loading...

بهترین مشاور

تحقیقات طولی نشان می دهد که بی عدالتی خواب ارزیابی شده به صورت منفی به طور منفی پیش بینی می کند افزایش حاد در ایده های خودکشی بر اساس یک خلاصه تحقیقی که روز سه شنبه، 8 ژوئن 2010 در سن آنتونیو، تگزاس

tina بازدید : 38 یکشنبه 16 دی 1397 نظرات (0)

تحقیقات طولی نشان می دهد که بی عدالتی خواب ارزیابی شده به صورت منفی به طور منفی پیش بینی می کند افزایش حاد در ایده های خودکشی

بر اساس یک خلاصه تحقیقی که روز سه شنبه، 8 ژوئن 2010 در سن آنتونیو، تگزاس برگزار می شود، در 24 سپتامبر 2010، نشست سالانه سازمان جهانی بهداشت (SLEEP 2010)، برنامه های خواب بسیار متغیر، خطر ابتلا به خودکشی را مستقل از افسردگی در بزرگسالان بزرگسالان خودکشی پیش بینی می کنند. انجمن خواب های حرفه ای Associated LLC.

نتایج نشان می دهد که نمونه ای از دانشجویان دوره کارآموزی خودکشی متوسط ​​زمان خواب تاخیر 2: 8 صبح بود؛ مدت زمان خواب مجموع 6.3 ساعت استو برنامه خواب بسیار متغیر، با زمان شروع خواب متوسط ​​با سه ساعت و زمان خواب افست با 8/2 ساعت متغیر استبا این حال، حسابداری برای شدت افسردگی پایه، تغییرات خواب تنها اندازه گیری خواب بود که به طور فردی پیش بینی افزایش خطر خودکشی در یک هفته و سه هفته بودبی نظمی خواب نیز تنها متغیر وابسته به خواب بود که برای پیش بینی بیشتر لمس روحیه، که به نوبه خود پیش بینی نشانه های خودکشی را افزایش داد.

مشاوره ازدواج جوانان

"به نظر ما، این اولین مطالعه برای ارزیابی ارتباط منحصر به فرد بین خطر خواب و خودکشی با استفاده از ارزیابی عینی خواب و طراحی یک مطالعه آینده نگر است." ربکا برنرت، پژوهشگر ارشد در گروه روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه استنفورد. "ما دریافتیم که میزان بالایی از بی نظمی در خواب پیش بینی می کند که نشانه های خودکشی افزایش می یابد و خطر ابتلا به افسردگی را بالا می برد. با توجه به اینکه ارتباط بین اختلالات خواب و خودکشی مستقل از خلق و خوی افسرده است، پیشنهاد می کنیم اختلالات خواب در عوض، ریسک را از طریق اختلال تنظیم نظردهی و افزایش توانایی خلق و خوی به ارمغان می آورد. "

مطالعه سه هفته ای در آزمایشگاه دانشگاه فلوریدا برای مطالعه روانشناسی و نوروبیولوژی اختلالات رفتاری، خودکشی و شرایط مرتبط انجام شدبرنرت و کارشناس آزمایشگاهی، توماس وصیلر، دبیر علمی، 49 دانشجوی کارشناسی ارشد خودکشی بین 19 تا 23 سال را مطالعه کردند؛ 71 درصد زن بودند.

داستان های مربوطه

·         فقط یک شب از محرومیت از خواب باعث افزایش میل به خوردن می شود

·         خواب معمولی، خواب کافی در دوران کودکی ممکن است برای وزن سالم در نوجوانی مهم باشد

·         بررسی UBC اهمیت شیوه های بهداشت خواب برای کودکان را برجسته می کند

شدت علائم در ابتدای، یک هفته و سه هفته با استفاده از پرسشنامه افسردگی بک و مقیاس Beck برای خودکشی ارزیابی شدداده های خواب به وسیله ی آتیاریاژ مچ دست به مدت یک هفته بدست آمد و متغیر خواب به عنوان انحراف استاندارد خواب و برداشت خواب محاسبه شدرضایت از حالت روانی در طول یک دوره زمانی معین با استفاده از مقیاس آرایش مقیاس آنالوگ روزانه تجدید نظر شد.

به گفته برنرت، شناسایی بی نظمی خواب به عنوان یک عامل خطر مستقل برای افکار خودکشی ممکن است پیامدهای مهم بالینی داشته باشد.

او گفت: "در مقایسه با دیگر عوامل خطر خودکشی مانند تلاش های خودکشی گذشته، خواب های مضر قابل تغییر، اغلب قابل مشاهده و قابل درمان هستند." "به این ترتیب، مطالعه خواب می تواند ارزیابی خطر خودکشی را گزارش کند و نشان دهنده یک فرصت بالینی منحصر به فرد برای مداخله است."

در سال 2007، برنرت و ویلر یک بررسی از ادبیات مربوط به اختلالات خواب و خطر خودکشی در مجله بیماری های نوروپزشکی و درمان منتشر کرددر میان چندین نظریه، عوامل مرتبط با نوروفیزیولوژیک مانند انتقال نوروتراپی سروتونرژیک به نقش در رابطه بین خواب و خودکشی پیشنهاد شده است، هرچند این هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است.

افرادی که دچار اختلال احساسی یا بحران خودکشی می شوند، تشویق می شوند که به شماره تلفن رایگان پیشگیری از خودکشی، یک خط تلفن بحرانی 24 ساعته، در شماره 1-800-873-TALK، تماس بگیرندافرادی که از مشکلات خواب مداوم رنج می برند، تشویق می شوند با یک متخصص خواب در یکی از 2،000 مراکز اختلال خواب شناخته شده AASM در سراسر ایالات متحده مشورت کنید

مکمل انتزاعی SLEEP 2010 برای دانلود در وب سایت مجله خواب درhttp://www.journalsleep.org/ViewAbstractSupplement.aspx قابل دانلود است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 481
  • بازدید ماه : 2,547
  • بازدید سال : 38,456
  • بازدید کلی : 234,973