close
تبلیغات در اینترنت
افسردگی شدید
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

بهترین مشاور

با عرض سلام من احتياج به راهنمايي دارم و يه جور افسردگي شديد نسبت به مشكلم سراغم اومده من ٣١ سالمه كارمند شركت هستم با حقوق ماهي ٩٠٠ تومان سه ساله با دختر خانمي در ارتباط هستم و قصدم تا بحال فقط ازدواج بوده الان تونستم با پسندازم يه ماشين واسه خودم بگيرم و يه خونه هم اجار نشستم با…

افسردگی شدید

با عرض سلام




من احتياج به راهنمايي دارم و يه جور افسردگي شديد نسبت به مشكلم سراغم اومده
من ٣١ سالمه كارمند شركت هستم با حقوق ماهي ٩٠٠ تومان سه ساله با دختر خانمي در ارتباط هستم و قصدم تا بحال فقط ازدواج بوده الان تونستم با پسندازم يه ماشين واسه خودم بگيرم و يه خونه هم اجار نشستم با ماهي ٢٥٠ الان كه نزديكتر ميشم به اينكه برم براي خاستگاري فشار فكري زيادي واسم به وجود اومده از اينكه تويه زندگي مشتركم كم بيارم ميترسم از اينكه كسي رو كه خيلي دوستش دارم نتونم خوشبخت كنم دلهره دارم الان ميشه گفت يك ماهه اين استرس و فشار داره منو از داخل نابود ميكنه در ضمن نامزد من خودش شاغل هستش و هميشه دم از كم توقع بودن ميزنه ولي خوب دختري نبوده كه توي فشار زندگي كرده باشه و اينكه هميشه ميگه كه با كار كردنش سعي در اين داره كه فشار رو از زندگي مشترك و من برداره ولي من نميتونم ببينم دختري كه هميشه در ارامش زندگي كرده بخواد شب و روزشو با استرس كم پولي و كار سپري كنه در ضمن دو تا خواهر بزرگتر از خودش وضع مالي همسراشون عالي هستش جوري كه ميتونم بگم حقوق من پول تو جيبيه ماهيانه بچه هاشون هستش.
وقتي فكر مراسم عروسي خريد سرويس طلا كه اول ماجراست و بعد فكر رفاه مادي توي زندگي مشتركمون كه اصل ماجراست به ذهنم ميخوره بعضي وقتها به اين فكر ميكنم واسه خاطر خوشبختيش كنار بكشم من الان كل سرمايه زندگيم همون ماشين و حقوق ماهي ٩٠٠ تومان هستش چيكار كنم واقعاً ترسيدم
به نظر شما من چيكار بايد بكنم.
١٠٠٪ براي ازدواج بايد فكر رهن خونه باشم ولي چجوري ميتونم الان با اين وضعيت ٥٠ يا ٦٠ تومن براي رهن خونه دستو پا كنم تو بد وضعيتي افتادم ميخوام از لحاظ فكري كمكم كنيد.
 
 
نقل قول نوشته اصلی توسط صادق نمایش پست ها
با عرض سلام
من احتياج به راهنمايي دارم و يه جور افسردگي شديد نسبت به مشكلم سراغم اومده
من ٣١ سالمه كارمند شركت هستم با حقوق ماهي ٩٠٠ تومان سه ساله با دختر خانمي در ارتباط هستم و قصدم تا بحال فقط ازدواج بوده الان تونستم با پسندازم يه ماشين واسه خودم بگيرم و يه خونه هم اجار نشستم با ماهي ٢٥٠ الان كه نزديكتر ميشم به اينكه برم براي خاستگاري فشار فكري زيادي واسم به وجود اومده از اينكه تويه زندگي مشتركم كم بيارم ميترسم از اينكه كسي رو كه خيلي دوستش دارم نتونم خوشبخت كنم دلهره دارم الان ميشه گفت يك ماهه اين استرس و فشار داره منو از داخل نابود ميكنه در ضمن نامزد من خودش شاغل هستش و هميشه دم از كم توقع بودن ميزنه ولي خوب دختري نبوده كه توي فشار زندگي كرده باشه و اينكه هميشه ميگه كه با كار كردنش سعي در اين داره كه فشار رو از زندگي مشترك و من برداره ولي من نميتونم ببينم دختري كه هميشه در ارامش زندگي كرده بخواد شب و روزشو با استرس كم پولي و كار سپري كنه در ضمن دو تا خواهر بزرگتر از خودش وضع مالي همسراشون عالي هستش جوري كه ميتونم بگم حقوق من پول تو جيبيه ماهيانه بچه هاشون هستش.
وقتي فكر مراسم عروسي خريد سرويس طلا كه اول ماجراست و بعد فكر رفاه مادي توي زندگي مشتركمون كه اصل ماجراست به ذهنم ميخوره بعضي وقتها به اين فكر ميكنم واسه خاطر خوشبختيش كنار بكشم من الان كل سرمايه زندگيم همون ماشين و حقوق ماهي ٩٠٠ تومان هستش چيكار كنم واقعاً ترسيدم
به نظر شما من چيكار بايد بكنم.
١٠٠٪ براي ازدواج بايد فكر رهن خونه باشم ولي چجوري ميتونم الان با اين وضعيت ٥٠ يا ٦٠ تومن براي رهن خونه دستو پا كنم تو بد وضعيتي افتادم ميخوام از لحاظ فكري كمكم كنيد.
دوست عزیز چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید این وضعیت روزگار ماست

اینکه شما در ازدواج به آرامش برسید بسیار مهمه و در این مورد باید با فردی ازدواج کرد که هم کف شما باشه

اینکه بتونه شرایط رو درک کنه و با شما همراه باشه ...

در مورد ایشون تا وقتی که در زندگی وارد نشدید نمیتونید در موردش قضاوت کنید و تمام اینکه به شما همراه باشه به خودتون ربط پیدا میکنه

به هر حال چنین مشکلات مادی و اقتصادی وجود داره و میتونه زندگی رو به چالش بکشونه پس در این مورد خوب فکر کنید تا غافلگیر نشید

پس لازمه در این مورد با دختر در این مورد صحبت کنید و حتی با مشاوری مجرب هم مشورت حضوری و دو نفره داشته باشید
بازدید : 2 تاریخ : شنبه 12 خرداد 1397 زمان : 22:10 نویسنده : tina نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 984
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 1,162
  • بازدید کلی : 1,162
  • مطالب