loading...

بهترین مشاور

مشاوره جنسی سلام . خانم من دوست دارد که به ا صطلاح پایینشو بخورم اما من به علت ترشحات و بوی آن ناحیه اجتناب کردم. پیشنها د شما چیست؟ ایا هنگام خوردن چیزی ترشح می شود؟ممنون با سلام دوست عزیز اینکه تر

tina بازدید : 50 پنجشنبه 20 دی 1397 نظرات (0)

مشاوره جنسی

سلام . خانم من دوست دارد که به ا صطلاح پایینشو بخورم اما من به علت ترشحات و بوی آن ناحیه اجتناب کردم. پیشنها د شما چیست؟ ایا هنگام خوردن چیزی ترشح می شود؟ممنون

با سلام دوست عزیز اینکه ترشخاتی نباشد که امکان ندارد چون به هر حال عمل رابطه جنسی و لذت باعث خروج رطوبت از همسر شما خواهد شد منتهی بحث این است که اگر ایشون از این کار لذت می برند و شما نگران بو و طعم وازن هستید می شود با استفاده از خوشبو کننده ها و تمیز کردن اون قسمت ارتباط رو بدون مشکل اداره کرد .یعنی ایشون اگر از چنین مساله ای لذت می برند باید به خواست شما درارتباط توجه داشته باشند .و باید دید ایا همسر شما این کار رو برای شما انجام می دهند یا خیر ؟اگر ایشون با شما چنین ارتباطی داشته باشند طبیعتا چنین انتظاری دارند و خوب برای ایشون هم قطعا داشتن چنین مساله ای اسان نخواهد بود ولی چون موجب لذت برای شما ست انجام می دهند مسائل مربوط به رابطه کاملا سلیقه ای و با توجه به خواست دو طرف صورت می گیرد .د ر هر صورت اگر به هیچ وجه نمی توانید این شرایط را بپذیرید طرق ارضای دیگری را مشخص کنید و در این باره به همسرتون توضیح بدید که نمی تونید با این مساله کنار بیاید و خوب طبیعتا شاید اشتباه باشد ولی این مساله اضطراب شما را در رابطه افزایش می دهد و موجب می شود لذتی که بای طرفین نبرند .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 345
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 39,145
  • بازدید کلی : 235,662