loading...

بهترین مشاور

نالوتی گذاشتی پا رو چی دنباله چی بودی تو رابطه مون با موچین بی مرام ببین هنوزم اینورا ببین نشد که از فکر تو درام بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد بی م

tina بازدید : 67 جمعه 16 آذر 1397 نظرات (0)
نالوتی گذاشتی پا رو چی دنباله چی بودی تو رابطه مون با موچین
بی مرام ببین هنوزم اینورا ببین نشد که از فکر تو درام

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد
بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد


با اینکه میشد پر شه جای خالیت حتی وقتی بودی انداختم پایین سرمو بازم آخرم نموندی
تو میدونستی که این دلِ چجوری داغونته نگفته بودی نه که بی مرامی ته قانونته

بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد
بی معرفت بدون که بدم میاد من ازت با اینکه میتونست رکب نزد دلم به عشقمون لگد نزد
 

فایل های ضمیمه:

موضوعات مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 771
  • بازدید سال : 39,571
  • بازدید کلی : 236,088