loading...

بهترین مشاور

در آخرین پیشرفت در رهبری دهه های اخیر در زمینه مراقبت های تسکین دهنده، برنامه مراقبت های تسکین دهنده مرکز پزشکی دانشگاه روچستر یکی از اولین مراکز در سراسر کشور برای کسب گواهینامه پیشرفته از کمیته مشت

tina بازدید : 49 یکشنبه 30 دی 1397 نظرات (0)


در آخرین پیشرفت در رهبری دهه های اخیر در زمینه مراقبت های تسکین دهنده، برنامه مراقبت های تسکین دهنده مرکز پزشکی دانشگاه روچستر یکی از اولین مراکز در سراسر کشور برای کسب گواهینامه پیشرفته از کمیته مشترک، سازمان تنظیم مقررات و مدارک معتبر کشور است در مراقبت های بهداشتی

مهر تایید کمیسیون کمیسیون تصویب برنامه مراقبت تسکین داده شده در ماه گذشته اجرا شدبرنامه دانشگاه تنها سومین کشور است و اولین مرکز پزشکی دانشگاهی برای دریافت این سطح شناخت از کمیسیون است که در ماه سپتامبر برنامه صدور گواهینامه پیشرفته خود را در زمینه مراقبت تسکین داد.

این تصمیم بر اساس بررسی دقیق ماه گذشته توسط کارشناسان کمیسیون مشترک است که براساس استانداردهای مراقبت برای بیماران جدی بیمار و خانواده هایشان، از جمله مدیریت علائم، هماهنگی مراقبت و ارتباط در مورد تصمیمات درمان، ارزیابی شده است.

مقالات

مراقبت تسکین دهنده، اقدامات تسکین دهنده علائم و حمایت در طول تمام مراحل بیماری جدی را فراهم می کند؛ تمرکز بر رفع درد و رفع نشانه های بیماری در همان زمان است که بیماران دریافت تمام درمان های پزشکی نشان داده شده استتیموتی کوییل، MD، یک رهبر بین المللی در مراقبت های تسکین دهنده و رئیس بخش مراقبت های تسکین دهنده وزارت بهداشت، این برنامه را هدایت می کند و تلاش می کند تا در دسترس بودن مراقبت های تسکین دهنده به بیماران جدی بیمار، نه تنها کسانی که با آنها مواجه هستند پایان زندگیاو برآورد می کند که حدود نیمی از بیماران دریافت کننده مراقبت های تسکین دهنده بهبود می یابند و بیماران مبتلا به سرطان نیستند.

کوییل، که رییس جمهور منتخب آکادمی پزشکی هزاره و پزشکی پالیسی است، یکی از اولویت ها برای غلبه بر کلیشه های قدیمی در مورد مراقبت تسکینی است.

Quill می گوید: "طراحی بر روی مراقبت های بیمارستانی به معنای این نیست که بیمار و خانواده از خود رها می کنند،" کوییل می گوید که یک مطالعه نشان داد افرادی که مبتلا به سرطان ریه هستند علاوه بر درمان های استاندارد پزشکی نیز در معرض پرستاری قرار دارند.

"درمان های پزشکی همیشه بخش مهمی از پازل هستند، اما بسیاری از بیماران و خانواده ها با یک سیستم مراقبت بهداشتی به طور فزاینده ای پیچیده، که در آن یک بیمار تنها ممکن است چندین گروه پزشکی مختلف درگیر با مراقبت از خود داشته باشند، بسیار ناراحت شده است. روشهای انتخابی ما در مورد اینکه درمانهای پزشکی برای بیمار و خانواده معقول است، روش روشن و واضح است. روشن بودن ارتباطات می تواند عظیمی از راحتی را فراهم کند. "

