loading...

بهترین مشاور

به گفته محققان دانشگاه سینسیناتی، به اصطلاح \"مواد مخدر باشگاه\" - به طور معمول از همه کسانی که اغلب توسط کسانی که آن را مصرف می کنند استفاده می شود هنوز هم می تواند باعث ایجاد آسیب زیادی در برخی از کا

tina بازدید : 44 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)


به گفته محققان دانشگاه سینسیناتی، به اصطلاح "مواد مخدر باشگاه" - به طور معمول از همه کسانی که اغلب توسط کسانی که آن را مصرف می کنند استفاده می شود هنوز هم می تواند باعث ایجاد آسیب زیادی در برخی از کاربران استمحاکمه در حال انجام است تا اثرات اکستازی را ردیابی کند و بیشترین خطر را ببینداین مطالعه توسط 471،000 دلار در بودجه محرک فدرال اعطا شده توسط موسسه ملی بهداشت و به مدت دو سال گسترش یافته است.

مراکز مشاوره  

محققان بررسی ژنتیک فردی و همچنین انجام تصویربرداری مغناطیسی با وضوح بالا در مرکز تحقیقات تصویربرداری UC را بررسی خواهند کرد، زیرا آنها بررسی مصرف مواد مخدر در بین جوانان بین 18 تا 25 ساله را می سنجند. آنها در مورد چگونگی استفاده از اکستازی به نتیجه در ساختار مغز و شناخت منجر می شوند.

تحقیقات بین رشته ای توسط محقق اصلی Krista Lisdahl Medina، یک استادیار روانشناسی UC در کالج هنر و علوم مک مکنن (A & S) و یک همکارش محقق جودی استرانگ، استاد دانشکده گروه سلولی و زیست شناسی سرطان، کالج پزشکی UC.

مدینه توضیح می دهد: "اکثر این جوانان جوان در دوران نوجوانی از این دارو استفاده می کنند." "در میان کاربران اکستازی و ماری جوانا، ما می خواهیم ببینیم - در طول این زمان مداوم از استفاده حداکثر و توسعه انسانی - چه چیزی از نظر شناختی، ساختار مغز و ساختار مغز است.

"بنابراین هدف اول ما این است که اثرات این داروها را مشخص کنیم. هدف دوم ما این است که ببینیم آیا ژنتیک فردی در واقع اثرات منفی را تعدیل می کند یا خیر." مدینه می گوید.

مدینه می گوید محققان بررسی می کنند که آیا کاربران اکستاسی عملکرد تابع حافظه و همچنین هیپوکامپ کوچکتر را دارند (بخشی از مغز که مسئول خلق و حافظه است) در مقایسه با مصرف کنندگان ماری جوانا، نوجوانان و بزرگسالان جوان که از مواد مخدر استفاده می کنند، نشان می دهد.

داستان های مربوطه

·         تحقیقات ژاپنی می گوید فاصله دو ساعته بین شام و خواب بیش از حد است

·         چگونه فن آوری پچ کمان می تواند تحقیقات کانال یون را سودمند کند

·         اپال: تحرک مرزهای تحقیقات بیماری پارکینسون

آنها همچنین بررسی ژنتیک را انجام می دهند تا ببینند آیا مصرف کنندگان دارویی که سطح سرتوبولین پایین دارند بیشتر از مصرف کنندگان با سطوح بالای سروتونین تحت تأثیر اکستازی قرار می گیرند.

سروتونین یک انتقال دهنده عصبی مرکزی در مغز است که شناخته شده است برای تنظیم خلق و خو و برای نقش در توابع شناختی مانند حافظهسطح پایین سروتونین با اضطراب و افسردگی ارتباط دارد.

اکستازی، یک دارو ساخته شده توسط انسان است که بخشی از هالوكینوژن و بخشی از محرک است، بر سیستم سروتونین تأثیر می گذاردمصرفکنندگان احساس خجالت و حساسیت بیشتری می کنند، زیرا اکستازی موجب عصبانیت سطح سروتونین می شودمدینا می گوید: "مردم تمایل دارند روزانه یا حتی کاربران معمولی نباشند. آنها برای آن برنامه ریزی می کنند، شاید برای یک فرصت خاص."

مدینه می گوید وی تحقیقات قبلی را انجام داده است که نشان می دهد استفاده طولانی مدت از اکستازی با حافظه ضعیف کلامی ارتباط داردسایر تحقیقات، اکستازی را به عملکرد اجرایی فقیر، مانند توجه، حل مسئله و برنامه ریزی، مرتبط کرده استیافته های مردان نشان می دهد که افزایش خطر ابتلا به عملکرد اجرایی با استفاده از اکساستی افزایش می یابد.

مدینه می گوید: "این همه مواردی که اغلب استفاده نمی شود، اما می تواند موجب خسارت زیادی شود." "ما همچنین بررسی می کنیم که چه اتفاقی می افتد وقتی مردم مصرف کنندگان مواد مخدر را ترکیب می کنند، مانند ترکیب ماری جوانا یا الکل با اکستازی."

مدینه میگوید مصرف اکستازی همچنان یک مشکل عمده سلامت عمومی در میان نوجوانان و بزرگسالان جوان استمحققان می خواهند یافته هایشان به درمان های مبتنی بر زیست شناختی برای مصرف کنندگان مواد مخدر کمک کند.

جایزه NIH تحت قانون بازگرداندن و سرمایه گذاری آمریکا در سال 2009 صادر شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 39,054
  • بازدید کلی : 235,571