loading...

بهترین مشاور

درمان رفتار و همچنین داروها برای کودکان مبتلا به ADHD و از خطر عوارض جانبی دارو جلوگیری می کند. متاآنالیز 174 مطالعه در مورد ADHD در دانشگاه بوفالو نشان داده است. نتایج منتشر شده در شماره مارس بررسی

tina بازدید : 50 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)


درمان رفتار و همچنین داروها برای کودکان مبتلا به ADHD و از خطر عوارض جانبی دارو جلوگیری می کند. متاآنالیز 174 مطالعه در مورد ADHD در دانشگاه بوفالو نشان داده است.

نتایج منتشر شده در شماره مارس بررسی نقد روانشناسی بالینی نشان می دهد که آموزش والدین و معلمان چگونه می تواند پاسخ دهد، زمانی که کودکان چیزها را به شیوه ای مناسب و همچنین رفتارهای مضر یا تهاجمی نشان می دهند، موثر است و در برخی موارد موثرتر از دارو برای ADHD.

مراکز مشاوره مورد تایید

گرگوری A. فابیانو، استاد گروه مشاوره، مدرسه و روانشناسی آموزشی در دانشکده تحصیلات تکمیلی UB و اولین نویسنده در این بررسی می گوید: "این بررسی نشان می دهد که درمان های رفتاری کار می کنند و به طور کلی به خوبی کار می کنند." کاغذ.

"در دوازده سال گذشته، بحث و جدل حرفه ای در مورد نقش و کفایت درمان تغییر رفتار در مراقبت از کودکان مبتلا به ADHD صورت گرفته است. گام بعدی این است که چگونگی کار آنها را برای خانواده های فردی در طول زمان انجام دهیم. ، زیرا اکنون می دانیم که ADHD یک شرایط مادام العمر است. "

فابیانو خاطرنشان کرد: با استفاده از اصلاح رفتار، کودکان می توانند از عوارض جانبی داروهای ADHD جلوگیری کنند و نتایج مشابهی را به عنوان درمان های دارویی به دست آورند.

ویلیام پلام، جونیور، Ph.D.، UB پروفسور برجسته روانشناسی، کودکان و روانپزشکی، همکاری در این مطالعه است.

فابیانو اشاره کرد که ADHD یکی از شایع ترین اختلالات روان در میان کودکان است. "شیوع شیوع حداقل یک فرزند مبتلا به ADHD را در هر کلاس درس در آمریکا قرار می دهد، که نیاز به مداخلات موثر را برجسته می کند.

ورزش منظم برای بیماران مبتلا به نارسایی ضربان قلب و ممکن است به میزان کمی خطر مرگ و یا بستری شدن را کاهش دهد، طبق نتایج حاصل از بزرگترین و جامع ترین کارآزمایی بالینی برای بررسی اثرات ورزش در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن قلبیاین مطالعه همچنین نشان می دهد که بیماران مبتلا به نارسایی قلبی که فعالیت بدنی منظم و متوسط ​​را به استاندارد پزشکی درمانی اضافه می کنند، کیفیت زندگی بالاتری را نسبت به بیماران مشابه نشان می دهند تنها درمان پزشکی دریافت می کنند.

محققان با استفاده از HF-ACTION (نارسایی قلبي - یک محاکمه کنترل شده و نتایج حاصل از ورزش TraiNing) دو مقاله در مجله انجمن پزشکی آمریکا آوریل 8، 2009 منتشر کرده انداین مطالعه در 82 مرکز ایالات متحده، کانادا و فرانسه انجام شد.

گفت: "با توجه به نتایج این کارآزمایی بالینی محکم، اکنون می توانیم بیماران مبتلا به نارسایی قلبی را مطمئن سازیم که:" بسیاری از بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مورد ایمنی تمرین هوازی برای نارسایی قلبی نگران امنیت آن هستند "گفت:" NHLBI Director Elizabeth G. Nabel، MD. با نظارت مناسب پزشکی، ورزش منظم هوازی نه تنها بی خطر است، بلکه می تواند زندگی خود را در شیوه های معنی دار بهبود بخشد. "

حدود 5 میلیون نفر در ایالات متحده نارسایی قلبی دارند، وضعیتی که به طور بالقوه تهدید کننده زندگی است که قلب توانایی کاهش توانایی پمپاژ خون را از طریق بدن داردتعداد افراد مبتلا به نارسایی قلبی رو به افزایش است و در هر سال 550،000 نفر دیگر برای اولین بار تشخیص داده می شوند.

علت اصلی بستری شدن در میان آمریکایی های 65 سال و بالاتر، نارسایی قلبی معمولا طی چند سال به طول می انجامد و معمولا از بیماری عروق کرونر، فشار خون بالا یا دیابت استدرمان معمولا شامل تغییر سبک زندگی، داروها و پیگیری منظم سرپایی با یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی می باشدبعضی از بیماران نیز به تجهیزات پزشکی نیاز دارند تا به پمپ قلبی بهتر کمک کنند یا جراحی هایی مانند عمل بای پس عروق کرونر یا پیوند قلب.

