loading...

بهترین مشاور

پرده سلام . من دو هفته هست ازدواج کردم (مرد هستم ). اما مواردی باعث شده که هنوز هیچ رابطه ای با همسرم نداشته باشم . اول اینکه هک کمی خودم خجالت میکشم حتی همسرم روببوسم . هم از این میترسم که همسرم خیل

tina بازدید : 57 یکشنبه 11 آذر 1397 نظرات (0)

پرده

سلام .
من دو هفته هست ازدواج کردم (مرد هستم ). اما مواردی باعث شده که هنوز هیچ رابطه ای با همسرم نداشته باشم . اول اینکه هک کمی خودم خجالت میکشم حتی همسرم روببوسم . هم از این میترسم که همسرم خیلی خجالت بکشه
.آیا میشه کاری کرد که همسرم برای رابطه با پیش بزاره و من متوجه بشم ؟؟؟ یا حتما در اولین رابطه جنسی مرد باید پیش قدم بشه ؟
آیا در اولین رابطه جنسی باید از کاندوم استفاده کنم ؟
آیا ترشحات واژن زن بعد اماده شدن و معشاقه در صورتی که من از کاندوم استفاده نکنم باعث بارداری نمیشه ؟
یا ترشحات قبل از خروج منی که از آلت مرد بیرون میاد ؟
ممنون میشم به تک تک سوالاتم پاسخ بدید

پاسخ (3)

1 vote

مشاوره جنسی: با سلام دوست عزیز اولین توصیه ما بشما استفاده از مشاوره جنسی با متخصص مربوطه می باشد این شماره یک از شعب مشاوره برتر مورد تایید کانون مشاوران ایرانه که می تونین تماس بگیرین
نکته دیگه اینکه انجام اعمال زناشویی همانند سایر امور زندگی نیاز به آموزش و تمرین دارند تا در ذهن انسان بصورت امور روزمره دربیایند.
در سکس هم دختر و هم پسر می توانند بسته به نیازشان شروع کننده باشند، شروع یک رابطه زناشویی خوب می تواند با گرفتن و نوازش دست سپس بوسه و بوسیدن لب(لب گرفتن) نوازش گردن و گوشها و سپس در آغوش گرفتن و تماس بسیا ر نزدیگ باشد.

برای جلوگیری از بارداری استفاده از کاندوم در تمامی روابط پیشنهاد می شود.
خیر ترشحات واژن بخودی خود باعث بارداری نخواهد شد ولی همیشه یک قانون وجود دارد که بیانگر این موضوع است که همیشه احتمال بارداری وجود دارد ولی بندرت این حالت اتفاق خواهد افتاد خصوصا اگر در بازه یکهفته تا ده روز قبل یا بعد عادت ماهیانه دختر باشد.
بله ترشحات مرد نیز ممکن است باعث بارداری دختر شود ولی احتمال آن بسیار بسیار ضعیف است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 927
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 39,727
  • بازدید کلی : 236,244