loading...

بهترین مشاور

در هنگام خرابی، بعضی از ما رویای خود را در حالی که دیگران ممکن است بر روی لیست کارهای متمرکز شده، و یا در یک حلقه منفی گیر کرده است. روانشناسی به طور سنتی تمام این الگوهای اندیشه را به عنوان تغی

tina بازدید : 66 پنجشنبه 22 شهریور 1397 نظرات (0)


در هنگام خرابی، بعضی از ما رویای خود را در حالی که دیگران ممکن است بر روی لیست کارهای متمرکز شده، و یا در یک حلقه منفی گیر کرده استروانشناسی به طور سنتی تمام این الگوهای اندیشه را به عنوان تغییرات "سرگردان ذهن" تعریف کرده است.

اما بررسی مطالعات تصویربرداری مغز که توسط محققان در دانشگاه برکلی و دانشگاه بریتیش کلمبیا انجام می شود، راه جدیدی برای بررسی تفکر خود به خود در برابر کنترل شده ارائه می دهد و به این معنی است که ذهن سرگردان یک ذهن ناخوشایند است.

  مشاوره آنلاین  

این نشان می دهد که افزایش آگاهی از این که چگونه اندیشه های ما حرکت می کنند زمانی که مغز ما در حالت استراحت می تواند منجر به تشخیص بهتر و درمان های هدفمند برای بیماری های روانی مانند افسردگی، اضطراب و اختلال بیش فعالی کمبود توجه (ADHD).

گفت: "مهم است که نه تنها تفاوت بین افسانه های وسواس افسردگی افسرده و افسرده، بلکه درک چگونگی درک این نوع تفکر با هم، بدانیم،" گفت: بررسی همکاری نویسنده زاکاری ایروینگ، پس از مداخله محقق در UC Berkeley.

ایروینگ و همکاران نویسندگان بررسی کیفی، منتشر شده در شماره نوامبر از Nature Reviews Neuroscience ، به سه روش مختلف نگاه کردند که در آن مردم فکر می کنند زمانی که مستقیما به وظایف خود نمی پردازند: تفکر خودبخودی، تفکر انتقادی و تفکر هدفمند.

کولینا کریستف، استاد روانشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا، گفت: "ما پیشنهاد می کنیم که ذهن سرگردان یک ذهن عجیب و غریب نیست." "در عوض، این چیزی است که ذهن می کند زمانی که آن را به یک حالت خود به خود وارد می شود. بدون این حالت خود به خود، ما نمی توانیم چیزهایی مانند رویایی یا خلاقانه فکر کنیم."

ایروینگ، که ADHD دارد، گفته است که بیماری های روحی رو به وخامت بیشتری دارد.

ایروینگ گفت: "ذهن هر فرد دارای یک جریان طبیعی و طبیعی است، اما چارچوب ما اختلالاتی مانند اختلال ADHD، افسردگی و اضطراب را به عنوان پسوند تغییرات طبیعی در تفکر بازنمود می کند. "این چارچوب به این معنا اشاره می کند که همه ما دچار اضطراب و اختلال ADHD در ذهنمان هستیم. ذهن اضطراب به ما کمک می کند بر آنچه مهم است، توجه کنیم، ذهن ADHD به ما اجازه می دهد آزادانه و خلاقانه فکر کنیم."

داستان های مربوطه

·         تحریک جریان مستقیم ترانس کرانانیال ممکن است به بیماران مبتلا به افسردگی کمک کند تا از زبان استفاده کنند

·         تجزیه و تحلیل کامل مغز نشان می دهد که چرا مردم ذهن احساس درد کمتری دارند

·         مؤسسه Barrow 50 میلیون دلار برای درمان گلیوبلاستوما پیشنهاد می کند

ایروینگ و همکارانش، نزدیک به 200 مطالعات علوم اعصاب را بررسی کردند، تعداد زیادی از آنها با استفاده از تصویربرداری رزونانس مغناطیسی عملکردی (fMRI) برای اسکن مغز در طول فعالیت های استراحت مورد استفاده قرار گرفت.

آنها دریافتند که تعاملات بین شبکه های عصبی در مقیاس بزرگ، بینش هایی را در مورد نحوه حرکت ذهن استراحت ارائه می دهندبه عنوان مثال، بررسی آنها در مورد مطالعات تصویربرداری مغز، نشان داد که وقتی مغز بر روی یک وظیفه در دست متمرکز بود، شبکه ی "اجرایی" پیش شرطی آن که کنترل و برنامه ریزی را کنترل می کند، در میان سایر توابع، مانع فعالیت های دیگر مغز می شود.

هنگامی که در یک حلقه منفی گیر افتاد، مانند نشخوار اضطراب، شبکه "برجسته" مغز، که احساسات را پردازش می کند، کنترل را کنترل کرده و بیشتر شبکه های دیگر را خاموش می کندجای تعجب نیست که تفکر خودبخودی، مانند خواب آلودگی، خواب در خواب و دیگر اشکال ارتباط آزاد، با فعالیت های بسیار پایین در شبکه های عصبی مسئول تفکر کنترل شده، اجازه می دهد که تخیل آزادانه جریان یابد.

به طور کلی، محققان فرض می کنند که ذهن استراحت به طور طبیعی بین اندیشه های خود به خود و محدود می شود.

ایروینگ گفت: "بگذارید بگوییم شما به فروشگاه مواد غذایی بروید." "در ابتدا، ذهن شما به مجموعهای از ایده ها سرازیر می شود: پیراهن جدید خود، شوخی هایی که امروز شنیدید، یک سفر اسکی روزافزون به دریاچه تاهو. پس وقتی فکر می کنید که نگرانی در مورد یک مهلت کاری که نیازمند قبل از سفر تاهو ملاقات کنید. سپس متوجه می شوید که نگرانی های شما باعث ناراحتی شما می شود، بنابراین شما عمدا اندیشه های خود را محدود می کنید و ذهن خود را دوباره به خرید مواد غذایی محدود می کنید. "

از نظر تاریخی، ایروینگ گفت، زمینه روانشناسی به طور جداگانه به اختلالات روانی نزدیک شده است، به طوری که هرکدام در خلاء قرار دارند، نه اینکه به یکدیگر متصل شوند.

ایروینگ گفت: "پزشکان مجبور به نشستن اجباری در انزوا و انزوای ADHD را مورد مطالعه قرار داده اند، اما در حال حاضر علاقه زیادی به چگونگی اطمینان از اینکه ادبیات روانشناسی و علوم اعصاب بیشتر با آنچه که در سر ما اتفاق می افتد، هماهنگ است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3144
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,040
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 39,840
  • بازدید کلی : 236,357