نقل قول نوشته اصلی توسط نیلای70 نمایش پست ها
سلام دوستان گفتم بهتون که من حدود یک ماهه از طرف شوهرم هیچ نزدیک نداشتیم هر بار موقعیت نمیدونم نمیخواست یا هر چی منو میبرد بیرون میگفت بریم بیرون دور بزنیم یا شام بخوریم الان دیگه خیلی وقته من همش صب کردم دیگه میخوام این مووضع رو که دلم برای اغوشش تنگ شده رو به زبون بیارم به نظرتون بگم یا نه خودم کوچیک نمیشه اخه هر بار قهر میکنم به بهانه های مختلف یا کنایه میزنم اصلا نمیفهمه که من از چی دلم گیره .دوبار هم که خودم پیشنهاد دادم گفت نه موقعیت نیست و از این حرفا رد کرد . دیشب موقعیتش بود اصلا پیشنهاد نداد یا حتی پیش قدم نشد مثلا بیاد دستمو بگیره و نزدیکم بشه حتی همون ماچ کردن اصلا در صورتی که ما نامزد بودیم هر بار که به دیدنم میومد اصلا بدون بوس یا در اغوش گرفتنم ازم جدا نمیشد .الان میاد دیدنم یه سلام لفظی بعدشم منو سوار موتور میکنه میریم بیرونم شام میخوریم بعدشم میاد منو خونه پیاده میکنه . من چند وقته منتظر یه حرکت از طرفشم همش صبر کردم اما بی فایده بود دیشب میخواستم بگم هر چی تو دلمه گفتم حرف دارم میشه حرف بزنیم تلفنی گفت خوابم میاد خیلی خستم منم خیلی اعصابم خورد شد یه دعوایه کوچکی کردیم حتی گفت هم تو چت شده همش سر بهانه های الکی قهر میکنی اما یبار هم منظور این قهر کردنا رو نفهمید بعدشم زد خوابید ولی من پیام بهش دادم که دارم ازت دور میشم و باعثش خودتی جواب نداد .به نظرتون بگم بهش هر چی تو دلمه چطوری ؟
سلام گلم
ب نظر من چون تجربه داشتم ميگم يه بار كه اومد دنبالت رفتيد شام بخوريد به يه بهونه اي ببرش پاركي جايي كه تنها صحبت كنيد
از حالا مشكلاتتو نگي بدتر ميشه
يا بهش بگو ك دلم واسه دوره نامزدي تنگ شده ك بوسم ميكردي از وقتي عقد كرديم بدون بوسه هات خوابم زندگيم بهم ريخته
با زبون ومثال يادش بيار
يا حرفي داشت بشنو
شما كه ديگه نبايد رودربايسي داشته باشيد
موفق باشيد