loading...

بهترین مشاور

    رفتن به محتوای مشاوره خانواده تست روانشناسی مشاوره قبل از ازدواج تماس با ما جذب متخصص \"مشاورکو\" مرکز مشاوره روانشناسی و مشاوره آنلاین  

tina بازدید : 44 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

 

 

مشاور آنلاین

68 2

رویش ریش مشکل کم پشت بودن ریش سیبیل... Microsoft

با سلام من 27 سالمه و از دوران بلوغ بلوغ متوجه کم پشت بودن موهای روی صورتم شدم در حال حاضر هم زیر لبم به اندازه یک سکه هیچ مویی ندارم و این خالی بودن اصلا جالب نیست و خودنمایی می کنه برای همین اکثرا موهای صورتم رو با ماشین…

65 13

رابطه با دوست Microsoft

سلام من یه دوست دارم که مثل خودم پسره دوستی چندساله داریم اما این اواخر با در خواست اون و من که خودمم اشتباه کردم پذیرفتم با هم رابطه داشتیم دخول صورت نگرفت فقط دست زدن و بوس و.. اما یبار تو خونشون بودیم این دوست احمقم گفت اینجا اون…

33 1

آموزش قرآن + مفاهیم + تجوید + صوت و لحن + پرسش و پ... Microsoft

سلام. در این تاپیک تصمیم دارم آموزش مفاهیم اولیه + تجوید + صوت و لحن و بزارم و مکانی باشه برای پرسش و پاسخ دوستان که بتونن در محیط امن انجمن بپرسند دوستانی که موافق هستند داخل تاپیک نظرشون و اعلام کنند و اگر پیشنهاد و انتقادی هم دارند بگن

254 18

بحث آزاد: ازدواج با غیر هم وطن... daryak

سلام دوستان عزیز یه سوال خدمتتون دارم به خصوص اقایون سایت . تو اطرافیان و اشنایانم و حتی بازیگران و ورزشکاران کسایی دیدم که خیلی علاقه خاصی به دخترای خارجی دارن دلیلش چیه که دخترای خارجی به چشم یکسری از مردا بهتر از دخترای ایرانی هست ؟ البته یکسری دخترا…

46 2

بلاتکلیفی و افسردگی Programmer_zed

سلام خسته نباشد و وقت بخیر. من چند وقتیه حس میکنم هیچ امیدی نسبت به آیندم ندارم و راجب این مسئله هرچی بیشتر فک میکنم حالم بدتر میشه. جدیدا شدید تنهایی و دوست دارم اصلا نمیخوام با کسی برم بیرون یا حرف بزنم. نسبت به رشتم دلسرد شدم با اینکه…

16 0

رابطه با دوست alijoon

سلام من یه دوست دارم که مثل خودم پسره دوستی چندساله داریم اما این اواخر با در خواست اون و من که خودمم اشتباه کردم پذیرفتم با هم رابطه داشتیم دخول صورت نگرفت فقط دست زدن و بوس و.. اما یبار تو خونشون بودیم این دوست احمقم گفت اینجا اون…

229065 6108

هرچه میخواهی بگو......... Tarah2019

63 2

مشکل پیش از ازدواج Tarah2019

گفت:: دیروز 11:23 pm پاسخ : مشکل قبل از ازدواج سلام من دختری ۲۵ ساله هستم که سنم به قیافم نمی خوره همه فک می کنن ۲۰ سالمه وبهم پیشنهاد ازدواج میدن وهمشون ازم کوچیکترن اوایل خیلی مسئله مهمی برام نبود ولی دیگه داره اذیتم می کنه من دوتا خواهر…

79 6

نفهمیدن درس اناتومی Tarah2019

سلام دوستان.من‌ مدتیه دانشگاه میرم ولی درس اناتومی رو هر چی میخونم نمیفهمم.با اینکه درسهای دیگه رو خوب میفهمم.این درس خیلب برام مشکله و باعث شده خیلی استرس بگیرم.من رشته او کار درمانیه و خیلی این درس برام مهمه .خاهشا کمک کنید.