داستان های مربوطه

·         مطالعات نشان می دهد مردانگی یهودیان ارتدوکس ممکن است مزایای سلامت قلبی عروقی را ارائه دهند

·         محققان کشف کرده اند که چرا انقباضات قلبی در افراد HCM ضعیف است

·         تمرینات تمرین استقامتی ترکیب ترکیبات میکروبی روده را تغییر می دهد

پیشتر، مطالعات بالینی کوچکتر نشان داده اند که ورزش برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن مفید است، و دستورالعمل های بالینی توصیه می شود ورزش متوسط ​​برای این وضعیتبا این حال، نگرانی های امنیتی همچنان ادامه دارد.

HF ACTION پس از 3،331 بیمار مبتلا به نارسایی قلبی سیناپیک متوسط ​​تا شدت (59 ساله) به مدت 4 سال (به طور متوسط ​​2.5 سال) بودتقریبا نیمی از شرکت کنندگان به صورت تصادفی به طور یکنواخت به مراقبت معمول پرداختند که شامل پزشکی و دستگاه های درمانی بود که توسط پزشکان و مواد آموزشی آموزشی در مورد بیماری ها تجویز می شداز آنها نیز خواسته شد تا 30 دقیقه فعالیت بدنی متوسط ​​را در اغلب روزهای هفته انجام دهند.

نیمی دیگر از شرکت کنندگان در گروه تمرین تمرین بودند و به طور منظم 36 جلسه تمرین ورزشی هوازی تحت نظارت (دوچرخه سواری یا دوچرخه سواری ثابت) تا 35 دقیقه سه بار در هفته دریافت کردنداین شرکت کنندگان خواسته شده بود برای گذراندن آموزش به خانه با همان شدت 5 بار در هفته برای باقی مانده از مطالعه و دریافت یک تردمیل یا دوچرخه ایستاده برای استفاده در منزل و مانیتور ضربان قلب.

در مقایسه با گروه مراقبت معمول، گروه آموزشی تمرین از هر علتی کمی (از لحاظ آماری معنی دار نبود) مرگ یا بستری شدن بودهنگامی که محققان یافته های خود را (همانطور که در طراحی مطالعه مشخص شد) برای قوی ترین پیش بینی کننده مرگ و یا بستری شدن، تنظیم کردند - ظرفیت تمرین اولیه، سابقه فیبریلاسیون دهلیزی، افسردگی، عملکرد پمپاژ قلب و علت نارسایی قلبی، تمرینات ورزشی با 11 درصد کمتر از علت مرگ یا بستری شدن و 15 درصد کمتر از مرگ و میر ناشی از قلب و عروق یا نارسایی قلبی بستری استعلاوه بر این، در رویدادهای جدی جدی بین دو گروه، مانند ریتم قلب غیر طبیعی، شکستگی لگن یا بستری شدن در ورزش، اختلاف معنی داری وجود ندارد، که نشان می دهد آموزش ورزش به خوبی قابل تحمل و ایمن است.

محققان خاطرنشان می کنند که مزایای ورزش ممکن است با نتایج مطالعه مشاهده شده از دست رفته، زیرا بسیاری از شرکت کنندگان مراقبت های معمول نیز تمرین می کنندعلاوه بر این، پایبندی به تمرین های تجویزی در گروه تمرین تمرین در اکثر شرکت کنندگان زیر هدف بود.

به طور کلی، آموزش ورزش به خوبی تحمل شداختلاف معنی داری بین دو سوزن مطالعه در حوادث ناگوار جدی، از جمله ریتم قلب غیر طبیعی، شکستگی لگن و یا بستری در ارتباط با ورزش وجود ندارد.

علاوه بر این، پس از آموزش، شرکت کنندگان در گروه ورزش، به طور معنی داری بالاتر از افراد گروه مراقبت معمول بر اساس یک پرسشنامه کیفیت زندگی خود، استاندارد خود را پرداخت کردندشرکت کنندگان محدودیت ها و نشانه های فیزیکی و اجتماعی کمتر و کیفیت زندگی را بعد از سه ماه بهبود می بخشندبهبود در طول دوره پیگیری ادامه داشت و بدون در نظر گرفتن جنس، نژاد یا سن، سازگار بود.

لوتون کوپر، MD، MPH، افسر پروژه NHLBI برای مطالعه و یک افسر پزشکی در بخش پیشگیری و علوم جمعیت، برای توضیح این یافته ها در دسترس استکریستوفر M. O'Connor، MD، نویسنده اصلی در مطالعه اثربخشی و ایمنی، و کاترین E. Flynn، Ph.D.، نویسنده اصلی در مطالعه وضعیت سلامت نیز برای اظهار نظر در دسترس است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 2,305
  • بازدید سال : 38,214
  • بازدید کلی : 234,731