loading...

بهترین مشاور

یک مطالعه جدید نشان می دهد که مکرر \"سر\" توپ های فوتبال توسط بازیکنان مشتاق آماتور ممکن است سبب آسیب مغزی شود که منجر به کاهش ظاهری، اما شدید در مهارت های تفکر و هماهنگی شود. محققان با استفاده از یک ت

tina بازدید : 90 یکشنبه 30 دی 1397 نظرات (0)

یک مطالعه جدید نشان می دهد که مکرر "سر" توپ های فوتبال توسط بازیکنان مشتاق آماتور ممکن است سبب آسیب مغزی شود که منجر به کاهش ظاهری، اما شدید در مهارت های تفکر و هماهنگی شود.

محققان با استفاده از یک تکنیک پیشرفته MRI برای تجزیه و تحلیل تغییرات در ماده سفید مغز 32 بازیکن بزرگسال فوتبال آماتور که توپ را به طور متوسط ​​436 بار در سال هدایت کردنداین مطالعه نشان داد که بازیکنان که دارای سرصفحه های با فرکانس بالا بودند - با 1000 و یا بیشتر در یک سال - اختلالاتی مشابه آسیب های مغزی آسیب دیده در حوادث اتومبیل را نشان دادند.

 خانوادهمرکز مشاوره    

این تیم تصاویر عصبی را از شرکت کنندگان در مطالعه، که میانگین سن آنها 31 سال بود، مقایسه کرد و کسانی که بیشترین تعداد سرصفحه را داشتند، در پنج ناحیه مغز، مسئول توجه، حافظه، تحرک فیزیکی و عملکرد بالا در سطح تصویر، اختلالاتی داشتند.

دکتر مایکل لیپتون، پژوهشگر سرپرست و مدیر ارشد مرکز تحقیقات رزونانس مغناطیسی گروس در دانشکده پزشکی آلبرت انیشتین در نیوجرسی گفت: "این اولین مطالعهی است که به بررسی اثرات سر و گردن مغز با استفاده از تصویربرداری از تانسور انتشار پیشرفته میپردازد." شهر یورک وی گفت: "ما متوجه شدیم که واقعیت واقعی برای بازیکنان یک بار در هر لحظه از ضربه زدن به هدرها نیست، اما به طور تکراری، که می تواند منجر به انحطاط سلول های مغزی شود." براساس این مطالعه، آسیب های صورت و سر به آرایش 5 تا 22 درصد از آسیب های فوتبال و 20 درصد از آنها آسیب می رساند.

بر اساس مطالعه انجام شده برای ارائه سه شنبه در نشست سالانه انجمن رادیولوژی آمریکای شمالی در شیکاگو، تغییرات منفی در مناطق عصبی آغاز شد، زمانی که بازیکنان در آستانه سطوح آستانه ای حدود 1000 تا 1500 هدر در یک سال گذشتند.

تحقیقات قبلی مربوط به آزمون ضعیف حافظه و عملکرد موتور به یک یا چند ضربه محکم و ناگهانی ناشی از یک هدف بازیکن ضربه ای به هدف هدف، کوبیدن به زمین و یا برخورد با یکی دیگر از بازیکن.

دکتر کریس کوتورس، متخصص متخصص اطفال و پزشکی در آناهایم هیلز، کالیفرنیا، گفت که مطالعه تصویربرداری گذشته پس از آن جذاب است، اما نیاز به اطلاعات بیشتری برای به طور موثر تعیین محدودیت هدر امن، مخصوصا برای بازیکنان جوانتر. Koutures گفت: "ما نیاز به رویکردی داریم که بازیکنان را در مسیر حرکت قرار می دهیم و سرانجام در مورد سن، آسیب های سر، مصرف الکل و سایر عوامل، شمارش می کنیم." "این اطلاعات ارزشمندی برای به اشتراک گذاشتن با بازیکنان و خانواده هایشان خواهد بود."

داستان های مربوطه

·         استفاده از قارچ در سطح پایین می تواند مغز نوجوان را تغییر دهد

·         مطالعه جدید پولی NSF ممکن است به پزشکان کمک کند که مرگ و میر ناشی از آسیب مغزی را کاهش دهد

·         عصب شناسان عناصر کلیدی آن را نشان می دهند که مغز انسان زمان را نشان می دهد

Koutures افزود: باید اطلاعات بیشتر و تمرین در مورد تکنیک صحیح سرفصل وجود داشته باشد - ضربه زدن به توپ با پیشانی به عنوان سر، گردن و تورفتگی در یک خط جامد بدون چرخش تنظیم می شود - می تواند نیرو را بر روی سر کاهش دهداو افزود که کودکان تا این حد در حال توسعه آمادگی برای یادگیری این مهارت نیستند و تا همین اواخر نباید تمرین کنند. Koutures گفتبررسی خود از تحقیقات قبلی در زمینه آسیب های فوتبال جوانان، که در شماره فوریه 2010 در مورد کودکان منتشر شده است ، هیچ ارتباطی مستند بین عنوان تکراری و آسیب های طولانی مدت سر و یا آسیب های عصبی نداشته است.

دکتر اندرو رادرفورد از دانشکده روانشناسی دانشگاه Keele در حال تحقیق درباره آسیب احتمالی ناشی از سرنشینان برای چندین سال استاو می گوید هنوز مدارک تا کنون هنوز متقاعد نشده استاو مظنون است که محققان به چیزی اشتباه نگاه می کننداو معتقد است که بیشتر ضربه های سر در فوتبال دیده می شود به دلیل اینکه بازیکنان در حال رفتن به یک سرصفحه هستند، به جای تماس با توپ، خود را به هم می ریزند.

لیپتون موافقت کرد که اختلاف نظر در میان مطالعات او و یافته های قبلی وجود داردآسیب های عصبی روحی و روانی از هدر ها برای یک مربی یا پزشک دشوار می شود زیرا مشکلات شناختی به تدریج بوجود می آیند.

او گفت که حتی بازیکنان ممکن است از دست دادن حافظه خفیف مطلع نباشندلیپتون گفت: "ما امروز نمی توانیم یک فرد را به عنوان یک توپ معرفی کنیم اما احتیاط خوب است." لیپتون گفت: "ما نیاز به تحقیقات بیشتر برای پاسخ قطعی داریم و ابزارهای پیشرفته تصویربرداری برای انجام این کار را داریم." "سطوح آستانه ای وجود دارد که در آن ناکامی های مغز را نمی بینیم، که بدان معنی نیست که هدف مطلقا بد نیست." "قوانین را می توان برای کاهش اثرات نامطلوب با محدود کردن تعداد هدر اجازه داده شده برای گروه های سنی خاص و یا سطح مهارت بازی توسعه یافته است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 355
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 39,155
  • بازدید کلی : 235,672