loading...

بهترین مشاور

موسسه ملی علوم عمومی موسسه ملی بهداشت (NIH) اعلام کرده است که کمک پنج ساله بیش از 3 میلیون دلار برای حمایت از برنامه دانشگاه ایالتی وین برای توسعه برنامه های دانشجویی (IMSD). برنامه IMSD WSU، که در

tina بازدید : 61 پنجشنبه 02 اسفند 1397 نظرات (0)


موسسه ملی علوم عمومی موسسه ملی بهداشت (NIH) اعلام کرده است که کمک پنج ساله بیش از 3 میلیون دلار برای حمایت از برنامه دانشگاه ایالتی وین برای توسعه برنامه های دانشجویی (IMSD).

برنامه IMSD WSU، که در سال 1978 به عنوان برنامه پشتیبانی تحقیقات زیست پزشکی اقلیت با پشتیبانی از NIH تأسیس شده است، با هدف ارائه دانش آموزان دوره های کارشناسی و فارغ التحصیل به تجربه شخصی تر برای رشد حرفه ای و افزایش پایداری و موفقیت در رشته های علمی استاین برنامه دانشجویان مقطع کارشناسی را با فرصت هایی برای به حداکثر رساندن مهارت های علمی و پژوهشی، و کمک به دانشجویان فارغ التحصیل در کسب تجربه در آموزش، مشاوره و توسعه دوره کمک می کند.

 ناخن جویدن در کودکان

در ایالت وین، این برنامه از بیش از 700 دانشجو حمایت کرده استاز سال 2010، 390 نفر از دانشجویان کارشناسی در این برنامه به تحصیل در لیسانس مراجعه کرده اند، 64 مدرک علمی را کسب کرده اند و 68 مدرک دکترا را دریافت کرده اند.

جوزف دانبر، دبیر علمی، معاون وزیر امور خارجه WSU، گفت: "ما خوشحالیم که NIH برای ادامه تلاش های خود برای حمایت از تلاش های پژوهشی دانشجویان که در غیر اینصورت ممکن است قادر به شرکت در چنین فعالیت هایی نباشد، ادامه می یابد. تحقیق و مدیر برنامه IMSD. "با توجه به مأموریت آن به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی شهری، ایالت وین دارای سابقه ای طولانی در ارائه فرصت های پژوهشی به دانشجویان کم اهمیت است و این حمایت جدید به ما اجازه می دهد که این کار را ادامه دهیم."

دانش آموزان مانند Tamaria Dewdney از برنامه IMSD بهره مند شده انددودنی، که کار کارشناسی خود را در سال 2009 تکمیل کرد و در حال حاضر در سال دوم سال تحصیلی است، گفت: "من به تحقیق افتخار می کردم و احتمالا اتفاق نخواهد افتاد اگر من در معرض آزمایش اولیه تحقیقات قرار نگرفتم." برنامه دکترا در بیوشیمی. "خارج از دبیرستان بسیاری از مردم در مورد تحقیق نمی دانند، و من قطعا یکی از آنها بودم."

دانش آموزان همچنین IMSD را برای معرفی آنها به طیف گسترده ای از گزینه های تحصیلی و حرفه ای اعتبار می کنند.

دودنی گفت: "برای شاغلانی که دانشآموزان شما در دبیرستان هستند، انتخابهای کمی وجود دارد." "حتی در کالج بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که اگر به علم علاقه مند هستید، گزینه های بیشتری از پزشک وجود دارد."

بر طبق گفته شارلوت وینستون، دانشجوی سابق IMSD که مدرک کارشناسی ارشد خود را در سال 2007 کسب کرد و اکنون در رشته دکتری تحصیل کرده است، "من یک دانشجوی غیر سنتی بودم و هیچ کس در خانواده من برای من در مورد تجربه کالج صحبت نکرده بود. برای یادگیری به خودم. این برنامه واقعا چشمانم را به فرصت هایی که برای من می آید باز کرد. "

این برنامه به نفع اعضای هیات علمی و دانشجویان است.

داستان های مربوطه

·         تحقیقات ژاپنی می گوید فاصله دو ساعته بین شام و خواب بیش از حد است

·         تحقیقات، مکانیزم های عصبی را که موجب توهم حرکت جریان پیچیده می شود، ردیابی می کند

·         تحقیقات نشان می دهد Brexit بیماری قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد

دونال O'Leary، Ph.D.، استاد فیزیولوژی، که کارکرد قلب و عروق را بررسی کرده و با آن کار کرده است، گفت: "برنامه IMSD برای من مهم است و افراد بسیار مورد احتیاج و بسیار مورد احترام را برای کمک به من در تحقیقات من فراهم می کند." تعدادی از دانشجویان کارشناسی و دانشجویان دکترای IMSD. "من بسیار باهوش برای کار با این افراد و مشاهده آنها در طول سال ها رشد می کنند."

دکتر Antonia Abbey، استاد روانشناسی افزود: "مانند همه دانش آموزان آنها به گسترش پایگاه دانش خود کمک می کنند. آنها با سوالاتی که قبلا در مورد آن فکر نکرده اند، به شما می آیند و با هم آنها را کشف می کنید."

در حالی که این اکتشاف شامل یادگیری نحوه انجام تحقیقات می شود، دانش آموزان نیز باید به گروه های خارج از رشته تحصیلی خود، اغلب در جلسات ملی، ارائه دهند.

کریستین چو، استاد شیمی و معاون دانشکده علوم و فنون لیبرال می گوید: "از طریق IMSD، آنها با دانش آموزان سایر ادارات ارتباط برقرار می کنند و چگونگی توضیح دادن چیزها را برای مخاطبان گسترده تر می آموزند."

ابی گفت: "آنها گاهی اوقات متوجه می شوند که چیزی که فکر می کرد موضوع فقط در حوزه ی خود است برای همه آکادمیک ها درست است"، و افزود که این برنامه همچنین دانشجویان را درباره شبکه ها، تحقیقات و توسعه حرفه ای می آموزد - چیزهایی که در ابتدا می توانند مشکل پیدا کنند.

او گفت: "شما نمیتوانید فقط در یک کلاس نشسته و یادداشتها را یادداشت کنید." "شما باید فعالیت بیشتری داشته باشید."

اعضای هیئت علمی دان بور با نگه داشتن دانش آموزان در مسیرشرکت کنندگان دانشجویان همچنین روابط خوب با رشید زافر، Ph.D.، هماهنگ کننده برنامه IMSD، که اغلب محرمانه برای آنها هستند، ایجاد کرده اندبه عنوان مثال، او به تازگی کمک کرده است که تعدادی از دانشجویان سابق را به مدرسه فارغالتحصیل سوق دهد.

چو گفت: "من فکر می کنم در طول تمام شغل خود آنها را به این برنامه متصل است، گفت:" شرکت کنندگان IMSD.

گاهی اوقات این شغل ها قابل توجه استاویرری به اریک انصرگه اشاره کرد که تحقیق در WSU در مورد نارسایی قلب انجام داد و اکنون مسئول ارتش ایالات متحده در یک برنامه تحقیقاتی بزرگ پزشکی است.

O'Leary گفت: "برنامه IMSD کار می کند. "این افراد افراد کم اهمیت را با چالش های زندگی خود می گیرد و آنها را به برنامه ای می رساند که می تواند رشد کند."

ایبای گفت: "فوق العاده است که ما هنوز این منابع را داریم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 952
  • بازدید ماه : 952
  • بازدید سال : 39,752
  • بازدید کلی : 236,269