loading...

بهترین مشاور

saeed1370051 نمایش مشخصات مشاهده ارسال های انجمن پیام شخصی اضطراب شدید و وسواس فکری و بد بینی به افراد سلام من یه مشکل روانی دارم به اشیا و افراد دور اطرافم حساس شدم ا

tina بازدید : 57 جمعه 14 دی 1397 نظرات (0)

اضطراب شدید و وسواس فکری و بد بینی به افراد

سلام من یه مشکل روانی دارم به اشیا و افراد دور اطرافم حساس شدم اعتماد به نفس ندارم و اضطراب شدید دارم نمیدونم چی کار کنم دکتر رفتم و اعتماد به نفسم خیلی پایینه و چهار ساله این مشکل رو دارم و هر دقیقه همراه هم هست این مشکل

پاسخ : اضطراب شدید و وسواس فکری و بد بینی به افراد

با سلام خدمت شما دوست عزیز
مشکلاتتان را به صورت خلاصه بیان کردید که در این صورت کمک کردن به شما بسیار دشوار می باشد. اعتماد به نفس پایین می تواند باعث ایجاد اضطراب و نوعی حساسیت به رفتارهای دیگران و خود فرد شود اما این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد.
1. چندسالتونه است؟
2. منظورتان از حساسیت به اشیاء و اطرافیان چیست؟
3. چه چیزی باعث می شود تصور کنید اعتماد به نفس پایینی دارید؟
4. بیان کردید که به دکتر مراجعه کرده اید آیا منظور شما روانشناس یا مشاور می باشد؟
5. و در آخر یا روش های درمانی خاصی بر روی شما اجرا شده است؟
شاد باشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 289
  • بازدید سال : 39,089
  • بازدید کلی : 235,606