loading...

بهترین مشاور

آیا شما با تبلیغات تبلیغاتی هستید؟ معلومه که تو هستی. پس از همه، یکی از چیزهایی است که باید بیرون بریزید و یک ماشین لباسشویی جدید پس از انفجار قدیمی خریداری کنید، کاملا جدیدی که خرید آن تلو

tina بازدید : 47 چهارشنبه 05 دی 1397 نظرات (0)


آیا شما با تبلیغات تبلیغاتی هستید؟ معلومه که تو هستیپس از همه، یکی از چیزهایی است که باید بیرون بریزید و یک ماشین لباسشویی جدید پس از انفجار قدیمی خریداری کنید، کاملا جدیدی که خرید آن تلویزیون صفحه تخت 246 اینچی است که فقط به نظر می رسد، واقعا به آن نیاز نداشتید.

تبلیغ کنندگان به شما در دو راه می آیندنوع واقعی آگهی، که "القاء منطقی" یا "LP" نامیده می شود ("این ماشین 42 مایل به گالن" است) وجود دارد، و پس از آن آگهی است که آگاهی آگاهانه را در بر می گیرد، به نام "نفوذ غیر منطقی" ، "یا NI (زن زیبا، می گویند، بیش از یک ماشین).

علیرغم تحقیقات پیرامون مفهوم neuromaketing که پاسخ های شناختی مصرف کننده را به تحریک های بازاری بررسی می کند، تأثیر عملکرد مغز این نوع تبلیغات در دنیای واقعی ناشناخته استدر حال حاضر، محققان دانشگاه UCLA و دانشگاه جورج واشنگتن نشان داده اند که انواع مختلف تبلیغات، سطوح مختلف فعالیت مغز را تحت تاثیر قرار می دهند، بسته به این که آیا از عناصر قانع کننده منطقی یا نفوذ غیر منطقی استفاده می کنند.

مشاوره اینترنتی    

دکتر یان کوک، استاد روانپزشکی موسسه علوم اعصاب و رفتار انسانی Semel در UCLA و همکارانش در گزارش آنلاین در مجله جراحی مغز و اعصاب، روانشناسی و اقتصاد مجله معتقد است که مناطق مغزی که در تصمیم گیری و پردازش احساسی هنگامی فعال شد که افراد آگهی را مورد استفاده قرار دادند که از الزام قانونی استفاده می کردند تا زمانی که آگهی هایی را مشاهده کردند که از نفوذ غیر منطقی استفاده می کردنداین مناطق مغز به ما کمک می کند تا پاسخ های ما به محرک های خاصی را مهار کنیم.

به بیان دیگر، کوک گفت: "مغز خود را تماشا کنید و کیف پول خود را تماشا کنید." "این نتایج نشان می دهد که سطوح پایین فعالیت مغز از تبلیغات با استفاده از تصاویر NI می تواند منجر به مهار رفتاری کمتر، که می تواند به کاهش محدودیت زمانی که برای خرید محصولات نشان داده شده در تبلیغات NI.

داستان های مربوطه

·         محققان تغییرات جدیدی در مغز در ابتدای بیماری آلزایمر کشف کردند

·         تیم تحقیقاتی پیتسبورگ اطلاعات مغز بزرگ را برای اختلالات مغزی پیچیده مطالعه می کند

·         مطالعه مشخص تغییرات عصبی خاص مربوط به آسیب مغزی آسیب دیده است

در این مطالعه، 24 فرد سالم - 11 زن و 13 مرد - تصاویری از تبلیغات را مشاهده کردند در حالیکه فعالیت الکتریکی در مغز آنها با استفاده از الکتروانسفالوگرافی (EEG) ثبت شدهر شرکت کننده 24 آگهی که در مجلات و روزنامه ها دیده می شود، نشان داده شده است.

آگهی هایی که از تصاویر LP استفاده می کردند، شامل جدولی از آمار و ارقام مربوط به محصولات سیگار، جزئیات در مورد چگونگی ساخت مسواکی بهتر و پیشنهادات در مورد انتخاب غذای سگ بر اساس سطح فعالیت آنها بوددر مقابل، نمونه های نوع NI شامل تبلیغات آب آشامیدنی (آگهی مشروب)، یک تصویر از یک زن جذاب با پاها (جین آگهی) ایستاده و یک زن که از طریق یک هیدرنت آتش نشانی با اسپری آب فوران می کند به عنوان یک مرد با شور و شوق خندان پشت او (آگهی سیگار).

محققان دریافتند که مشاهده تصاویر LP به طور پیوسته با سطوح فعالیت قابل ملاحظه ای در مناطق اوربتیوفرنتال و قدامانی قدام، آمیگدال و هیپوکامپ، تمام قسمتهای مغز درگیر در تصمیم گیری و / یا پردازش عاطفی مرتبط است.

یافته ها این فرضیه را تقویت می کنند که ترجیحات مربوط به خرید کالاها و خدمات ممکن است توسط بسیاری از عوامل، از جمله تبلیغات ارائه اطلاعات منطقی و متقاعد کننده و کسانی که از تصاویر یا متن استفاده می کنند که ممکن است رفتار را بدون نیاز به شناخت آگاهانه پیام، تغییر دهد.

"از آنجا که نتایج نشان داد که در پاسخ به ورودی های حسی غیر منطقی، فعالیت در مناطق مغز پایین تر است که به ما برای مهار پاسخ به محرک ها کمک می کند،" کوک گفت: "یافته ها، حاکی از این است که بعضی از تبلیغ کنندگان مایل به زدگی هستند متقاعد کردن، مصرف کنندگان برای خرید محصولات خود. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 39,042
  • بازدید کلی : 235,559