loading...

بهترین مشاور

سلام من 40سالمه شکستگی دارم که قابل درمانم نیست ناتوانی جنسی دارم میترسم زن بگیرم راهنماییم کنید پاسخ داده شده 8 ساعت قبل توسط دکتر روانشناس حرفه ای (67,880 امتیاز) با سلام دوست گرامی ب

tina بازدید : 49 یکشنبه 29 مهر 1397 نظرات (0)

سلام من 40سالمه شکستگی دارم که قابل درمانم نیست ناتوانی جنسی دارم میترسم زن بگیرم راهنماییم کنید پاسخ داده شده 8 ساعت قبل توسط دکتر روانشناس حرفه ای (67,880 امتیاز)

با سلام

دوست گرامی باید دیذ این شکستگی چگونه ایجاد شده است تا بتوان به شما کمک کرد که مساله را مرتفع کنید  .البته که نوع شکستگی اگر در روابط جنسی شما تاثیر نامطلوبی خواهدددااشت جای نگرانی نیست چرا که شما به اورولوزیست مراجعه کنید خب طبیعتا ایشون برای شما توضیح خواهند داد که چگونه  مساله قابل رفع است و این دلیلی نیست که  شما نخواهید ازدواج کنید و خب طبیعتا تا این سن هم مجرد بمانید .

به هر صورت امروزه روس های درمانی پیش رفت کرده جراحی هایی وجود دارد و خب اگر در انزال مشکلی وجود ندارد و مساله ای نیست و اینکه  خب نعوظ و انزال داشته باشید یعنی با وجود شکستگی احتمالی احساس می کنید مشکلی در انزال ود ندارد که جز ناتوانی های جنسی باشد می توان به شما در رفع ان کمک کرد و به نظر بنده بهتره زودتر مراجعه کنید و با این شرایط خودتون رو از بحث ازدواج محروم نکنید

به هر حال امیدوارم به زودی مساله پیگیری و رفع شود

موفق باشید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 2,311
  • بازدید سال : 38,220
  • بازدید کلی : 234,737