loading...

بهترین مشاور

یک مطالعه جدید از دانشگاه ایالتی اورگان نشان می دهد دختران و زنان جوان که عکس های سکسی یا آشکار در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک را به عنوان همسالان خود از نظر فیزیکی و اجتماعی کمتر جذاب و

tina بازدید : 63 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)


یک مطالعه جدید از دانشگاه ایالتی اورگان نشان می دهد دختران و زنان جوان که عکس های سکسی یا آشکار در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک را به عنوان همسالان خود از نظر فیزیکی و اجتماعی کمتر جذاب و کم شنوایی برای انجام وظایف می بینند.

محقق الیزابت دانیلز، استادیار روانشناسی است که اثر رسانه را بر تصویر بدنی دختران مطالعه می کند، این یک ادعای روشن در مورد عکس های اجتماعی اجتماعی است. یافته های دانیلز بر اساس یک آزمایش انجام شده با استفاده از یک پروفایل فیسبوک فانتزی است.

دانیلز گفت: "فشار زیادی روی دختران نوجوان و زنان جوان وجود دارد تا خودشان را جذاب ببینند، اما به اشتراک گذاری این عکس های سکسی آنلاین ممکن است عواقب منفی بیشتری نسبت به مثبت داشته باشد."

دانیلز گفت، دختران و زنان جوان در شرایطی که به عکس فیس بوکشان می آیند، در وضعیتی نیستند. او می گوید کسانی که عکس های سکسی را ارسال می کنند ممکن است واکنش های منفی خود را از همتایان خود داشته باشند، اما کسانی که پس از ارسال عکس های سالم تر می توانند برنده جوایز اجتماعی، از جمله توجه پسر و مرد باشند، از دست می دهند.

او گفت: "رسانه های اجتماعی جایی هستند که جوانان هستند." "ما باید درک کنیم که آنها در حال انجام آنلاین هستند و چگونه این خود به خود و اعتماد به نفس آنها تاثیر می گذارد."

تحقیقات Daniels در روزنامه " روانشناسی فرهنگ رسانه های محبوب" منتشر شد . مقاله ای با عنوان «قیمت مخاطبین مورد علاقه: بینندگان از یک تصویر نمایشی فیس بوک در رابطه با جنسیت غیر جنسی» منتشر شده است، توسط Eileen L. Zurbriggen از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا کروز، مشترک شده است.

دانیلز در حالی که در دانشکده OSU-Cascades تحقیقاتی انجام داده بود و برای حمایت از مطالعه، دو دایره برتری از OSU-Cascades دریافت کرد. او اکنون استاد روانشناسی دانشگاه کلرادو در کلرادو اسپرینگز است.

برای مطالعه، دانیلز دو پروفایل فیس بوکی را برای آماندا جانسون 20 ساله ساختگی ساخت. در هر دو نسخه، آماندا موسیقی نوازندگان مانند Lady Gaga را دوست داشت، کتاب هایی مانند "گرگ و میش" و فیلم هایی مانند "نوت بوک" که برای یک فرد مناسب بود مناسب بود.

تنها تفاوت بین دو عکس پروفایل بود. عکس ها واقعی پرتره برجسته دبیرستان بود و عکس ها از یک زن جوان واقعی که اجازه استفاده از عکس ها برای آزمایش را داد.

در عکس سکسی، "آماندا" یک لباس قرمز کمرنگ با یک شکاف تا یک پا تا اواسط ران و یک کمربند جوراب قابل رویت پوشید. در عکس غیر عاشقانه، او لباس های شلوار جین، پیراهن کوتاه آستین و روسری را در اطراف گردن خود پوشانده است، که سینه اش را پوشانده است.

شرکت کنندگان در این مطالعه 58 دختر نوجوان، سنین 13-18 سال، و 60 زن جوان بالغ که در سن مدرسه در سن 17 تا 25 سالگی بودند، نبودند. آنها به صورت تصادفی به یکی از پروفایل ها اعطا می شدند و سوالات بر اساس آن مشخصات سوالات را مطرح کردند.

از شرکت کنندگان خواسته شد تا به اندازه کافی جذابیت آماندا (من فکر می کنم او بسیار)، جذابیت اجتماعی (من فکر می کنم او می تواند یک دوست از من)، و شایستگی کار (من اعتماد به توانایی او برای گرفتن کار را) در یک مقیاس از 1 تا 7، با یکی کاملا مخالف است و 7 کاملا موافق است.

در هر سه ناحیه، نمایه غیر سکسی بالاتر میرود، که نشان می دهد کسانی که این عکس را دیدند، آماندا زیبا تر بود، به احتمال زیاد یک دوست خوب و احتمال بیشتری برای انجام یک کار داشت. دانیلز گفت، بزرگترین تفاوت در زمینه شایستگی کار بود، پیشنهاد می کند که قابلیت های زن جوان واقعا از طریق عکس سکسی شگفت زده شده است.

دانیلز گفت، تحقیق بر اهمیت کمک به کودکان و جوانان در درک پیامدهای طولانی مدت پست های آنلاین آنها تاکید دارد. دانیلز پیشنهاد داد که والدین، مربیان و دیگر بزرگسالان با نفوذ باید مکالمات منظم در مورد پیامدهای رفتار آنلاین با نوجوانان و نوجوانان داشته باشند.

او گفت: "ما واقعا باید برای کمک به جوانان درک کنیم این یک انجمن بسیار عمومی است."

او گفت که این تحقیق همچنین نیاز به بحث بیشتر در مورد نقش و نگرش های جنسیتی، به خصوص در مورد دختران و زنان جوان را برجسته می کند.

"چرا اینقدر به شدت به ظاهر دختران تمرکز می کنیم؟" او گفت. "این به ما چه مربوط به جنسیت می گوید؟ این مکالمات باید بخشی از زندگی روزمره باشد."

مرکز مشاوره خانواده  

توصیه های دانیلز برای دختران و زنان جوان، انتخاب عکس های رسانه های اجتماعی است که هویت خود را به جای ظاهر خود نشان می دهد، مانند یک سفر یا یکی که مشارکت در یک ورزش یا سرگرمی را برجسته می کند.

دانیلز گفت: "تا اندازه زیادی به ظاهر توجه نکنید. "تمرکز بر کسی که شما را به عنوان یک فرد و آنچه شما در جهان انجام دهید."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,545
  • بازدید ماه : 1,545
  • بازدید سال : 40,345
  • بازدید کلی : 236,862