loading...

بهترین مشاور

به دنبال موفقیت در صحنه قدمت؟ استادیار MIT Sloan جاشوا M. Ackerman پیشنهاد می کند ممکن است یک دوست خوب را به ارمغان بیاورد. Ackerman، یک روانشناس اجتماعی و متخصص رفتار و رفتار مصرف کننده در مدر

tina بازدید : 42 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)


به دنبال موفقیت در صحنه قدمت؟ استادیار MIT Sloan جاشوا M. Ackerman پیشنهاد می کند ممکن است یک دوست خوب را به ارمغان بیاورد.

Ackerman، یک روانشناس اجتماعی و متخصص رفتار و رفتار مصرف کننده در مدرسه مدیریت MIT Sloan، به شما کمک می کند تا به شما در پیدا کردن همکاران خود، از بین بردن ناخوشایند و حمایت از شما در راه های دیگر.

مرکز مشاوره  

 مشاوره قبل از ازدواج

"Courtship اغلب به عنوان یک بازی طراحی شده است، و محققان که رفتار رفتار گرایش را تمایل به تمرکز بر جنبه های رقابتی این بازی،" Ackerman می گوید. "گاهی اوقات، با این حال، بازی جفتگیری یک ورزش تیمی است."

در یک مقاله در این ماه در بولتن روانشناسی فردی و اجتماعی ، Ackerman و داگلاس T. Kenrick از دانشگاه ایالتی آریزونا شرح نتایج یک سری مطالعات انجام شده در مورد همکاری و عاشقانهمحققان داوطلبانه در مورد نگرش ها و رفتارهای دوستیابی، آنها را با سناریوهای فرعی ارائه دادند و حتی یک بازی دوستانه تلویزیونی سبک تلویزیونی را اجرا کردند.

در هر یک از این مطالعات، محققان همکاری را به عنوان یک موضوع مشترک برای هر دو مردان و مردان، تشریح کردند، هر چند که ماهیت همکاری متمایز برای جنس ها بود.

محققان دریافتند زنان زنان دیگر را با ایجاد موانع برای جلوگیری از مردان نامطلوب یا کمک به دوستان زن به ارزیابی شرکای بالقوه کمک کردندمردان با تلاش برای از بین بردن موانعی که دوستداران زنان مطلقه را مسدود می کردند، به دیگران کمک کرد.

این یافته ها در مقابله با مطالعات تحرک آمیز معمول است که بر نحوه برخورد افراد با همسران تأکید دارد. Ackerman و Kenrick تصمیم به بررسی همکاری با توجه به تحقیقات حیوانی کردند که تعدادی از گونه ها به یکدیگر کمک می کردند تا همتایان خود را پیدا کنند.

Ackerman می گوید: "انواع پرندگان زیادی وجود دارد که همکاری خواهند کرد." "دو بوقلمون وحشی با همکاری یک زن برای همکاری می کنند. این در پستانداران دیده می شود، از جمله شیرها و پرتوی های بالاتر."

در میان حیوانات، زنان برای ایجاد موانع و آستانه برای مردان همکاری می کنند، در حالیکه مردان برای دسترسی به زنان همکاری می کنند. Ackerman و Kenrick پیش بینی کرد که انسان رفتار مشابهی را نشان می دهد.

داستان های مربوطه

·         دانش آموزان می گویند که طول انگشت می تواند جنسیت را پیش بینی کند

·         روانشناسی با توجه به تصمیمات سال نو شما

·         بخشی از کانابیس میتواند در روانشناسی کمک کند

محققان یک سناریوی فرضی را ارائه دادند: شما در حال رقص با یک دوست از همان جنس استدو نفر از جنس مخالف می خواهند با دوستان خود رقص بگذارند، اما فقط در یکی از آنها رمانتیک هستند.

Ackerman می گوید: "در این وضعیت، مردان و زنان هر دو کمک می کنند، اما آنها به دلایل مختلف و به طرق مختلف انجام می دهند."

زنان اظهار داشتند که سعی دارند دوست خود را از این وضعیت حذف کنند، که اغلب او را از صحنه خارج می کندمردان از طریق تعقیب ناخواسته برای رقص مداخله می کنندمحققان همچنین از یک سناریوی فرضی استفاده کرده اند تا کشف کنند که آیا مردان و زنان که دوستان پلوتونی هستند، به یکدیگر کمک می کنند تا اهداف عاشقانه را به دست آورندباز هم آنها متوجه شدند.

آکرمن می گوید: "مردان به زنانی که از مردان دیگر کمک می کنند، کمک می کنند، در حالی که زنان احتمال بیشتری می یابند که یک دوست مرد بتواند به همسر مطلوب خود دسترسی پیدا کند."

Ackerman و Kenrick همچنین یک پدیده کنجکاو را کشف کردند: همکاران رمانتیک تقلبی.

دوستان افلاطونی گاهی اوقات تظاهر به شرکای عاشقانه برای کمک به یکدیگر در دوستیابی. Ackerman می گوید: "اگر شما یک زن هستید، می گویند کسی دوست پسر شما است که مانع ایجاد می کند." "اگر شما یک پسر هستید، می گویند کسی دوست دختر شما است، شما را برای زنان بیشتر دوست دارد."

چرا مردان و زنان به شیوه های مختلف همکاری می کنند؟ Ackerman می گوید که این پاسخ احتمالا در زیست شناسی تکاملی قرار دارد.

برای تقریبا تمام مهره داران، از جمله انسان، حاملگی و مراقبت از فرزندان، زنان بیشتر از مردان استبه این ترتیب، علاقه زنان به انتخاب همسران استمردان، اگر آنها برای پیدا کردن همسر، باید نشان دادن دلخواه خود را.

Ackerman می گوید: "من فکر می کنم که زیست شناسی در قلب این است، گرچه نمی دانیم تا زمانی که در سایر فرهنگ ها مطالعه کنیم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 262
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 1,764
  • بازدید سال : 40,564
  • بازدید کلی : 237,081