321 8

شوهرم اصن دوسم نداره Tarah2019

با سلام. من حدود یکساله عقد کردم.من ۲۱ سالمه‌ و شوهرم ۳۰ سال.ازدواجمم به صورت سنتی بوده. اما از همون اول یه روز خوش ندیدم.شوهرم اصن دوسم نداشت. نه پیامی میداد. نه زنگی میزد. بهش گفتم اما فایده ای نداشت. بدتر شد که بهتر نشد.یه ذره هم درکم نمیکنه. زندگیم…

94 6

کمک به خواهرم shahriar

سلام از اول بخوام تعریف کنم من یه دختره 19 ساله ام یه خواهر دارم که چهار سال پیش ازدواج کرده و مادر و پدرم از بچگی چون تو شهری بزرگ شدم که هیچ کدوم از خانواده ی پدرم و مادرم پیشمون نبودن بچه ای هم نبود که من باهاش…

41888 869

الان داري چه آهنگي گوش ميدي ؟ +متن ترانه... سایه هستی

براي شروع خودم اول شروع مي كنم ..... سیاوش.. منو تو دوتا پرنده تو قفس زندونی بودیم جای پر زدن نداشتیم، ولی آسمونی بودیم ابر و باروونو می دیدم، اما دنیامون قفس بود چشم به دور دستا نداشتیم، همینم واسه ما بس بود اما یک روز اونایی که ما رو…

1523 40

دعوا سر مهریه سایه هستی

سلام دوستای عزیز یه خواستگاری دارم که سر مهریه دعواس میترسم سر این قضیه بهم بخوره خانواده پسر میگن 14 سکه اما خانواده ی من قبول نمیکنن میشه راهنمایی کنید چیکار باید کرد عرف مهریه چقدر هست؟؟؟؟

179 6

زیارت عاشورا Microsoft

سلام بر تو اى ابا عبداللّه سلام بر تو اى فرزند رسول خدا سلام بر تو اى برگزیده خدا و فرزند برگزیده اش سلام بر تو اى فرزند امیر مؤ منان و فرزند آقاى اوصیاء سلام بر تو اى فرزند فاطمه بانوى زنان جهانیان سلام بر تو اى که خدا…

114 5

بالا رفتن سن و مشکل ازدواج... daryak

با سلام، قبل از هر چیز پوزش میخوام که متن خیلی طولانی شده . بینهایت محبت میکنید اگه تا اخرش رو بخونید و یه راهنماییم کنید. پسری هستم تازه رفتم توی 29 سالگی، با قدی حدود 168 و وزنی حدود 66 کیلو گرم، به جز مسئله قدم، خودم رو بد…

75 3

سن ازدواج یلدا 25

گفت:: دیروز 11:23 pm پاسخ : مشکل قبل از ازدواج سلام من دختری ۲۵ ساله هستم که سنم به قیافم نمی خوره همه فک می کنن ۲۰ سالمه وبهم پیشنهاد ازدواج میدن وهمشون ازم کوچیکترن اوایل خیلی مسئله مهمی برام نبود ولی دیگه داره اذیتم می کنه من دوتا خواهر…

56 2

بینهایت آرزو از بینهایت کائنات... daryak

تری را در دل نپروراندیم!؟»

89 3

فواید شراب از دیدگاه شیخ الرئیس

جستاري که مي خوانيد نگاهي به کتاب قانون در طب تاليف شيخ الرئيس ابوعلي سينا مي باشد؛ که در آن ابن سينا شراب را نه حرام بلکه جايز براي سلامتي دانسته است تا آنجا که در شعري مي گويد: شراب را چه گنه گر که ابلهي نوشد گهي به تيغ برد دست و گهي به سوي نجق چو بو علي…

توسط: javaheri69286930 6

تحریک و ارضا کردن مرد بدون عمل دخول

سلام و خسته نباشید من تازه نامزد کردم و هم من هم شوهرم موافق دخول از راه مقعد نیستیم اما شوهرم دوست داره که ارضا شه و میگه کارایی غیر دخولم میتونه ارضاش کنه معذرت که رک حرف میزنم اما من ************ دهانی یا مالش آلت و نوازش بدن و انجام دادم و موفقم شدم اما شوهرم تنوع میخواد که…

توسط: پریماه.235502 6
توسط: Tarah2019229065 6108

مشاوره

برترین انجمن های مشاوره
 

زندگی موفق

بـرای آنكه زندگی زناشویی‌تان به خوبی پیش رود، بی‌خود به‌ دنبال شگردهای معجزه‌آسا نباشید ؛ در عوض، می‌توانید از برخی از دشمنان زندگی زناشویی كه احتمال دارد در درازمدت رشته‌های پیوند‌دهنده بین شما را سست و ضعیف كند، دوری كنید. در اینجا راهنمایی…

 

