loading...

بهترین مشاور

مردم اغلب نگران صحت شهادت قربانیان هستند که در طی یک حمله جنسی دچار مسمومیت شده اند - اما تحقیق جدیدی توسط محققان دانشگاه لستر نشان داده است که در حالی که شرکا مشروبات الکلی گزارش کمتری از اطلاعات در

tina بازدید : 45 سه شنبه 20 آذر 1397 نظرات (0)


مردم اغلب نگران صحت شهادت قربانیان هستند که در طی یک حمله جنسی دچار مسمومیت شده اند - اما تحقیق جدیدی توسط محققان دانشگاه لستر نشان داده است که در حالی که شرکا مشروبات الکلی گزارش کمتری از اطلاعات در مورد حمله، اطلاعاتی که آنها انجام می دهند ارائه فقط دقیق به عنوان شرکت کنندگان دلپذیر است.

تحقیقات نشان می دهد که قربانیان تجاوز جنسی که در طول جرایم مستی بوده اند، می توانند در هنگام مصاحبه با پلیس با اطمینان اطلاعات دقیق را در اختیار پلیس قرار دهند، در حالی که در زمان آزار و اذیت مستی.

مقاله ای تحت عنوان "الکل و به یاد آوردن یک سوء استفاده جنسی از نظر جنسی: آیا افرادی که تحت تاثیر الکل در طول این حادثه قرار دارند، شهادت دقیق را ارائه می دهند؟"، که در نشریه "Memory" منتشر شده است، یکی از اولین مطالعاتی است که از یک آزمایش محرمانه کنترل شده با پلاسبو استفاده می کند اثرات الکل بر حافظه در حین درگیری جنسی.

این گروه تأثیر الکل را بر یادآوری یک سناریوی تجاوز جنسی فرضی تعاملی در یک محیط آزمایشگاهی با استفاده از یک طرح پلاسبو متعادل مورد بررسی قرار داد.

شرکت کنندگان زن 24 ساعت و چهار ماه بعد آزمون حافظه را تکمیل کردند.

  آیا من همجنس باز هستم؟ 

شرکت کنندگان اطلاعات کمتری را ارائه دادند - با پاسخ دادن به "اغلب به سوالات" نمی دانستند - اگر تحت تاثیر الکل در طی سناریو بود، نسبت به افرادی که نبودند.

با این حال، دقت اطلاعات شرکت کنندگان مسموم گزارش شده در مقایسه با شرکت کنندگان دلخراش متفاوت نیست، و پیشنهاد می دهد که شرکت کنندگان مسموم می توانند اطلاعات دقیق از رویداد و نیز کسانی که آرزو داشتند، دقیقا حفظ شوند.

دکتر هدر فلو از دانشگاه علمولوژی، روانشناسی و رفتاری دانشگاه لستر که این پروژه را رهبری کرد، گفت: "جرایم جدی خشونت اغلب شامل شاهدان و قربانیان مسموم هستند. به ویژه در موارد تجاوز و تجاوز جنسی، قربانیان و مجرمان احتمالا تحت تاثیر الکل در طول جرم.

"هنگامی که یک قربانی در طول جنایات مست شود، سوالات در مورد صحت شهادت در ذهن محققان جنایی مطرح می شود. از این نگرانی ها، پلیس ممکن است از مصاحبه با قربانیانی که در طول تخطی مرطوب بوده اند، کنار بگذارد. از سوی دیگر، تقریبا همیشه در جرایم جنسی، قربانی تنها کسی است که می تواند اطلاعات مربوط به جرم را به محققان ارائه کند.

"به این ترتیب، احتمال ندارد که یک جرم بدون شهادت قربانی حل شود. با توجه به این موضوع، ما این سوال را مطرح کردیم که آیا قربانیان مضطرب هنگام شهادت دادن به محققان، وضعیت ذهنی خود را در نظر می گیرند. حافظه با الکل مختل شده است، آنها باید اطلاعات را فقط زمانی که معتقدند احتمال دارد دقیق باشند، گزارش دهند.

داستان های مربوطه

·         همکاری های تحقیقاتی در انگلیس و اروپایی، سه موسسه خیریه بزرگ سرطان، اعتماد اعتماد دارند

·         تکنیک توالی پروتئین جدید می تواند تحقیقات زیست پزشکی را متحول کند

·         تحقیقات نشان می دهد آلودگی به جفت منتهی می شود

"بر این اساس، قربانیان مسموم باید اطلاعات کمتری را گزارش کنند، اما دقت اطلاعاتی که آنها گزارش می دهند ممکن است متفاوت از قربانیان ترسناک نباشند."

در کنار خدمات دادستانی تاج و پلیس لیستر هاشور، یافته های تحقیق برای توسعه دستورالعمل های ملی در مورد نحوه ی انجام مصاحبه ی پلیس با قربانیان قربانیان مجرمانه که در طی جرم و جنایت شرمنده شده اند، مورد استفاده قرار می گیرند.

بازرس کارآگاه رم گیبسون از گروه تحقیق بازجویی پلیس لستریشر گفت: "کار کردن در کنار دانشگاه، به نفع ما برای درک ما از اثرات الکل بر حافظه بوده است.

"این یک ادعای غلط ادعایی است که قربانیان و شاهدانی که در معرض نابودی هستند، نمی توانند به عنوان یک حساب کاربری به همان اندازه که آنها زمانی که آرزو دارند، به حساب می آیند. تاخیر در صحبت کردن با قربانیان گاهی اوقات برای از دست دادن شواهد بالقوه، اگرچه الکل نیست تنها عامل موثر بر اینکه آیا یک افسر با قربانی مصاحبه می کند یا خیر.

"من امیدوارم که این یافته ها بهتر از تحقیقات آینده، به ویژه در زمینه خشونت جنسی، که قبلا پیچیده و بدون چالش است، حمایت می کنند."

تیم کار بر روی این رهنمودها همچنین شامل محققان دانشگاه لستر، دکتر آنا کارلین (دانشکده حقوق)، دکتر کلار گونبی (گروه جرم شناسی)، استاد گراهام دیویس (دانشکده روانشناسی)، استاد مندی برتون (دانشکده حقوق) و استاد ونسا مونرو (دانشکده حقوق).

آکادمی بریتانیا و Leverhulme Trust از یک سری کارگاه های آموزشی برای توسعه دستورالعمل های ملی حمایت کرده اند.

دکتر Flowe افزود: "فوق العاده است که دانشگاه لستر و پلیس را در این موضوع مهم دنبال کنید. ما در حال تلاش برای بهبود کیفیت شهادت از قربانیان هستیم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,596
  • بازدید ماه : 3,014
  • بازدید سال : 34,775
  • بازدید کلی : 231,292