loading...

بهترین مشاور

طبق مطالعه جدیدی که توسط دانشگاه رایس انجام شده است، تقریبا یک چهارم مهاجران مکزیکی که در کنار مرز کالیفرنیا و مکزیک بدون مجوز قانونی زندگی می کنند، اختلالی روانی، به ویژه افسردگی و اضطراب دارند. \"ا

tina بازدید : 66 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)


طبق مطالعه جدیدی که توسط دانشگاه رایس انجام شده است، تقریبا یک چهارم مهاجران مکزیکی که در کنار مرز کالیفرنیا و مکزیک بدون مجوز قانونی زندگی می کنند، اختلالی روانی، به ویژه افسردگی و اضطراب دارند.

"اختلالات روانی در میان مهاجرین غیر قانونی مکزیکی در محله های خطرناک: شیوع، همراهی و آسیب پذیری" در نسخه آینده مجله مشاوره و روانشناسی بالینی نشان داده شده و بررسی شیوع اختلالات روانی و مصرف مواد در میان مهاجران مکزیکی ساکن در نزدیکی کالیفرنیا مرز مکزیک بدون مجوز قانونی با توجه به این که شهر که در آن مطالعه انجام شده است در میان محافظه کار ترین شهرستانها ایالات متحده با اقدامات مخالفت قوی و اقدامات انضباطی علیه مهاجران غیرقانونی ذکر شده است، نویسنده اصلی Luz Garcini، یک پژوهشگر پس از دکتری در گروه روانشناسی در رایس، گفت: این منطقه به عنوان یک منطقه خطرناک برای مهاجران مستثنی.

Garcini و همکارانش متوجه شدند که 23 درصد از این 250 دانشجوی بزرگسال بالغ بر یک معیار برای داشتن اختلال روانی دارندشایع ترین اختلال افسردگی (14 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه)، اختلال هراس (8 درصد) و اختلال اضطراب عمومی (7 درصد) بود.

گارسیینی گفت: "برآوردهای حاصل شده در این مطالعه برای افسردگی و اختلالات اضطرابی در این جمعیت در مقایسه با برآوردهای عمومی جمعیت ایالات متحده بسیار بیشتر استتکرار نظرسنجی ملی همبستگی گزارش داد که تقریبا 7 درصد از جمعیت ایالات متحده از اختلال افسردگی عمده رنج می برند و 3 درصد از اختلال هراس و / یا اختلال اضطراب عمومی تشخیص داده می شوند.

خانواده درمانی

یافته های مطالعه همچنین نشان داد که شیوع اختلال مصرف مواد در این جمعیت (4 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه) شبیه به جمعیت خانواده عمومی ایالات متحده بود.

گارسینی گفت: "این یافته ها از کلیشه های موجود منع می شود که سبب ننگ شدن و تبعیض علیه مهاجران مکزیکی در ایالات متحده می شود بدون مستند سازی به عنوان یک جمعیت با شیوع بالای مصرف مواد". بعید به نظر می رسد این افراد به مصرف مواد بپردازند، زیرا خطر ابتلا به تبعید را افزایش می دهد و از بهره وری آنها در کار جلوگیری می کند.

داستان های مربوطه

·         درمان ضد افسردگی می تواند منجر به بهبود کیفیت خواب بیماران مبتلا به افسردگی شود

·         مردان مبتلا به انعطاف پذیری بیشتر خطر افسردگی را دارند

·         محققان سطوح دوز مناسب کتامین را برای بیماران مبتلا به افسردگی مقاوم به درمان تعیین می کنند

گارسینی تأکید کرد که عوامل استرسزای روزانه این افراد، از جمله ننگ، موانع زبان، ترس از اخراج، جدایی خانوادگی و تبعیض، با اختلالات روانی همراه استاو گفت که یافته های مهم بهداشت عمومی و پیامدهای بالینی، از جمله نیاز به توسعه و ارائه مداخلات حساس به محیط زیست و فرهنگی است.

Garcini گفت: "متاسفانه، بسیاری از موانع برای استفاده از خدمات بهداشت روانی برای مهاجران ساکن در کشور بدون اسناد وجود دارد. "بحث در مورد برنامه ها و سیاست های مربوط به این افراد پیچیده است، و اختلاف نظر در مورد اصلاحات مهاجرت و رفاه در ایالات متحده پایدار است. روش های بازشماری برای ایجاد راه حل مبتنی بر داده ها و ایجاد گزینه های جدید برای تسهیل دسترسی و ارائه خدمات بهداشت روانی به این در جمعیت خطرناک برای حفاظت از حقوق بشر و کاهش تفاوت های بهداشت روانی در این جامعه حیاتی است. "

این مطالعه با استفاده از نمونه گیری مبتنی بر پاسخگو (روش مبتنی بر مدل ریاضی شبکه های اجتماعی که افراد را متصل می کنند) از داده های مصاحبه بالینی با 248 مهاجر مکزیکی که در کشور بدون مجوز قانونی زندگی می کنند جمع آوری و تحلیل می شودمتوسط ​​سن شرکت کنندگان 38 سال بود؛ 69 درصد زن و 31 درصد مرد بودنداکثر شرکت کنندگان بیش از 10 سال در ایالات متحده بوده انداین مطالعه یکی از اولین ارزیابی های مبتنی بر جمعیت در شیوع اختلالات روانی و مصرف مواد در حال حاضر در این جمعیت مهاجر است.

گارسی می گوید: "تحقیقات و بودجه اضافی برای اثبات اثرات ویران کننده ای از وضعیت اجتماعی-سیاسی فعلی بر سلامت روان مهاجرانی که در ایالات متحده زندگی می کنند بدون مستند سازی، مورد نیاز است تا برای اطلاع رسانی به تبلیغات، سیاست ها و اقدامات مداخله مورد نیاز است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 240
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,122
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 39,922
  • بازدید کلی : 236,439