علت دروغگویی

ممکن است علت دروغگویی این باشد که آنها می ترسند اگر رازهای خود را فاش کنند، آن شخص آنها را ترک کند. افراد در روابط خود دروغ می گویند تا مسائل منفی شخصیتی شان را پنهان کنند. بسیاری از افراد …

 

زنان بدانند

همیشه یه یاد داشته باشید زن ومرد با هم تفاوت دارند، هیچگاه توقع نداشته باشید رفتار و عکس العمل های زن و مرد مثل هم باشد ، در واقع همین تفاوت هاست که این دو را برای هم جذاب می کند . برای داشتن یک رابطه عاشقانه باید از خودمان بیرون بیاییم و هوشمندانه متوجه تفاوت ها باشیم و بیاموزیم که…

 

افسردگی

هنگامی می‌گوییم فردی به بیماری افسردگی مبتلا می‌شود، که علائمی مانند آنچه در پایین به آنها اشاره خواهد شد، را تقریبا در هر روز، در تمام طول روز، برای دو هفته یا بیشتر داشته باشد. اگر شما افسرده‌اید، ممکن است سر درد، درد‌های مبهم یا…

سایت مشاوره مشاورکو

برزگترین سایت تخصصی مشاوره آنلاین
پاسخگوی نیازها و راهنمایی شما در زمینه های مرتبط با زندگی و خانواده

سایت مشاوره مشاورکو برزگترین سایت تخصصی مشاوره آنلاین خانواده در زمینه روانشناسی می باشد، مشاور کو با بیش از 200 هزار مطلب مرتبط روانشناسی و بهره گیری از تیم مشاوران براحتی پاسخگوی نیاز و راهنمایی شما در زمینه های مرتبط با زندگی و خانواده شما خواهد بود، دنیای مدرن امروز، خانواده هایی مدرن و با فرهنگ و هویت بسیار غنی ایرانی و آگاه به مسائل فردی و اجتماعی را بیشتر باور خواهد کرد، فرهنگ ما همیشه خنده را بر لب های شما ستایش کرده است و افسردگی، درد، خشم، ترس، فقر و مرگ و انحراف را دورترین نقطه از شما تصور کرده است، تشکر ویژه ما از وب سایت کانون مشاوران ایران است که بزرگترین مساعدت ها را به ما زمینه در ارائه خدمات آنلاین و پرسرعت به کاربران عزیزمان داشته است، آموزش، مشاوره آنلاین رایگان و مشاوره اینترنتی و معرفی مرکز مشاوره تلفنی در مشاور کو کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت! علاوه بر بخشهای مشاوره ای مشاورکو قسمت های تصویر و عکس و همچنین مقالات دانشگاهی و آموزشی مختلف در زمینه درمان افسردگی، اضطراب ، کم خوابی، بیش فعالی فرزند شما، تست های روانشناسی، معرفی ربات تلگرام روانشناسی و مشاوره در اینستاگرام، کانال های مفید و آموزنده در این زمینه و همچنین سایت های پربازدید را به شما معرفی خواهد کرد. یقینا و بدون شک مشاورکو پاسخگوی تمامی چالشهای پیش روی شما در حوزه خانواده، ازدواج و زناشویی، روانشناسی و روانپزشکی خواهد بود، اگر در قسمت موضوعات مرتبط با زمینه مشاوره خود را نیافتید از بالای وب سایت از گزینه جستجو استفاده کنید.

    • مشاوره فردی

      اضطراب و استرس و افسردگی و ...

     

    به جمع ۲۰۰۰۰۰ نفری کانون بپیوندید.
    پیشنهادات پیامکی شما به کانون مشاوران
    ۳۰۰۰ ۷۷ ۷۷ ۴۷ ۳۰۰۰
    به جمع ۲۰۰۰۰۰ نفری کانون بپیوندید.
    آدرس ایمیل خود را بدون دابلیو دابلیو وارد کنید

     
    مشاوره تلفنی یا حضوری با مرکز مشاوره برتر این ماه مشاورکو: ۴۴۰۳۴۴۹۰(۰۲۱)
    ۸۸۴۲۲۴۹۵(۰۲۱)

    • مشاوره خانواده

      روانشناسی

    • مشاوره ازدواج

      و مشاوره پیش از ازدواج

    • مشاوره جنسی و زناشویی

      راهنمای زوج هایی که با مشکل مواجه هستند

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 3,124
  • بازدید سال : 34,885
  • بازدید کلی : 231,402