loading...

بهترین مشاور

اولین دانشجویان پزشکی که در SELECT ثبت نام کرده اند، یک برنامه نوآورانه برای آموزش رهبران پزشک از آینده، در این هفته دانشگاه پردیس بهداشت ایالات متحده آمریکا وارد می شوند. علاوه بر مدارک تحصیلی آنها

tina بازدید : 95 پنجشنبه 02 اسفند 1397 نظرات (0)


اولین دانشجویان پزشکی که در SELECT ثبت نام کرده اند، یک برنامه نوآورانه برای آموزش رهبران پزشک از آینده، در این هفته دانشگاه پردیس بهداشت ایالات متحده آمریکا وارد می شوند.

علاوه بر مدارک تحصیلی آنها، دانشجویان برای سطح بالایی از هوش هیجانی خود انتخاب شدندنامزدهای انتخاب شده با استفاده از یک پروسه مصاحبه عمیق که اغلب در دنیای کسب و کار استفاده می شود، اما به ندرت در پزشکی آکادمیک مورد استفاده قرار می گیرند.

کودک مضطرب (استرس)

برنامه SELECT (Experiences of Excellence Leadership Experiences، Academic Collaborative Training) به این دانشآموزان آموزش منحصر به فرد در زمینه توسعه رهبری، مربیگری شدید و ابزارهای علمی لازم برای تبدیل شدن به رهبران پرافتخار و پرشور پزشک را خواهد داد که کاتالیزوری برای تغییر هستنددر طول هفته اول خود در محوطه دانشگاه، به جای سنت پزشکی مدرسه پزشکی قدیمی، در حال رفتن به آزمایشگاه آناتومی ناشناخته، دانشجویان SELECT یاد خواهند گرفت که چگونه یک همکلاسی خود را مربیگری کنند و با مربیان دانشکده خود هماهنگ شوندآنها در آموزش رهبری غوطه ور خواهند شد و مبتنی بر همدلی و سایر اصول اصلی مراقبت بیمار محور خواهند بود.

Stephen Klasko، MD، MBA، دبیر دانشکده پزشکی USF و مدیر عامل شرکت USF Health گفت: "با SELECT، ما قصد داریم DNA مراقبت های بهداشتی، یکی از رهبران پزشک آینده را در یک زمان تغییر دهیم." "ما بسیار خوشحال هستیم که از کلاس افتتاحیه دانشجویان برجسته به USF Health خوش آمدید. آنها قصد دارند به تغییر سیستم مراقبت بهداشتی در آمریکا کمک کنند."

دانش آموزان دو سال تحصیل در بهداشت ایالات متحده را صرف خواهند کرد و به دنبال دو سال آموزش بالینی در شرکای بهداشت ایالات متحده در SELECT، شبکه سلامت دره لاهی در آلالنتون، PA، برای تکمیل مدرک دکترای خود می گذرانند.

رونالد Swinfard، MD، رئيس جمهور و مدیر عامل شبکه بهداشت و درمان Lehigh دره، گفت: "به دلیل اصلاحات مراقبت های بهداشتی، آینده ای که وعده داده می شود برای کسانی که مراقبت از آنها مراقبت می کند، هیجان انگیز و چالش برانگیز است." برنامه SELECT به دانشجویان پزشکی آموزش می دهد که چگونه در آیندهای متناسب و متناسب با شرایط سلامت بسیار متفاوت عمل کنند. به جای ترس از آینده، دانش آموزان ما از آینده بالقوه آینده آگاه خواهند شد. "

USF Health و Lehigh Valley راه های جدیدی برای انتخاب دانش آموزانی که مهارت ها و استعدادها آنها بهترین برنامه SELECT را در بر می گیرد، شیوه های مختلفی را به کار بردکلاس افتتاحیه سالانه دانشجویان SELECT تمام شرایط لازم برای پذیرش در برنامه MDF کالج پزشکی ایالات متحده آمریکا را برآورده کرداما پس از آن روند انتخاب گام جدیدی را طی کرد.

USF Health با موسسه رهبری Teleos همکاری کرد تا از یک فرآیند مصاحبه عمیق برای ارزیابی هوش هیجانی استفاده کند. Teleos متشکل از دو نویسندگان و دانش پژوهان محبوب ترین دانشکده امور مالی Wharton در دانشگاه پنسیلوانیا، Teleos تمرکز بر یافته است که چگونه رهبران می توانند نتایج سازمانی را از طریق رهبری عاطفی تشدید بهبود می بخشد.

مصاحبه کنندگان USF Health و Leigh Valley در آموزش تکنیک هایی برای قرار دادن دانش آموزان از طریق مصاحبه رویداد ویژه رفتاری SELECT آموزش ویژه ای دریافت کردنداز دانشجویان خواسته شد تا جزئیات رویدادهای معینی را در زندگی خود به طور جدی به یاد بیاورند تا نشان دهند که چگونه از هر موقعیتی به آنها پاسخ داده و از آنها یاد گرفتهاید.

