loading...

بهترین مشاور

همانطور که مراقبت های بهداشتی به خط مقدم گفتمان ملی منتهی می شود، تحقیقات جدید در علوم اجتماعی استدلال می کند که سلامت مردم و موفقیت یا شکست بسیاری از ابتکارات بهداشت عمومی به همان اندازه در مورد عوا

tina بازدید : 45 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)


همانطور که مراقبت های بهداشتی به خط مقدم گفتمان ملی منتهی می شود، تحقیقات جدید در علوم اجتماعی استدلال می کند که سلامت مردم و موفقیت یا شکست بسیاری از ابتکارات بهداشت عمومی به همان اندازه در مورد عوامل فرهنگی و اجتماعی مانند پزشکان، یا مواد مخدر

میشل لامونت و پیتر آر. هال دانشگاه هاروارد همکاری مجدد مجموعه ای جدید از مقالات هستند که تجزیه و تحلیل می کنند که چگونه چارچوب های فرهنگی و شیوه های نهادی که زندگی روزمره را بر روی سلامت جامعه تأثیر می گذارند، تحت عنوان "جامعه موفق: چگونه موسسات و فرهنگ تاثیر سلامت "(مطبوعات دانشگاه کمبریج، 2009).

 تعبیر خواب رابطه جنسی  

هال، استاد مطالعات اروپایی مطالعات اروپایی کروپپ و لامونت، رابرت ای. گلدمن استاد مطالعات اروپایی، استاد جامعه شناسی و مطالعات آفریقایی آمریکایی هم در دانشکده هنر و علوم هاروارد هستندآنها گروهی میان رشته ای از دانشمندان علوم اجتماعی را از زمینه هایی مانند اپیدمیولوژی، روانشناسی، و علوم سیاسی هدایت کردند که در این جلسه پرسش علمی ایفا کردند: چه چیزی باعث موفقیت جامعه می شود؟

موفقیت اجتماعی دارای تعاریف بالقوه بالقوه است و محققان تحقیقاتی خود را بر مسائل بهداشت عمومی تمرکز می کنندنتایج بهتر سلامت مانند مرگ و میر نوزادان پایین یا امید به زندگی طولانی تر می تواند به عنوان مطلوب و معیارهای ارزیابی برای موفقیت اجتماعی شناخته شود.

در حالی که کتاب بسیاری از موضوعات مربوط به بحث های معاصر در مورد مراقبت های بهداشتی را مورد بررسی قرار می دهد، همچنین از مسائل مربوط به منابع اقتصادی فراتر رفته و فاکتورهای اجتماعی و فرهنگی را که بر سلامت تاثیر می گذارد را بررسی می کند.

تحقیقات قبلی اثرات شبکه های اجتماعی را بر سلامت نشان داده استدر مقاله ای که در کتاب "اپیدمیولوژی اجتماعی" در مورد اثرات نامطلوب سلامت ناشی از نابرابری به کار گرفته می شود، مقالات کتاب عوامل موثر بر سایش و پاره شدن زندگی روزمره، و همچنین منابع اجتماعی را می توان به کاهش استرس های روزانه که تلفات بر سلامت آنها.

داستان های مربوطه

·         اپال: تحرک مرزهای تحقیقات بیماری پارکینسون

·         تحقیقات نشان می دهد Brexit بیماری قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد

·         یافته های تحقیقاتی نشان می دهد که نورون هایی که پس از سکته مغزی تولید می شوند موفق به ایجاد آن نمی شوند

لامونت می گوید: "این سوالات فرهنگی، اعتقاد جمعی که مردم را و هویت جمعی را تقویت می کند، تا حدی به شیوه ای که اپیدمیولوژیست ها در مورد سوالات بهداشت عمومی فکر می کنند، بسیار اهمیت نداده اند." "فصل این کتاب به معنای قرار دادن این سوالات بر روی میز است، برای شروع گفتگو در اطراف آنها."

در فصل خود، لامونت بررسی می کند که چگونه آمریکایی های آفریقایی تبعیض واکنش نشان می دهنداو در نظر دارد که آیا این پیام را درونی می کنند و یا پیام قدرتمند خود را توسعه می دهند و به نوبه خود چگونه این احساس هویت سلامت جسمانی را تحت تاثیر قرار می دهد.

در یک فصل دیگر، آن سویدلر، جامعه شناس دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، پاسخ به اپیدمی ایدز در اوگاندا و بوتسوانا را مقایسه می کنددر حالی که بوتسوانا به عنوان کشور تحت کنترل بهتر اداره می شود، اوگاندا در مبارزه با بیماری بیشتر موفق بوده استسویدلر می گوید که شبکه های همبستگی اجتماعی در جوامع محلی اوگاندا برنامه های موثرتری را نسبت به بوتسوانا پشتیبانی می کنند.

محققان این برنامه های اجتماعی موفق، که توسط موسسه تحقیقات پیشرفته کانادا تامین می شود، محققان این تحقیق را با بررسی آماری آماری نابرابری ها ادامه می دهند، با بررسی اینکه چگونه افراد با کلیشه های منفی روبرو می شوند و با بررسی شرایطی که بر اساس آن عملکردهای نهادی موثر می تواند باشد منتقل شده در سراسر ملل و جوامع.

Hall می گوید: "این کشور در یک بحث جدی در مورد اینکه آیا باید دسترسی به مراقبت های بهداشتی را گسترش دهد و آیا می تواند این کار را انجام دهد، قفل شده است." "آنچه ما پیشنهاد می کنیم این است که دسترسی به مراقبت های بهداشتی در نهایت راه حل برای سلامت بهتر نیست. این راه حل باید در اندازه گیری هایی باشد که کیفیت روابط اجتماعی را در کل جمعیت بهبود می بخشد. بحث مراقبت های بهداشتی تنها نقطه قامت یک کوه یخ است. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 3,151
  • بازدید سال : 34,912
  • بازدید کلی : 231,429