loading...

بهترین مشاور

moshavereh سلام بعد از اینکه من با همسرم سر یه سری مشکلات که بعد از سه ماه عقد بینمون به وجود امد و با هم بحث هایی داشتیم سر بهانه جوییهای ایشون که بعد ها من اینو متوجه شدم و خودشون اینو بهم گفت که ه

tina بازدید : 50 شنبه 05 آبان 1397 نظرات (0)

moshavereh

سلام بعد از اینکه من با همسرم سر یه سری مشکلات که بعد از سه ماه عقد بینمون به وجود امد و با هم بحث هایی داشتیم سر بهانه جوییهای ایشون که بعد ها من اینو متوجه شدم و خودشون اینو بهم گفت که همه اینها بهانه بوده و خانومم هیچ حسی از اول بهم نداشتن و با خودشون گفتن ک با گذشت زمان درست میشه و الان بعد از گذشت 70-80 روز این طوری نشده و دارن عذاب میکشن و میگن که از هم توافقی جدا بشیم ولی ایشون تو پیام ها و حرفاشون ابراز احساسات و دوست داشتن رو میکردن و چند رابطه ای ک با هم داشتیم . من هم با یه سری رفتار ها و حرفای نا آگانه این حس رو توشون تشدید کردم و باعث شدم از من برنجن .البته اینم هست ک ایشون کمکاری تیروئید هم دارن و مصرف قرصشون رو ترک کرده بودن که من تحقیق کردم دیدم رو حس جنسی تاثیر داره حالا میخوام کمکم کنین که آیا ایشون با دکتر یا مشاوره میتونه در مان بشن؟ و من چکارایی باید انجام بدم که حس دوس داشتن و عشق وعلاقه و اعتمادو تکیه گاه بودن براشون به وجود بیاد ممنون .

با سلام
دوست عزیز
ببینید اولا که مساله کم کاری تیروئید واقعا مساله و مشکل جدی است که باید توجه داشته باشید .و بدانید که ایشون چون مصرف دارو را قطع مردند قطع به یقین در مساله سرد مزاجی ایشون تاثیر منفی به ای گذاشته است و اینکه این طور نیست که اصلا حسی وجود نداشته باشد بلکه مساله مهم واقعا این است که بدانید وقتی می گویید که حسی ندارد نوع رفتار شما و عملکرد شما هم در رابطه جنسی بسیار موثراست باید دید شما در این میان چگونه رفتار کردید و شرایط را چطور در نظر گرفته اید .به هر صورت باید بدونید که وقتی که بی حسی و عدم علاقه ایاد می شود تا جایی که افرا د بله طلاث توافقی فکر می کنند نکته مهم بررسی شرایطی است
که منجر به این مساله شده است باید دقت داشت که به هر صورت در زندگی افر اد با مشکلاتی رو به رو می شوند ولی مساله رابطه جنسی بیشتر به صورت عاطفی و در گیری های عاطفی است که برای افراد ایجاد می شود و مشکلات بسیاری را به وجود می اورد و فرد کم کم به شرایطی می رسد که نمی تواند مساله را به درستی اداره کند.
پس بهتره حتما م راجعه داشته باشدی و از ایشون دلجویی کنید و ازشون بخواهید که فرصتی برای جبران بدهند و با راجعه به پزشک در درجه اول و بررسی مساله کم کاری تیروئید ایشون و بعد هم به روانشناس تلاش کنید تا مساله به درستی حل و مدیریت شود .به هر حال امیدوارم به زودی مساله رفع شود و اصلا جای نگرانی وجود ندارد
به هر حال بیماری های جسیم بسیاری هستند که اگر درمان نشوند تاثیر نامناسبی خواهند گذاشت
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790
موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 39,061
  • بازدید کلی : 235,578