loading...

بهترین مشاور

سلام من قدم کوتاه نسبت به سنم و 14 سالمه واقعا افسرده شدم واقعا حالم خیلی بده لطفا کمکم کنید و اینکه واقعا خیلی بده که برای کوتاهی قد مورد تمسخر دیگران قرار بگیری ولی هیچکس درک نمیکنه که من دقم رو که

tina بازدید : 81 شنبه 15 دی 1397 نظرات (0)

سلام من قدم کوتاه نسبت به سنم و 14 سالمه واقعا افسرده شدم واقعا حالم خیلی بده لطفا کمکم کنید و اینکه واقعا خیلی بده که برای کوتاهی قد مورد تمسخر دیگران قرار بگیری ولی هیچکس درک نمیکنه که من دقم رو که خودم انتخاب نکردم پاسخ داده شده فوریه 11, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (85,040 امتیاز)
ویرایش شده فوریه 17, 2018 توسط دکتر روانشناس

با سلام
دویت عزیز شما هنوز از سن رشدی کامل خارج نشدید  علاوه ب اینکه باید بدانید بخشی از مساله مربوط به قد ارثی است و بخشی دیگر مربوط به  این است که شما چه فعالیت هایی را در نظر بگیرید مثل اینکه مثلا  فعالیت ورزشی  بیکتبال و ورزش هابی اینچنینی که به شما کمک خواهد کرد ..
اصلا نگران نباشید در مورد برخی ها رشد قدی مراحلی دارد و بعد اتفاق می افتد و اصلا جای نگرانی وجود ندارد که فکر کنید دیگر قد شما رشد نخواهد کرد ..البته مشورت با متخصص تغذیه هم کمک بزرگی به شما 7واهد کرد که نمی توان از ان غافل بود در نهایت امیدوارم  اگر به خاطر مسائل ژنتیکی قد شما به اندازه دلخواه نرسید اصلا دچار اضطراب نشوید چرا که  موفقیت مسیرهای زیادی دارد و همه مربوط به  قد نیست و شما می توانید با تقویت سایر شرایط رشد مثبتی داشته باشید و موفق باشید و احساس رضایت کنید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 205
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,653
  • بازدید ماه : 1,653
  • بازدید سال : 40,453
  • بازدید کلی : 236,970