loading...

بهترین مشاور

تحقیق جدید آنلاین، انجام شده به همراه آخرین نشریه کتاب \" شب مدرسه\" پروفسور ریچارد ویسمن ، نشان می دهد که تقریبا شش در ده (59٪) بزرگسالان در بریتانیا - بیش از 28 میلیون نفر - در حال حاض

tina بازدید : 56 یکشنبه 23 دی 1397 نظرات (0)


تحقیق جدید آنلاین، انجام شده به همراه آخرین نشریه کتابشب مدرسه" پروفسور ریچارد ویسمن ، نشان می دهد که تقریبا شش در ده (59٪) بزرگسالان در بریتانیا - بیش از 28 میلیون نفر - در حال حاضر محروم شده اند و هفت ساعت خواب کمتری دارند هر شباین افزایش قابل توجهی در رقم سالانه یازده درصد از مطالعات قبلی است.

ریچارد ویسمن، استاد روانشناسی عمومی در دانشگاه هرتفوردشایر، اظهار داشت: "این یک افزایش بزرگ است و نتایج بسیار نگران کننده است زیرا کمتر از 7 ساعت خواب شبانه زیر دستورالعمل های توصیه شده است و با آن ارتباط دارد طیف وسیعی از مشکلات، از جمله افزایش خطر افزایش وزن، حملات قلبی، دیابت و سرطان. "

برای ارزیابی یک علت بالقوه اپیدمی بی خوابی، پاسخ دهندگان نیز از دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب، از رایانه، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی استفاده می کردند.

"نور آبی از این دستگاه ها تولید ملاتونین هورمون القاء کننده خواب را متوقف می کند، و بنابراین مهم است قبل از خواب آنها از اجتناب از آنها جلوگیری شود"، Wiseman اظهار نظر کرد.

هفتاد و هشت درصد (78٪) پاسخ دهندگان نشان دادند که از این دستگاه ها در این دوره استفاده می کنند.در میان 18-24 ساله این رقم به نود و یک درصد قابل توجه (91٪) می رسد.

مرکز مشاوره ازدواج

Wiseman گفت: "بررسی 2013 نشان داد که حدود 57 درصد از مردم در انگلستان از این دستگاه استفاده می کنند، بنابراین ما شاهد افزایش قابل توجهی از مقدار نور آبی قبل از خواب هستیم."

این نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق رویاهای مردم بسیار شیرین است و فقط ده درصد (10 درصد) از پاسخ دهندگان با وضوح بیانیه ای "من رویاهایم را به عنوان دلپذیر" توصیف می کنم.

پروفسور ویسمن خاطرنشان کرد: "داده های رویایی در سراسر انگلستان تفاوت های قابل توجهی را نشان دادند، با آنهایی که در لندن و جنوب غربی بیشترین موافقت کردند، و کسانی که در شمال غرب و میدلند با کمترین موافقت کردند."

ده توصیه مبتنی بر علم توسط پروفسور ویسمن برای کمک به کشور در خواب شب بهتر است.

داستان های مربوطه

·         سلول های ملانوم به وسیله سلول های T به خواب می روند، نتایج را بهبود می بخشد، محققان را پیدا می کنند

·         فقط یک شب از محرومیت از خواب باعث افزایش میل به خوردن می شود

·         کلاس جدید قرص خواب، توانایی واکنش به سیگنال های خطر را از بین می برد

10 راهنمایی مبتنی بر علمی برای خواب شب بهتر:

1) بلوز زدن: از دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب، از کامپیوترها، تلفن های هوشمند یا قرص ها استفاده نکنیدنور آبی مغز شما را تحریک می کند و مانع خواب آلودگی می شود.

2) لیست: لیستی از همه چیزهایی را که شما باید روز بعد انجام دهید و یا در ذهن خود بازی کنید را لیست کنیداین به شما کمک می کند که در مورد مسائل مربوط به این که شما در دروغ گفتن دروغ می گویید.

3) مغز خود را ببندید: اگر شما در حال تلاش برای خواب هستید، با فکر کردن به یک حیوان برای هر حرف از الفبای، خسته شوید (A برای مورچه، B برای «خرس» است).

4) تخت خود را حرکت دهید: زمانی که می توانید خطر را در اوایل زود تشخیص دهید و زمان فرار بگذارید، احساس راحتی می کنید. وقتی رختخواب خود را در درب قرار می دهید و از آن دورتر است احساس آرامش می کنید.

5) رسیدن به یک موز: قبل از رفتن به رختخواب یک موز بخوریدآنها کربوهیدرات های غنی هستند و این کمک می کند بدن و مغز شما را شل کنید.

 6) روانشناسی معکوس: در واقع تلاش برای بیدار شدن در واقع باعث خستگی شما می شود، بنابراین سعی کنید چشم خود را باز کنید و روی خوابیدن تمرکز نکنید.

 7) جوراب را بپوشید: اگر گردش خون بد داشته باشید، پای خود را سرد می کند و باعث بی خوابی می شودبرای جلوگیری از این مشکل، یک جفت جوراب گرم را در رختخواب بپوشانید.

 8) اجتناب از لجن شبقه: اگرچه مقدار کمی از الکل باعث می شود که شما سریع تر بخوابید، همچنین به شما یک شب تکان دهنده تر می دهد و خواب را مختل می کند.

 9) قدرت انجمن: اطمینان حاصل کنید که همان قطعه موسیقی سرسبز است هر زمان که به خواب می روید بازی بی سر و صدا استبا گذشت زمان، موسیقی را با خواب درمی آورید، و گوش دادن به آن به شما کمک می کند تا صدای خود را بشنوید.

 10) اره منبت کاری اره مویی: اگر بیش از بیست دقیقه بیدار بمانید، بیدار شوید و برای چند دقیقه چیزی تحریک نکنید، مانند کار بر روی اره برقی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 39,219
  • بازدید کلی : 235,736