loading...

بهترین مشاور

باسلام دختری38ساله هستم ازلحاظ تحصیلات وظاهری ومالی وخانوادگی شرایط خوبی دارم وسختگیری وحساسیتهای زیاد سبب شده تابحال ازدواج نکنم ولی مدت6ماه است که بافردی اشناشدم که دانشجوی سال 5دندانپزشکی درخارج کش

tina بازدید : 46 پنجشنبه 18 بهمن 1397 نظرات (0)

باسلام دختری38ساله هستم ازلحاظ تحصیلات وظاهری ومالی وخانوادگی شرایط خوبی دارم وسختگیری وحساسیتهای زیاد سبب شده تابحال ازدواج نکنم ولی مدت6ماه است که بافردی اشناشدم که دانشجوی سال 5دندانپزشکی درخارج کشورهستن ومورد ازدواج ناموفق داشتن تقریبا تمام معیارهای من رادارند ولی مشگلی که هست این هست که نمیتونن منو ببرن پیش خودشون به خاطرشرایط مالی واینکه من شاغل هستم و17سال سابقه کاردارم ونمیخوام کارمو ازدست بدهم الان موندیم چکارکنیم راهکاری دارین این اقا میگن خونه درایران میگیرن ازدواج میکنیم ومن دوسال درایران باشم وهرازچندگاهی مرخصی میگیرن ومیان تا این دوسال تمام شود به نظرم معقول نمیاد من باید به فکر بارداری باشم وبدون حضور همسرم درمواقع سختی زندگی چطور میتونم ادامه بدم راهنمایی بفرمایین

پاسخ : تصمیم گیری

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید که بخاطر شرایط سنی از بررسی یک سری موارد خوداری نکنید با توجه به اینکه ایشان ازدواج ناموفق نیز داشته اند نیاز از که با بررسی دقیق تری در این مورد تصمیم گیری کنید و از جهات اخلاقی و اجتماعی ، جنسی و ... مورد بررسی قرار بدهید توجه کنید که شناخت از راه دور امکان بررسی کامل را به شما نمی دهد و نیاز است برای آشنایی به صورت حضوری با یکدیگر مدتی را صحبت کنید و همچنین در این مورد بهتر است به صورت حضوری وارد پروسه مشاوره پیش از ازدواج نیز شوید. با توجه به اینکه ایشان در خارج از کشور زندگی می کنند و دوسال تنهایی زندگی کردن می تواند از نظر عاطفی، جنسی و تولد فرزند و... به شما سخت بگذرد بهتر است با دقت بیشتری به این موضوعات فکر کنید .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 2,309
  • بازدید سال : 38,218
  • بازدید کلی : 234,735