loading...

بهترین مشاور

تگ1 با سلام و احترام مردی هستم 40 ساله -16 ساله ازدواج کردم و دوتا بچه دارم – از ابتدای ازدواج از چهره همسرم خوشم نمیاومد ولی به هر حال زندگی کردیم 5 سال پیش در یکی از چت روم ها با دختری اشنا ش

tina بازدید : 109 شنبه 29 دی 1397 نظرات (0)

تگ1

با سلام و احترام
مردی هستم 40 ساله -16 ساله ازدواج کردم و دوتا بچه دارم – از ابتدای ازدواج از چهره همسرم خوشم نمیاومد ولی به هر حال زندگی کردیم
5 سال پیش در یکی از چت روم ها با دختری اشنا شدم که یه شدت منو شیفته علاقه مند به خودش کرد تا جایی که گاهی اوقات فکر جدایی از همسرم و ازدواج با او به سرم میزد (دختری مجرد – و خانواده ش هم در جریان بودند)
ارتباطمون تا چند وقت پیش ادامه داشت
تا این که اون دختر خانم تصمیم گرفت ارتباط رو قطع کنه
این اتفاق برا خیلی سخت و ناگوار بود – الان حدود حدود 6 ماه که ارتباط قطع شد ولی گه گاهی خبری از هم میگیریم –
مشکل من در حال حاضر اینه که نه میتونم دوری و این قطع ارتباط رو تحمل کنم – و نه دلخوشی در منزل دارم که بتونه ذهن و فکر منو از این فکر ها جدا کنه
و همچنین کسی رو هم ندارم که در این مورد باهاش صحبت کنم و بتونه کمکم کنه

با سلام
دوست گرامی شما به هر دلیلی در طی 16 سال ازدواج از همسرتون رضایت نداشتید چرا ادامه دادید ؟این اشتباه است شاید بله عرف جامعه و سایر مسائل شرایط را سخت کند و اجازه ندهد که شما بتوانید سریع طلاق بگیرید وقتی تفاهمی ندارید و خوب برای خانم شما هم سخت تر ولی این تعارفات برای هر دو نفر اسیب زاست هم برای زن که عاطفی است و تصورش این است که وقتی توسط فردی انتخاب شد یعنی او علاقه مند بوده و گناهی هم ندارد و خب طبیعتا ایتم هایی هم برای مردان حائز اهمیت است .ولی به طور کل ورای این مسایل وقتی به هر ذلیلی زندگی را بدون داشتن دلخوشی ادامه می دهیم خودمان را گول می زنیم و تصور می کنیم که به یکدیگر علاقه داریم ولی در کنارش در بیرون از فضای خانه ارتباط می گیریم این یعنی خیانت .شما به لحاظ عاطفی به این دختر خانم وابسته شدید اگر قرار ملاقاتی وجود نداشته یعنی صرفا از طریق صحبت شما راجب ایشون تصوراتی داشتید که خوب ایشون رو ایده ال می دیدید و به قول خودتون حتی فکر طلاق رو می کردید ولی چقدر میشه به فضای مجازی اطمینان کرد چرا برای بهبود روبط زناشویی و رفتاری اقدامی نکردید چرا 16 سال را تحمل کردید ببینید باید در این مواقع تصمیم قطعی گرفت ابتدا باید تکلیف فردی که به او تعهد داریم و مسئولیتش را به عهده داریم مشخص کنیم بعد راحت ارتباطی را شکل دهیم که اصلا عاقبتش مشخص نیست .و بعد فضاهای مجازی هیچ اعتباری ندارد هر فردی می تواند مدتی برای جبران کمبودها با فرد دیگری وارد رابطه شود بدون اینکه تعهدی در کار باشد در هر حال قطعا تصمیم گیرنده خود شما هستید که چطور مساله را مدیریت کنید امیدوارم خوشبخت باشید و مشکلات در ارتباط با همسرتون مرتفع شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,107
  • بازدید ماه : 1,107
  • بازدید سال : 39,907
  • بازدید کلی : 236,424