سوزان روتندو، مدیر اجرایی موسسه رهبری تئوس، گفت: "این یک راه برای پاسخ دادن به افراد پلاگین و بازی زیر است." "شما به چنین عمق، جزئیاتی از آن می رسید، که مردم نمی توانند آن را جعل کنند. برای رهبران ظهور، این راهی است که زیر سطح قرار بگیرد و ببیند که ذهن و قلب چه کسی کار می کند."

داستان های مربوطه

·         محققان نقشه های بسیار پیچیده ای از کروموزوم را با استفاده از قطعات پازل DNA نشان می دهند

·         سلول های بنیادی ماهواره بیشتر احتمال دارد که به سلول های چربی پس از اشکی کاف روتاتور تبدیل شوند

·         ابتکار جدید استرالیا به پزشکان اورژانس کمک می کند تا مراقبت از بیمار را بهبود بخشد

مصاحبه گران پاسخ های دانشجویان آینده را ارزیابی کردند - نه تنها رویدادهایی را که آنها شرح دادند مطالعه می کردند، بلکه چگونه آنها را به آن حوادث واکنش نشان دادند - به دنبال ویژگی های کلیدی هوش هیجانی مانند همکاری، سازگاری یا کنترل خودکشی احساسی.

رهبران USF Health و LVHN بر این باورند که SELECT توسط دو شرکای متشکل از 1100 متری جداگانه ایجاد شده است و معتقدند که فلسفه های مشترکشان در مورد نیاز به آموزش بهداشتی تغییر یافته و رهبری پزشک بیشتر از فاصله جغرافیایی مهم استهر مؤسسه کیفیت های متمایز را به مشارکت می رساند. USF Health برای برنامه درمانی بیمار مبتنی بر نوآورانه شناخته شده است؛ دره لیه ای به عنوان یکی از بهترین سیستم های بیمارستان های اجتماعی در کشور شناخته شده است.

آلیشیا مونرو، MD، معاون امور آموزشی، گفت: "ما واقعا هیجان زده هستیم تا با یک سازمان برجسته با ماموریت مشترک برای برتری، همکاری کنیم." "با همکاری ما می توانیم برنامه آموزشی و رهبری نوآورانه ارائه دهیم که دانش آموزان را به نوعی مربیگری و توسعه می دهد که به ندرت در دسترس است".

19 دانشجو در کلاس افتتاحیه SELECT عبارتند از:

• Kanchi Batra، دانشجوی فوق لیسانس زیست شناسی دانشگاه Northwestern که در تمپا بزرگ شده استبترا در علوم نورولوژی متمرکز شده است و هم اکنون به عنوان دستیار آموزش زیست شناسی و انجام تحقیقات بالینی در دانشکده پزشکی Feinberg Northwestern مشغول به کار است. Batra همچنین به عنوان یک مشاور دانشجویی خدمت کرده است و با شهروندان ارشد داوطلب شده است

کرک چیسی، مربی شخصی سابق در ویل، CO، که پرسش های مشتریانش در مورد سلامتی به او کمک کرد تا اشتیاقش را برای پزشکی درک کند. Chassey به پنسیلوانیا بازگشت به پایان دوره مدرک پیش دانشگاهی پس از مدرکاو به عنوان یک شریک فنی در بخش اورژانس بیمارستان لیهی ویل سیدر کار کرد و در آنجا به طور اولویت در مورد اهمیت پرسنل پزشکی که در تیم ها کار می کردند یاد گرفت.

یاسر ابوناموس، فارغ التحصیل رشته روانشناسی ایالات متحده آمریکا در واشنگتن دی سی برای گروه مسلمانان بدون مرز کار می کند و نظارت بر فعالیت های داوطلبانه سازمان در هائیتی است. Abunamous چند سفر آسوده به خود در هائیتی انجام داده است، اخیرا به عنوان بخشی از یک تیم توزیع کننده کیت های بهداشتی برای بازماندگان زلزله در پورتو پرینس بوده است.

دکتر Swinfard گفت: "دانشجویان SELECT ما رهبران اختصاص داده شده به مراقبت با کیفیت بالا و مراقبت های بهداشتی، شرکت در تیم های مراقبت های بین رشته ای، فناوری را در بر می گیرند و به عنوان اعضای فعال جوامع خود شرکت خواهند کرد." "این برنامه به مراتب فراتر از آن چیزی است که در برنامه های آموزشی سنتی انتظار می رود."

دکتر Klasko گفت: "ما نمی توانستیم بیشتر از اولین کلاس دانشجویانمان به محوطه دانشگاه خوش آمدید." "کیفیت این گروه قالب را با رهبری، انرژی و چشم انداز خود شکوفا می کند. کالیبره این گروه اول دانشجویان حتی از انتظارات ما فراتر رفته و ما می دانیم که آنها به هدایت انقلاب کمک می کنند که تغییرات مهمی در مراقبت های بهداشتی آمریکا به ارمغان می آورد سیستم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,497
  • بازدید ماه : 1,497
  • بازدید سال : 40,297
  • بازدید کلی : 236,814