loading...

بهترین مشاور

اخلاقایمانچهرهرنگ پوستزیباییکشش جنسیمسائل جنسیمیل جنسیهمبستری با سلام پسری 22 ساله هستم و قصد ازدواج با خانمی دارم که بسیار بسیار از نظر اعتقادی، فرهنگی، اخلاقی از او راضی ام. ایشان دقیقاً از نظر شخص

tina بازدید : 41 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)

اخلاقایمانچهرهرنگ پوستزیباییکشش جنسیمسائل جنسیمیل جنسیهمبستری

با سلام پسری 22 ساله هستم و قصد ازدواج با خانمی دارم که بسیار بسیار از نظر اعتقادی، فرهنگی، اخلاقی از او راضی ام. ایشان دقیقاً از نظر شخصیت، تمام ویژگی هایی که من میخواهم را دارد و ضمنا شخصیت ایشان را بسیار دوست دارم و تحسین می کنم و همیشه آرزو داشته ام با چنین کسی ازدواج کنم. اما تنها مشکلم این است که من همیشه میخواسته ام با دختری ازدواج کنم که رنگ پوستش سفید باشد ولی ایشان سبزه نسبتا تند هستند. و من سبزه تند دوست ندارم و شاید بگویم میل جنسی نسبت به ایشان ندارم. آیا بعد از ازدواج و برقراری رابطه جنسی نظرم عوض خواهد شد و لذت خواهم برد ؟ ضمن این که بنده مسائل اعتقادی و اخلاقی برایم خیلی مهم است، و قبلا با دختران زیباتر از ایشان به خاطر مسائل اعتقادی حاضر به ازدواج نبوده ام.

پاسخ (1)

0 votes

با سلام.نقش رضایت از ظاهر در زوجین بسیار حایز اهمیت است اما تمام کننده و کافی نیست .وقتی از زیبایی همسر صحبت می کنیم، منظورمان چهره و ظاهری بی عیب و نقص نیست که همه را انگشت به دهان بگذارد.اگر کسی از زیبایی همسرش راضی باشد، چشم و فکر و عملش، متوجه دیگران نخواهد شد و حسرت «زیبایان بیگانه» را نخواهد خورد. پسندیدن ظاهر باعث می شود شما به همسرتان گرایشی همیشگی داشته باشید و از دام خیانت دور بمانید.
گرچه زیبایی ظاهر و تناسب اندام را در انتخاب همسر نمی توان نادیده گرفت، اما نباید به عنوان بزرگ ترین هدف و معیار و ملاک ازدواج محسوب شود، به طوری که دیگر معیارها را تحت الشعاع قرار دهد، بلکه هنگام انتخاب همسر باید هر دو بعد زیبایی، (زیبایی صوری و ظاهری یا تناسب اندام) و (زیبایی باطنی یا معنوی و فرهنگی ) ترکیب شود
زیبایی از دیدگاه زن و مرد یکسان نیست، بلکه مقابل هم است. زیرا زیبایی همسر از نظر مرد، تناسب اندام، ظرافت مو و ابرو، نازکی لب ها و صدا، ایمان، حیا، عفّت و پاکدامنی زن است و از نظر زن، زیبایی همسر، قدرت، نیرومندی، هیکلی چهارشانه، صدای کلفت، موهای خشن، شهرت اجتماعی، توان دفاع و غیرت و پاکی چشم و فکر و عمل است.این امر نباید از حد معمول تجاوز کند و به صورت «مشکل پسندی» در آید و انسان را از ازدواج به موقع باز دارد . لذا بهتر است بعد از ظاهری متناسب (نه خیلی زیبا و نه خیلی نا معقول) به سایر وجوه انتخاب همسر توجه داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 341
  • بازدید ماه : 341
  • بازدید سال : 39,141
  • بازدید کلی : 235,658