loading...

بهترین مشاور

مشکل در حین رابطه سلام،دو ماه ازدواج کردم،هنگام دخول (باعرض معذرت)احساس ادرار دارم,و حس میکنم به مثانه فشار وارد میشه،خیلی از حرکات رو نمیتونیم انجام بدیم چون این شدیدتر میشه و امکان داره کنترلم رو ا

tina بازدید : 56 دوشنبه 12 آذر 1397 نظرات (0)

مشکل در حین رابطه

سلام،دو ماه ازدواج کردم،هنگام دخول (باعرض معذرت)احساس ادرار دارم,و حس میکنم به مثانه فشار وارد میشه،خیلی از حرکات رو نمیتونیم انجام بدیم چون این شدیدتر میشه و امکان داره کنترلم رو از دست بدم،و بین رابطه مجبور میشم برم دستشویی،حتی بعضی حرکات هم درد دارم،با اینکه همسرم کاملا مراعات میکنه و بروم نمیاره خودم خیلی ناراحت و اذیت میشم
لطفا راهنمایی کنید،تشکر

پاسخ (1)

0 votes

احساس ادرار در حین رابطه جنسی

با سلام
ممکنه مشکل شما عفونت اداری باشد و باید به پزشک مراجعه کنید اگر سوزشی هم قبل از این مساله داشته باشید و البته برخی قارچ ها و باکتری ها چنین شرایطی را ایجاد می کنند اگر مساله ای نبود احتمال دارد مساله کاملا روانشناختی باشد و خوب باید به درمانگر مراجعه کنید یعنی شرایط روحی که دارید و ذهنیت و استرس نسبت به رابطه و دخول این حالت را ایجاد می کند .البته نمی دانم تا به حال این حالت را راستی ازمایی کرده اید یعنی در حین رابطه واقعا بخواهید به دستشویی بروید یا فقط احساس می کنید .ممکنه درد هم مربوط به مورد پزشکی باشد و اگر نبود به هر حال اختلال درد جنسی در رابطه وجود دارد که باید پیگیری شود و باید دقت داشته باشید .امیدوارم به زودی با پیگیری مشکل حل شود تجربه اولین دخول هم در این حالات بسیار موثر است
متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید.امیدوارم موفق باشید و پیگیری کنید
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 39,777
  • بازدید کلی : 236,294