loading...

بهترین مشاور

تقریبا یک سوم دانش آموزان دبیرستان در ایالات متحده گزارش ماری جوانا سیگار کشیدن. با وجود پیام های مخلوط در مورد ایمنی ماری جوانا، چمن سیگار رفتار روان شناختی برای نوجوانان است که بعد از همه هنوز

tina بازدید : 64 دوشنبه 16 مهر 1397 نظرات (0)


تقریبا یک سوم دانش آموزان دبیرستان در ایالات متحده گزارش ماری جوانا سیگار کشیدنبا وجود پیام های مخلوط در مورد ایمنی ماری جوانا، چمن سیگار رفتار روان شناختی برای نوجوانان است که بعد از همه هنوز هم در حال توسعه هستند.

محققان دانشگاه واشنگتن و ویرجینیا فناوری نشان داده اند که گفتگو مختصر و داوطلبانه با یک بزرگسال باعث کاهش 20 درصدی مصرف ماری جوانا برای نوجوانانی شد که اغلب از این دارو استفاده می کردنداین تحقیق در روز 20 ژوئن در مجله روانشناسی رفتارهای اعتیاد آور آنلاین منتشر شده است، در مقاله "محاکمه تصادفی کنترل درمان تقویت انگیزشی با مصرف کنندگان کنسرو شده نوجوان مبتلا به ناتوانی جنسی: تست بیشتری از بررسی مراجعین نوجوان"، توسط دنیس دی واکر، رابرت سیتی استفنز، راجر روفمن، جوزفین دمرتس، براون لازانو، شری توو و بلیندا برگ واکر، استاد کار تحقیقاتی و کارگردان گروه تحقیقاتی برنامه های نوآورانه دانشگاه واشنگتن، گفتند: "نوجوانی دوره رشد بزرگ برای یادگیری نقش بزرگسالان.

مرکز خلاقیت و بازی

اما یک رویکرد "عدم استفاده از انگشتان" به نام Teen Marijuana Check-up می تواند نوجوانان را تشویق کند تا استفاده از ماری جوانا را کاهش دهند.

استفانس، رئیس روانشناسی ویرجینیا تیک و مدیر آزمایشگاه اعتیاد، گفت: "نوجوانان ماری جوانا از چندین گزینه برای مرتب کردن اطلاعات متفاوتی در مورد خطرات سیگار کشیدن ماری جوانا برخوردار هستند. برنامه هایی که ما در حال توسعه و آزمایش هستند، امیدواریم این شکاف را پر کنند." .

واکر گفت، بسیاری از نوجوانان نگران استفاده خود از ماری جوانا هستند، "حتی اگر آنها آنها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک نگذارند." او گفت که اگر یک فرصت راحت و آسان برای جفت کردن مزایا و معایب استفاده از مواد مخدر خود ارائه شود که "شرمسار و سرزنش نیست"، بچه ها به صورت داوطلبانه شرکت خواهند کرد.

محققان به کلاس های دبیرستان رفتند و به معرفی کوتاهی از اسطوره ها و واقعیت های مربوط به ماری جوانا، دلایل رایج این که چرا نوجوانان آن را سیگار می کشند، و پیامدهای آن برای سلامتی و رفتار آنها ارائه می دهد.

محققان در مورد این مطالعه به دانش آموزان گفتند که در نظر گرفته شده است که از هر گونه استفاده از ماری جوانا از دانش آموزان، بازخورد را ارائه دهددانش آموزان می توانند به صورت خصوصی داوطلب شوند از حدود 7100 دانشجو که در مورد این مطالعه شنیده شده است، 619 داوطلب و 310 نفر به طور مرتب مریخیوانا سیگار کشیدن را ملاقات کردند.

شرکت کنندگان، نهم از 12 کلاس گریدر در مدارس دولتی سیاتل، دو جلسه یک به یک با مربیان بهداشت داشتنددر جلسات که هر دو هفته بیش از 30 تا 60 دقیقه طول میکشد، مربیان بهداشت یکی از دو روش را استفاده کردند:

داستان های مربوطه

·         مطالعه در مورد چگونگی اعطای جایزه های NIAID برای کمک های پژوهشی بعدی رقابت می کند

·         مرکز مغز سلامت، کمک هزینه 225،000 دالر را برای بررسی نقص یادگیری حرکتی در کاربران کانابیس تأمین می کند

·         تحقیقات نشان می دهد آلودگی به جفت منتهی می شود

  • مصاحبه انگیزشی که در آن مربی و دانشجوی بهداشت در مورد استفاده از ماری جوانا در دانشجویان و چگونگی دخالت در زندگی، اهداف و ارزش های شخصی دانشجویان مورد بحث قرار گرفت و مربی سلامت به دانش آموزان درباره هنجارهای اجتماعی درباره میزان استفاده از این دارو پرداخت.
  • یک رویکرد آموزشی که در آن ارائه پاورپوینت، ماریجوانا و تحقیقات جاری و اثرات روحی و روانی ماری جوانا را شرح داد.

شرکت کنندگان در گروه مصاحبه انگیزشی، مطالعه 40 ساله ماری جوانا را از 60 روز گذشته آغاز کردندسه ماه پس از مشاوره، استفاده از آنها 20 درصد کاهش یافته است، به 32 از 60 روز کاهش یافته استپس از یک سال، آنها همچنان 15 درصد کاهش پیدا کردند، 34 روز از 60 سالگی.

شرکت کنندگان در گروه درمان آموزشی نتایج کمتری داشتند که از 8 ماهگی به میزان 38 تا 35 روز از 60 روز سه ماه پس از پایان درمان گزارش شدیک سال بعد، آنها با استفاده از ماری جوانا 34 از 60 روز، 11 درصد کاهش کلی گزارش کردند.

محققان یافته های خود را "تشویق کردند که به نظر می رسد کاهش قابل توجهی در مصرف شاهدانه ناشی از جلسات کوتاه مدت در طول مدت زمان نسبتا طولانی ادامه داشته است."

Stephens گفت: "جنبه منحصر به فرد این تحقیق توانایی ما برای به دست آوردن نوجوانان به صورت داوطلبانه برای ثبت نام در برنامه ها بود. تحقیقات قبلی بیشتر به نوجوانانی که به مدارس، والدین یا نظام حقوقی مشغول به برنامه های درمانی هستند، متمرکز است، اما کاربران زیادی هستند که ممکن است از صحبت کردن با کسی درباره استفاده آنها سود ببرند، اگر بتوانیم گزینه هایی را ارائه دهیم که جذاب هستند. "

واکر گفت که برنامه کم هزینه و کم هزینه می تواند به مشاوران مواد مخدر و الکل در مدارس منتشر شوداین برنامه "قرار است افرادی را جذب کند که برای درمان کامل آماده نیستند، اما علاقه مند به گفتگو با حرفه ای هستند که برای بحث در مورد نگرانی ها با استفاده از مواد مخدر آموزش دیده اند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,608
  • بازدید ماه : 1,608
  • بازدید سال : 40,408
  • بازدید کلی : 236,925