1,487
  • مطالب