در چند سال گذشته، Quill و متخصص مغز و اعصاب، رابرت هولوی، MD، یک سری از نشریات را در مجله پزشکی نیوانگلند و مجله انجمن پزشکی آمریکایی در مورد چگونگی بیمارترین بیماران واکنش به چشم انداز مراقبت های پزشکی تهاجمی در زمانی که شرایط آنها به شدت به نظر می رسدآنها می گویند نتایج کاملا قابل پیش بینی نیستبه عنوان مثال، آنها متوجه شده اند که بسیاری از بیماران پیش بینی می کنند که اگر پس از یک سکته شدید، در شرایطی زندگی کنند که در یک کشور ناتوان کننده زندگی می کنند، نمی خواهند زندگی کنند "مثل این". اما در حقیقت، پزشکان متوجه شده اند که در واقع در این وضعیت، بسیاری از بیماران که به شدت درمان شدند، رضایت زیادی را با این انتخاب نشان دادند و به طور غیر منتظره با کیفیت زندگی خود حتی در مواجهه با ناتوانی شدید نیز بسیار راضی بودند.

داستان های مربوطه

·         اولین بیمار در آزمایش بالینی سرطان پانکراس ثبت نام کرد

·         پیش بینی می شود میزان مرگ و میر سرطان کولورکتال در سطح جهانی افزایش یابد

·         مطالعه، پروتئینی را که در معرض مقاومت در برابر سرطان ریه دیده می شود، کشف می کند

یافته های این تحقیق در مرز مراقبت و تحقیق بیماران در برنامه مراقبت های تسکین دهنده URMC معمول است که تحت رهبری Quill به طور چشمگیری افزایش یافته استسال گذشته این برنامه حدود 1000 مشاوره بستری و بیش از 300 مشاوره سرپایی و خانگی ارائه داداین برنامه همچنین یک واحد بستری 12 تخت را ارائه می دهد، تجربیات آموزشی حمایتی را برای دانشجویان و ساکنان پزشکی و برنامه های کمک بالینی بالینی فراهم می کند.

کویل به آموزش نسل پزشکان در مدارس پزشکی در سراسر کشور در مورد نحوه کار موثر با بیماران مبتلا به بیماری شدید کمک کرده استافزایش درجه مراقبت های پرستاری یکی از اولویت های اصلی Quill است، که می گوید پزشکان کافی نیستند که در این منطقه آموزش دیده اند.

در نتیجه کار او، URMC و وابستگان آن جامعه دارای بیش از 20 متخصص پزشک متخصص در زمینه مراقبتهای پرستاری هستنداین تیم شامل متخصصان بالینی از طیف گسترده ای از رشته های دیگر از جمله پرستاران، متخصصین پرستار، محققان، ساکنین پزشکی، کارگران اجتماعی، سرپرست ها، یک متخصص موسیقی، ماساژورها و یک هماهنگ کننده از دست دادن استیکی از این متخصصان، پزشک دیوید کورونز، MD است که متخصص در درمان کودکان مبتلا به سرطان استدر مجموعه ای از پست های تحریک آمیز که در حال حاضر برای روانشناسی آنلاین در حال انجام آنلاین است، Korones در حال بحث در مورد اینکه چگونه او علاقه مند شد و درگیر مراقبت palialative.

تیم کویل چندین جایزه برای کار خود کسب کرده است، از جمله «دایره زندگی استناد به افتخار» انجمن بهداشت آمریکا، به رسمیت شناختن مراقبتهای تسکین دهنده و پایه زندگی در سراسر جهان است.

کویل که استاد پزشکی، روانپزشکی، علوم انسانی و پرستاری و مدیر مرکز اخلاق، علوم انسانی است، گفت: "دستیابی به گواهینامه مشترک کمیسیون در مراقبت تسکین دهنده، گامی مهم در جهت حفظ برتری است و به طور مداوم بهبود مراقبت هایی که ارائه می کنیم،" گفت. و مراقبت تسکین دهنده. "ما سرمایه گذاری قابل توجهی در کیفیت مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری های جدی و خانواده هایمان داریم. این اعتباربخشی به ایجاد یک فرهنگ عالی برای بهبود این مراقبت کمک می کند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 359
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,109
  • بازدید ماه : 1,109
  • بازدید سال : 39,909
  • بازدید کلی : 236,426