loading...

بهترین مشاور

هر کس فشار استرس اجتماعی را تحمل می کند، این است که آیا آن را بیش از یک مصاحبه شغلی، مشکل در دیدار با افراد در احزاب، و یا ناراحتی بیش از سخنرانی است. محققان UCLA در یک گزارش جدید، کشف کرده اند ک

tina بازدید : 65 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

هر کس فشار استرس اجتماعی را تحمل می کند، این است که آیا آن را بیش از یک مصاحبه شغلی، مشکل در دیدار با افراد در احزاب، و یا ناراحتی بیش از سخنرانی استمحققان UCLA در یک گزارش جدید، کشف کرده اند که چگونه مغز شما به استرس های اجتماعی پاسخ می دهد، می تواند بر سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارد، به طوری که ممکن است بر سلامت تاثیر بگذارد.

نویسنده جورج اسلاویچ، یکی از اعضای پسا دانشکده در مرکز روانپزشکی نورولوژیست Cousins ​​UCLA، و نویسنده ارشد، شلی تیلور، استاد روانشناسی UCLA، نشان می دهد افرادی که حساسیت عصبی بیشتری نسبت به رد اجتماعی دارند، افزایش بیشتری را در فعالیت التهابی به استرس اجتماعی نشان می دهند.

روانشناسی کودک زیر 6 سال 

و اگر چه این افزایش می تواند انطباقی باشد، التهاب مزمن می تواند خطر ابتلا به انواع اختلالات، از جمله آسم، آرتریت روماتوئید، بیماری قلبی عروقی، انواع خاصی از سرطان و افسردگی را افزایش دهد.

این مطالعه در نسخه فعلی مجله مجله Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شده است .

اسلاویچ گفت: "به نظر می رسد تفاوت های مهمی در نحوه تفسیر و پاسخگویی به شرایط اجتماعی وجود دارد." "به عنوان مثال، بعضی از مردم می گویند که یک سخنرانی در مقابل یک مخاطب به عنوان یک چالش خوشایند است؛ دیگران آن را تهدید کننده و ناراحت کننده می دانند. در این مطالعه ما به بررسی پایگاه های عصبی برای این تفاوت ها در پاسخ و درک این تفاوت ها مربوط به فرآیندهای بیولوژیکی است که می تواند بر سلامت و سلامت انسان تأثیر بگذارد. "

محققان 124 نفر را استخدام کردند - 54 مرد و 70 زن - و آنها را به دو موقعیت اجتماعی بی دست و پا زد.اول، در آزمایشگاه، داوطلبان آزمون تست اجتماعی اجتماعی تریر (TSST) را تکمیل کردند، که شامل تهیه و ارائه یک سخنرانی بی نظیر و انجام معاینه دشوار روحی است، هر دو در جلوی یک گروه اجتماعی رد می شوند که لباس های آزمایشگاهی سفید را رد می کنندسواب های دهان قبل و بعد از وظایف عمومی صحبت می شود تا تغییرات در دو شاخص کلیدی زیست شناختی فعالیت التهابی - گیرنده فاکتور نكروز تومور α (sTNFαRII) و اینترلوکین 6 (IL-6) را آزمایش کنند.

در یک جلسه دوم، 31 نفر از شرکت کنندگان یک اسکن مغز مغناطیسی دریافت کردند در حالی که بازی کامپیوتری گرفتن با آنچه که آنها معتقد بودند، دو نفر دیگر بودندمحققان بر روی دو ناحیه مغز شناخته شده برای پاسخ به استرس اجتماعی تمرکز کرده اند - قشر پشتی قدامی پشتی (dACC) و انسداد قدامي.

در ابتدا، این بازی بین همه سه بازیکن بودبا این حال، نیمه راه از این بازی، موضوع تحقیق حذف شد و منجر به تجربه رد شدن اجتماعی شدمحققان سپس بررسی کردند که تفاوت در فعالیت عصبی در هنگام رد اجتماعی، با تفاوت در پاسخ های التهابی به TSST ارتباط دارد.

داستان های مربوطه

·         محققان نشان می دهند که چگونه استرس مکانیکی بر روی استخوان ها تاثیر می گذارد

·         دانشمندان مکانیسم کلیدی در کرم ها را نشان می دهند که پاسخ سلول به استرس را کنترل می کند

·         مداخله ویژه می تواند به کاهش افسردگی در افراد مبتلا به PTSD کمک کند

نتایج آنها نشان داد افرادی که فعالیت عصبی بیشتری در قشر پشتی قدامی و انسداد قدام را در هنگام ردگیری اجتماعی در اسکنر مغز نشان دادند، همچنین افزایش فعالیت التهابی را در معرض استرس اجتماعی حاد در آزمایشگاه نشان دادند.

اسلویچ گفت: "این شواهد بیشتر نشان می دهد که چگونه ذهن و بدن ما متصل هستند." "ما برای مدت طولانی شناخته شده است که استرس اجتماعی می تواند تحت پوست قرار بگیرد تا خطر ابتلا به بیماری را افزایش دهد، اما مشخص نیست که دقیقا چگونه این اثرات رخ می دهد. به نظر ما این مطالعه برای اولین بار شناسایی مسیرهای شناختی عصبی است که ممکن است در واکنش های التهابی به استرس حاد اجتماعی دخالت داشته باشید. "

اگرچه افزایش فعالیت التهابی بخشی از پاسخ طبیعی طبیعی سیستم ایمنی بدن ما به شرایط بالقوه مضر است، Slavich اشاره کرد که "فعال شدن مکرر یا مزمن سیستم ممکن است خطر بیماری های مختلف مانند آسم، آرتریت روماتوئید، بیماری های قلبی عروقی و حتی افسردگی را افزایش دهد "

یک سوال مهم مطرح شده توسط یافته های حاضر این است که چرا حساسیت عصبی به رد اجتماعی منجر به افزایش التهاب می شودنویسندگان به این نکته دلایل مختلفی دارندبرای یک نفر، از آنجا که تهدیدات فیزیکی از لحاظ تاریخی با تهدید اجتماعی یا رد تماس همراه بوده است، ممکن است التهاب در پیش گرفتن آسیب جسمی ایجاد شودسیتوکین های التهابی - پروتئین هایی که سیستم ایمنی را تنظیم می کنند - در پاسخ به جرم فیزیکی (یا واقعی) آزاد می شوند، زیرا آنها باعث شتاب زخم و کاهش خطر ابتلا به عفونت می شوند.

در حالی که التهاب کوتاه مدت در مبارزه با آسیب های مفیدی مفید است، التهاب مزمن ناشی از ادراک تنها از رد اجتماعی نیست.

اسلویچ گفت: "گرچه مسئله پیچیده است، یک راه حل این است که افکار منفی را به عنوان حقایق نادیده بگیریم." "اگر فکر می کنید که شما به طور اجتماعی رد شده اید، از خودتان سوال کنید، شواهد چیست؟ اگر مدرکی وجود نداشته باشد، اعتقاداتتان را اصلاح کنید. اگر درست بود، مطمئن شوید که فاجعه ای نداشته یا بدترین وضعیت را نداشته اید "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 38,876
  • بازدید کلی : 235,393