loading...

بهترین مشاور

اختلال بصری به شکل های بسیاری ظاهر می شود و در آمریکا افزایش می یابد. یک آزمایشگاه دانشگاه سینسیناتی با هدف ایجاد این جمعیت متنوع و رو به رشد، می تواند از پیشرفت ابزارهای پیشرفته برای کمک به همه افر

tina بازدید : 44 چهارشنبه 21 آذر 1397 نظرات (0)


اختلال بصری به شکل های بسیاری ظاهر می شود و در آمریکا افزایش می یابد.

یک آزمایشگاه دانشگاه سینسیناتی با هدف ایجاد این جمعیت متنوع و رو به رشد، می تواند از پیشرفت ابزارهای پیشرفته برای کمک به همه افراد بومی پیری، جانبازان مجروح، بیماران مبتلا به دیابت و عابر پیاده های سفید پوست به سمت لبه های مبهم زندگی روزمره حرکت کند.

این ابزار می تواند بر اساس یک دستگاه به نام Enact Torch باشد، که به نظر می رسد ترکیبی از یک راه دور تلویزیون و یک سلاح کاپیتان کرک استاما می تواند چیزهای بسیار بیشتری را نسبت به تغییر کانال ها یا بیگانگان بی نظیر انجام دهد.

لوئیس فاولا، دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه و روانشناسی، متوجه شده است که مشعل قادر به دیدن افراد نابینا هستند تا توانایی خود را به راحتی از طریق عبورهای باریک، مانند یک درب باز یا پیاده رو مشغول کنند، قضاوت کنند، درست همانطور که آنها در واقع چنین مسیرهایی را می بینند.

مشعل دستی از سنسورهای مادون قرمز برای "دیدن" اشیاء در مقابل آن استفاده می کندهنگامی که مشعل یک شیء را تشخیص می دهد، یک ارتعاش را شبیه به یک هشدار تلفن همراه می کند - از طریق بند متصلوزوز ملایم به شدت افزایش می یابد، چرا که مشعل به جسم نزدیک می شود و کاربر می تواند تصمیم بگیرد که بر اساس لمس مجازی حرکت کند.

مشاور ازدواج

فاولا می گوید: "نتایج این آزمایش در جهت ابزارهای مختلف یا دستگاه های تقویت حساسی است که می تواند به افرادی که دچار اختلال بینایی یا سایر انواع کمبود ادراک شده اند کمک کند. این می تواند یک برنامه تحقیقاتی باشد که می تواند به مردم کمک کند."

فاولا تحقیق خود را در مورد «افزایش توانایی های قضاوت حساسی در افراد مبتلا به اختلال دیدگی» در کنفرانس سالانه انجمن روانشناسی آمریکا (APA)، که در 10 تا 10 اگوست در واشنگتن برگزار شد، ارائه داد. بیش از 11،000 نفر از متخصصان روانشناسی، دانش پژوهان و دانش آموزان از سراسر جهان سالانه در کنوانسیون APA شرکت کنید.

یک جمعیت رو به رشد نیاز دارد

فاولا در مورد اینکه چگونه مردم محیط خود را درک می کنند و چگونه این ادراکات قضاوت های خود را می آموزند، مورد مطالعه قرار می گیردبرای این آزمایش، او از آنچه که در مورد جمعیت پرجمعیت آمریکایی های دیدنی ضعیف می دانست، الهام گرفته بود.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) پیش بینی می کند که بیش از 6 میلیون آمریکایی 40 ساله و بالاتر از سال 2030 تحت تاثیر نابینایی یا کم بینایی قرار می گیرند که دو برابر تعداد سال 2004 است - به دلیل دیابت یا سایر بیماری های مزمن و جمعیت سریع . CDC همچنین یادآور می شود که از دست دادن بینایی در میان 10 علت اصلی ناتوانی در ایالات متحده است و اختلال بینایی یکی از شایع ترین معلولیت در کودکان است.

داستان های مربوطه

·         همکاری های تحقیقاتی در انگلیس و اروپایی، سه موسسه خیریه بزرگ سرطان، اعتماد اعتماد دارند

·         تحقیقات نشان می دهد آلودگی به جفت منتهی می شود

·         علوم زندگی Beckman Coulter اعلام کرده است وب سایت متمرکز بر تحقیقات جدید

فالا می گوید: "در تحقیقات من متوجه شدم که یک نگرانی احساسی وجود دارد که افراد مبتلا به آسیب دیدگی، به ویژه کودکان، تجربه می کنند." "وقتی کودک شما در مدرسه ابتدایی هستید، می خواهید در یک گروه قرار گیرید و بخشی از این گروه باشید. این کار سخت زمانی است که شما در حال پرورش این بزرگ و نیش سفید هستید."

قرار گرفتن در معرض نور با لمس

در آزمایش فاولا، 27 دانشجوی کارشناسی با دید نرمال یا تصحیح شده به حالت عادی و بدون تجربه قبلی با دستگاه های کمک رسانی تحرک خواسته شد تا قضاوت های ادراکی درباره توانایی آنها در عبور از چند فوت در مقابل آنها بدون نیاز به تغییر آنها حالت طبیعی فاولا تصمیمات شرکت کنندگان را به سه روش مورد بررسی قرار داد: استفاده از چشم انداز خود را، با استفاده از یک عصا در حالی که چشم بسته و با استفاده از مشعل Enactive در چشم بستهایده این بود که مقایسه قضاوت هایی را که با دید در برابر کسانی که با لمس ساخته شده مقایسه کنند.

نتایج آزمایش شگفت انگیز بودفاولا قضاوت های مبتنی بر دیدگاه را دقیق تر می کند، زیرا بینایی اغلب نوعی ادراک غالب افراد استبا این حال، او در بر داشت سه نوع قضاوت به همان اندازه دقیق بود.

فاولا می گوید: "هنگامی که قضاوت های شرکت کنندگان را با چشم انداز، قوطی و Enactic Torch مقایسه می کنید، تفاوت معنی داری وجود ندارد، به این معنی که آنها قضاوت های مشابهی را انجام دادند." "این سه روش از لحاظ عملکردی معادل هستند. مردم می توانند اقدامات خود را تقریبا به همان اندازه انجام دهند که آیا آنها از چشم انداز خود و یا حس لمس استفاده می کنند. من واقعا شگفت زده شدم."

فاولا برنامه های اضافی را که نیازمند قضاوت پیچیده تر است، مانند توانایی قدم گذاشتن بر یک مانع یا صعود به پله ها، برنامه ریزی می کندفاولا با مطالعه بیشتر و پیشرفت های Enact Torch می گوید ابزار مشابهی که ادراک مبتنی بر لمس را تقویت می کند، می تواند تاثیر قابل توجهی بر زندگی افراد مبتلا به نقص داشته باشد.

او می گوید: "اگر نسخه آینده Enactive Torch کوچکتر و فشرده باشد، بچه هایی که از آن استفاده می کنند، از جمعیت نمی ایستادند، ممکن است احساس کنند که بیشتر با هم ترکیب شده اند"، اشاره می کند که مردم می توانند به سرعت با استفاده از مشعل سازگار شوند . "این برای کسی که در دریایی که توسط بمب کنار جاده ای آسیب دیده است، خوب است، می گویند، آنها می توانند ویران شوند، اما امید نیست که از دست بروند، آنها یاد خواهند گرفت که چگونه به سرعت به جهان سفر می کنند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,568
  • بازدید ماه : 2,986
  • بازدید سال : 34,747
  • بازدید کلی : 231,264